Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tehty meikkaus?

Meipi its meipelin
17.07.2020 |

Onko sinulle tehty syystä tai toisesta meikkaus tai meikkauksia? Mitä on meikattu ja miksi? Toivuitko hyvin? Jäikö pahat henkiset arvet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. 80-luvulla häämeikki. Oli niin huonosti tehty että jouduin kotona korjaamaan.

Vierailija
2/5 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran. 80-luvulla häämeikki. Oli niin huonosti tehty että jouduin kotona korjaamaan.

Oletko päässyt jo asian yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin kerran kännissä bileissä ja mulle oli yöllä tehty 'ABBA'-meikit, eli sinisellä permanent-tussilla silmäluomet ja punaisella tussilla huulet. Ei naurattanut. Olisin soittanut rikosilmoituksen jos porukka ei olis ollut tuttuja. Vieläkin v......aaa. Oli mahtavaa mennä maanantaina töihin, kun naama oli punaisena hankauksesta.

Vierailija
4/5 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammuin kerran kännissä bileissä ja mulle oli yöllä tehty 'ABBA'-meikit, eli sinisellä permanent-tussilla silmäluomet ja punaisella tussilla huulet. Ei naurattanut. Olisin soittanut rikosilmoituksen jos porukka ei olis ollut tuttuja. Vieläkin v......aaa. Oli mahtavaa mennä maanantaina töihin, kun naama oli punaisena hankauksesta.

Voi vuittoni! :D Inhottavaa ja niin hauskaa samalla.

Vierailija
5/5 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlameikki 2000-luvun alussa. En erityisesti vakuuttunut. Silmien ylärajauksia ei tehty ripsirajaan kiinni, vaan siihen jäi vaalea rako. Ripsivärinä meikkaaja käytti Kanebon 38:a, joka ei tee ripsilleni yhtään mitään muuta kuin anna väriä. Kasvojen ihon meikkaus oli oikein onnistunut ja huulipuna tosi hyvän sävyinen, mutta valitettavasti kului pois ennen kuin ehdin juhliin asti. Jouduin kuitenkin itse korjailemaan silmärajausta ja lisäämään omaa tuuheuttavaa ripsiväriä ja huulipunaa kotona vielä ennen juhliin lähtöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi