Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä aavistit, että mies aikoo kosia? Vai aavistitko lainkaan?

Vierailija
17.07.2020 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aavistanut.

Vierailija
2/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin alusta asti, että se on vain ajan kysymys. Kuten olikin. Oli kuulemma harkinnut kosimista jo alle kuukauden seurustelun jälkeen, kun tiesi, että minun kanssani haluaa viettää loppuelämänsä. Malttoi siihen nähden pitkään: kosi vasta meidän ensimmäisenä vuosipäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin alusta asti, että se on vain ajan kysymys. Kuten olikin. Oli kuulemma harkinnut kosimista jo alle kuukauden seurustelun jälkeen, kun tiesi, että minun kanssani haluaa viettää loppuelämänsä. Malttoi siihen nähden pitkään: kosi vasta meidän ensimmäisenä vuosipäivänä.

Mäkin aavistin. Mies aiemmin käänsi kaikki sormuspuheeni vitsiksi, mutta kun h-hetki lähestyi, hän alkoi kyselemään sormuksen tyyliä ja mittailemaan mun sormia. Siitä aavistin, että kosinta on tulossa. Mutta siitä meni vielä vuoden päivät ennen kuin kosi. Halusi kuulema varmistaa, että kaikki meni niinkuin olin unelmoinut.

Vierailija
4/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistin edellisenä päivänä. Tuijotteli pitkään ja näytti siltä kuin olisi jotain asiaa.

Vierailija
5/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aavistanut lainkaan, tuli ihan ns. pystymetsästä. Kysyinkin sitten ihan ensimmäisenä "Oikeastiko?" -_- Hyväksyi hän silti myöntävän vastaukseni, onneksi.

Vierailija
6/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania! Laittakaa lisää! T: romanttinen sinkku

Vierailija
7/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tokas illalla kun pestiin hampaita, että oli käynyt isin kanssa ostamassa koruja. Luulin että tytölle, kun oli juhlat tulossa. Mies oli kuitenkin jännän vaisu koko illan. Sängyssä kosi. Jännittämisestä ja lapsen puheista siis aavistin.

Vierailija
8/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aavistanut. Oltiin oltu vasta puoli vuotta yhdessä. Annoin pakit. Vuoden päästä kosi uudelleen (jälleen yllättäen), mutta myönnyin. Nyt 9v kihloissa.

Vierailija
9/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen veljen häissä matkalla kirkosta juhlapaikalle, kun mies kysyi, että olisiko ensi kesänä sitten meidän häät. Suostuin tietysti. Kerrottiin kyllä muille vasta kun oltiin hankittu sormukset.

Vierailija
10/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan mies ole kosinut. Yksi nainen kosi tekstarilla, mutta se oli karkauspäivä. En ottanut tosissaan.

M

Vierailija
11/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosin itse.

Vierailija
12/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis tosiaan mitään aavistusta etukäteen. Mies sanoi sitten myöhemmin, että oli miettinyt kosintaa jo pitkään ja siinä autossa se sitten vaan tuli ulos suusta. Romanttinen sammakko :D

9

Vierailija
13/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aavistanut kosintoja. Ne kaikki ovat tulleet niin äkkiä.

Vierailija
14/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui ihan hermoheikoksi paria viikkoa ennen ja varmisteli koko ajan, että rakastanhan häntä varmasti. Pelkäsi kai, että kieltäytyisin...Ei tulisi mieleenkään, ihana mies!

Vierailija
15/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aavistanut yhtään mitään, vaikka pitkään yhdessä oltiin oltukin.

Kai se avioliitto jossain siellä kaukaisuudessa siinteli, mutta yllätys se kuitenkin oli kun se varsinainen kosinta tapahtui.

Vierailija
16/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu vajaa 2v yhessä kun mies alko ikään kuin ohimennen puhumaan vakavampia asioita meidän suhteeseen liittyen. 3v vuosipäivän iltana ihanan päivän jälkeen ihanassa hotellihuoneessa se tapahtu. Aavistin tulevan hieman ennen kosintaa, kun mies muuttui rennosta jännittyneeksi. Ravasi vessassa ja pyöri koko ajan paikoillaan. Kun tulin kylvystä, mies odotti mua polvillaan ruusu suussa ja sormus kädessä. Hän sai just ja just kysyttyä että tuunko hänen vaimokseen kunnes purskahti itkuun. Onnen itkuhan se tuli mullekin. Oli upea päivä ja vielä upeampi ilta. Hääyötä oottaessa!

Vierailija
17/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko tilanne oli hyvin kaukana romantiikasta. Pohdittiin elämää ja kuolemaa, ja todettiin, että onhan avioliitto leskelle turva. Hyvin luontevasti siinä yhteydessä mies kysyi, menisinkö hänen kanssaan naimisiin, ja vastasin myöntävästi. Oltiin autolla ajamassa juuri, joten edes katsekontaktia ei kosinnan aikana ollut. Minua se ei haittaa lainkaan, mutta kavereita kauhistutti, kun kerroin.

Vierailija
18/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt sanoa, että mä en ollenkaan käsitä tätä kosinnan odottamista nykyaikana. "Mistä aavistit, että mies aikoo kosia."

Että se on tuollainen tapahtuma, jota nainen odottaa.

Vierailija
19/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy nyt sanoa, että mä en ollenkaan käsitä tätä kosinnan odottamista nykyaikana. "Mistä aavistit, että mies aikoo kosia."

Onko perinteet ja romantiikka kiellettyjä nykyaikana?

Vierailija
20/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on mistä MERKEISTÄ aavisitit, höpsö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän