Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierukan asennus ja järkyttävät kivut

Vierailija
30.05.2013 |

Mulle laitettiin eilen hormonikierukka ja kivut ovat järkyttävät. Itse asennus nipisti ja tuntui hiukan epämiellyttävältä. Kipu alkoi pari minuuttiia asennuksesta. Kylmä hiki, oksennutti ja huimaus kun kipu niin kova. Pääsin nipin napin kotiin ja otin 800 mg ibuprofeniia. Yöksi parasetamoli ja lisää ibua. Yöllä kipuja ja aamusta naprokseeni ja edelleen jäytää. Kipu samantyyppistä kun oikein kovat menkkakivut tai supistukset mutta kipu jatkuvaa.

menossa menkkojen 6. päivä ja synnytyksiäkin kaksi takana, laittaja kokenut gyne.

onko muita joilla samoja kokemuksia? Koska kivut loppuivat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu. Kierukka tuli ulos supistusten myötä parin viikon päästä asennuksestaan. Lääkäri sanoi vain että joillain on voimakas kohdun supistelutaipumus, kun sinne vierasesine laitetaan. Yritettiin uudestaan, tällä kertaa kierukka ei tullut ulos mutta kovat kouristukset, tosiaan kuin synnytyssupistukset, jatkuivat ja jatkuivat, joten poistatin parin kk päästä kierukan ja nyt on pelkkä Lady-Comp ehkäisytietokone ehkäisynä.

Vierailija
2/3 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kolme kuparista kierukkaa. En muista merkkejä mutta viimeisellä kerralla kävi niin että laitettiin ensin joku edullisempi versio, mikä sitten tuli ulos muutaman päivän päästä laitosta (ja olin ollut kipeä koko sen ajan, ei nyt kuitenkaan ihan tuossa sinun mittakaavassa) mutta sitten laitettiin sellainen parempi ja se pysyi ihan hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele viikko ja soita neuvolaan, jos kivut jatkuvat.