Mistä merkeistä aavistit, että mies aikoo kosia? Vai aavistitko lainkaan?
Kommentit (36)
Olimme keskustelleet suhteemme tulevaisuudesta ja aikajanasta, joten tietenkin tiesin kosinnan olevan tulossa. Kosintatapahtuma saa olla yllätys, ei se että sellainen on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy nyt sanoa, että mä en ollenkaan käsitä tätä kosinnan odottamista nykyaikana. "Mistä aavistit, että mies aikoo kosia."
Että se on tuollainen tapahtuma, jota nainen odottaa.
Onko perinteet ja romantiikka kiellettyjä nykyaikana?
Ei tietenkään. Mutta, osaankohan selittää. Tuossa on miehellä suhteen osalta tuollainen kummallinen valta-asema. Sitten kun mies haluaa, kun mies kosii,... toki miehenkin täytyy haluta, mutta jotenkin tykkään tasa-arvoisemmasta menosta.
Saa nainenkin kosia jos haluaa ja ehtii ensin.
Mies oli pidempään töissä ja kun tuli kotiin oli oikein hempeällä tuulella. Antoi oikein hierontaöljyn kera hieronnan ja toi suklaata. Myöhemmin illalla kesken leffan polvistui mun eteen ja kosi. Ei ollu mitään aavistuksia
Tulin yllättäen raskaaksi ja muistan että joskus oltiin aiemmin puhuttu että ennen lapsia mennään naimisiin. Ruokapöydässä ekan ultran jälkeen mies kosi ja siitä 2kk ni oltiin naimisissa. Ei ollut romanttista kosintaa meilläkää.
Mies kysyi että tykkäänkö enemmän valko- vai keltakullasta. Voiko selvempää vihjettä olla 😅
Vierailija kirjoitti:
Olimme keskustelleet suhteemme tulevaisuudesta ja aikajanasta, joten tietenkin tiesin kosinnan olevan tulossa. Kosintatapahtuma saa olla yllätys, ei se että sellainen on tulossa.
Ai niinku mitä?
Mulla oli näinkin romanttinen merkki kun pissahätä. Oltiin vaeltamassa kuusamossa kun miehen piti käydä varmaan kilsan välein pissalla. Pelkäsin että sillä on pissatulehdus. Kun oltiin teltta koottu ja maattiin siellä kahestaan mies sano että on koko päivän jännittäny niin paljon tuleva hetki ja sit se kosi mua. Jälkeenpäin ollaan yhessä naurettu tolle :D
Anoppi soitti ja kysy että oliko mieleinen sormus..
Tulin kotiin ja ruokapöytään oli katettu samppanjalasit ja oli maljakollinen ruusuja. Kumpikaan ei kuulu meidän normaaliin arkeen. Siitä arvasin.
Mies halusi yllättäen mennä ei-vuosipäivänä syömään ravintolaan, jossa oltiin käyty meidämn ekoilla treffeillä ja sen jälkeen aina vuosipäivänä (ja vain vuosipäivänä!). Eli arvasin kyllä, ja ruokailu menikin odotellessa :D Mutta tietysti sanoin kyllä.
Mitään kosintaa ei koskaan tapahtunut. Puhuttiin siitä vuosia ja sovittiin että mennään ennen 10v päivää. Sit buukattiin maistraatti yx maanantai ja mentiin. Nyt pusketaan 20v yhdessä. Ei ne häät, vaan se rakkaus ❤
En oikeasti mistään. Polvistui julkisella paikalla. Luulin, että horjahti 🙈
Toki erillinen kosinta olikin yllättävä, sillä olimme jo puhuneet naimisiin menemisen, avioehdot, testamentit jne läpi. Olemme molemmat juristeja, asialinjalla...
Aavistelin vahvasti, koska sormukset oli jo ostettu kaappiin odottamaan ja joulu oli tulossa. Jouluyönä siinä sitten kahdestaan avattiin lahjoja kuusen alla ja mies kosi.
Asiasta juteltiin etukäteen joten ei tullut yllätyksenä. Kihloissa ollaan oltu 6 vuotta eikä olla vielä naimisiin menty. Eipä tässä kiirettä ole ja häitäkään ei ole intoa järjestää kun en ole yhtään hääihminen.
Ei tietenkään. Mutta, osaankohan selittää. Tuossa on miehellä suhteen osalta tuollainen kummallinen valta-asema. Sitten kun mies haluaa, kun mies kosii,... toki miehenkin täytyy haluta, mutta jotenkin tykkään tasa-arvoisemmasta menosta.