Miehen mielestä olen jättänyt uunin päälle kun
Olen kääntänyt virtanappulan nollalle mutta jättänyt asteensäätönappulan näyttämään kahtasataa astetta.
Ei kuuntele minua kun yritän selittää, että uunin virta on katkaistu, se ei ole päällä vaan hysteerisenä kääntelee napin nollalle, ettei syty tulipalo.
Kommentit (20)
Hysteerinen mies. Ei ilmeisesti ainakaan sähkömies.
No kyllä minuakin häiritsisi. Miksei sitä uunia sitten voi sammuttaa kunnolla?
Mun mielestä ne molemmat pitää olla nollassa, kun on päältä pois ja molemmat päällä, kun on päällä.
Asuuko teillä uunissa joku vai miksi valaiset sitä?
Jos mulla on vessassa valo, niin se on päällä se vessan valo.
Jos virtanappula menee vahingossa päälle niin on parempi olla nollilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne molemmat pitää olla nollassa, kun on päältä pois ja molemmat päällä, kun on päällä.
Asuuko teillä uunissa joku vai miksi valaiset sitä?
Jos mulla on vessassa valo, niin se on päällä se vessan valo.
Muuten hyvä mutta asteensäätönapista ei tule valoa, ainoastaan virtanapista, joka on siis jäljiltäni nollilla.
Ap
Mies on oikeassa, vahingossa voi laittaa uunin päälle huomaamattaan.
Asteet pitää kääntää aina nollille, valo/ virtanappulasta ei ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt vääntämässä virtanapin päälle, varmaan osaat laittaa asteensäätönapinkin haluamallesi kohdalle. Meillä ei asu henkiolentoja jotka kävisivät vääntelemässä vahingossa uuninnappeja.
Kyllä sä muuten olet ärstyttävä tyyppi, näin rivien välistä luettuna. Saivartelija. Sammuta se uuni.
Kyllä ne molemmat sammutetaan. Eihän siinä ole virtaa, jos sä laitat ne asteet päälle. Se valonappi on virtanappi. Katkaisin.
Olen nainen ja komppaan sun miestä....Kun kerran teit tästä sukupuoliasian.
Turvallisuuden takia kummatkin sammutetaan. Sitten uuni on pois päältä.
Ostakaa yhden nappulan uuni.
Ihme valittaja. Mikset sammuta uunia? Vai tuliko kova pala olla oikeassa? Tai myöntää, etä olet unohtanut? Tai miten sulle on asia opetettu?
Mitä muita mielenkiintoisia erimielisyyksiä teillä on?
Ehkä teidän pitää jutella teidän kodin säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa yhden nappulan uuni.
Ihme valittaja. Mikset sammuta uunia? Vai tuliko kova pala olla oikeassa? Tai myöntää, etä olet unohtanut? Tai miten sulle on asia opetettu?
Mitä muita mielenkiintoisia erimielisyyksiä teillä on?
Ehkä teidän pitää jutella teidän kodin säännöt.
Ja ostaa sinä-turvalliset laitteet, kun sä olet noin jäärä silloinkin, kun on kyse turvallisuudesta ja sähkölaitteiden käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä muuten olet ärstyttävä tyyppi, näin rivien välistä luettuna. Saivartelija. Sammuta se uuni.
Kyllä ne molemmat sammutetaan. Eihän siinä ole virtaa, jos sä laitat ne asteet päälle. Se valonappi on virtanappi. Katkaisin.
Turvallisuuden takia kummatkin sammutetaan. Sitten uuni on pois päältä.
Kyllä sinä olet yksinkertainen tyyppi, näin viestistäsi luettuna.
Riittää että sammuttaa päävirran. Eihän siihen tule virtaa jos virtanäppäin on nollilla vaikka asteet näyttäisivät kolmea sataa.
Turvallisuuden nimissä on omassa hysteerisessä päässäsi, uuni on koko ajan ollut pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt vääntämässä virtanapin päälle, varmaan osaat laittaa asteensäätönapinkin haluamallesi kohdalle. Meillä ei asu henkiolentoja jotka kävisivät vääntelemässä vahingossa uuninnappeja.
Ei tarvitse heittäytyä tyhmäksi, jokainen joka on hellan ääressä touhunnut on huomannut miten helposti sen virtanappulan voi tönäistä päälle, itse olen useamman kerran huomannut kun uunissa onkin ollut valo vaikka en ole uunia käyttänyt.
Asteensäätönappia taas pitää pyörittää kierrostolkulla ja se ei kyllä vahingossa tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuuden takia kummatkin sammutetaan. Sitten uuni on pois päältä.Kyllä sinä olet yksinkertainen tyyppi, näin viestistäsi luettuna.
Riittää että sammuttaa päävirran. Eihän siihen tule virtaa jos virtanäppäin on nollilla vaikka asteet näyttäisivät kolmea sataa.
Turvallisuuden nimissä on omassa hysteerisessä päässäsi, uuni on koko ajan ollut pois päältä.
SE EI RIITÄ PÖSILÖ.
Saa omassa heinäladossakin tupakoida mutta ei se viisasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse heittäytyä tyhmäksi, jokainen joka on hellan ääressä touhunnut on huomannut miten helposti sen virtanappulan voi tönäistä päälle, itse olen useamman kerran huomannut kun uunissa onkin ollut valo vaikka en ole uunia käyttänyt.
Asteensäätönappia taas pitää pyörittää kierrostolkulla ja se ei kyllä vahingossa tapahdu.
Minulla ei ole isoa mahaa, eikä miehelläkään, kumpikaan ei ole koskaan saanut nappulaa vahingossa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole isoa mahaa, eikä miehelläkään, kumpikaan ei ole koskaan saanut nappulaa vahingossa päälle.
Minä myös olen hoikka mutta silti vahingossa uunin virtanappi on mennyt päälle.
Turha tästä on enää jankata, mies on oikeassa ja pulinat pois!
Meillä oli pikkulapsiaikana tapana jättää uuniin valo jos se oli lämmin. Poppa! Ja samalla näytti sitä valoa. Oppi meni hyvin perille,lapsi kyllä vetäisee kätensä nopeasti ja ilman vahinkoa pois kuumasta.
Tiedä sitten olisiko miehen lapsuudessa ollut jotain dramaattisempaa, jos asia on noin iso.
Uunissa voi olla vaikka kaikki päällä kokoajan. Katkaiset vaan sähkötaulun pääkytkimestä aina virrat, kun et tarvitse hellaa.
Säilytättekö te uuden vuoden raketteja siellä uunissa, vai miten se uhkaisi paloturvallisuutta, jos uuni joskus jäisikin vahingossa päälle? Itse ainakin laitan uunin joskus jopa ihan tahallani päälle, eikä talo ole vielä palanut.
Ookoo.
Varmasti tiesit miehen kehitysvammasta jo ennen naimisiin menemistä.