Tunnusta! Katsot kuitenkin Kauniita ja rohkeita.
Kommentit (53)
Pyöriikö se vieläkin? Mun äiti tapasi katsoa sitä silloin 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Pyöriikö se vieläkin? Mun äiti tapasi katsoa sitä silloin 90-luvulla.
Äkkiä tv auki!
Yritin 90-luvulla yhden jakson katsoa , nukahdin . Siihen loppui kokeilut : D
Katsoin kun se alkoi. Kaikki puhui siitä. Luulin aluksi että on oikeasti joku muotisarja😂
Katon. En kattonut kymmeneen vuoteen, mutta nyt oon jämähtänyt kattoon Steffyn ja Hopen vääntöä. Beverly Hillsin täykkäreitä katsovana aloin kattoon, kun siihen tuli Sheenin exä ja entinen Bond-tyttö, Denise.
En ole 20v katsonut. Silloin kun katsoin oli vielä Sally Spectra ja She-Devil Sheila.
Kertokaa mitä siinä tapahtuu tällä hetkellä? Kuka on kenenkin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mitä siinä tapahtuu tällä hetkellä? Kuka on kenenkin kanssa
Brooke ja Ridge tällä hetkellä erossa, Hopen tytär varastettiin siltä synnytyksessä ja valehdeltiin, että lapsi kuoli. Lääkärillä oli pelivelkoja. Tästä petoksesta tiesi muutama ihminen, yksi näistä oli Ridgen poika ja petoksen paljastuttua Ridge valitsi poikansa ja Brooke tyttärensä. Kohta varmaan joku ampuu sekopäisenä jotakuta ja Ridge lähtee juomaan Big Bearille ja rämpyttää kitaraa, luulenpa, että Denise lyöttäytyy seuraan. (en siis ole lukenut paljastuksia, mutta kokemus kertoo, että näin käy)
Vierailija kirjoitti:
Sally on mukana nykyäänkin.
Tyttären tytär. Punapää hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan uusi Sally on entisen Sallyn siskon tyttären tytär. Hänen äitinsä ilmeisesti karkasi sirkuksen mukana. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katsoin! 90-luvulla. Mutta en katso enää. Ysärillä se oli vielä mielenkiintoinen ja "fresh". Nykyään EVVK.
Katsoin jonkun verran joskus 1992-93 ennen kuin edes tuli normikanavilta. Kaapelista tuli silloin.
Hauskaa, että vieläkin tulee.
Katsoin 90-luvulla kun lapset olivat vauvoja. Imettäessä oli täytettä päivään.
En ole imetyksen jälkeen katsonut yhtään jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan uusi Sally on entisen Sallyn siskon tyttären tytär. Hänen äitinsä ilmeisesti karkasi sirkuksen mukana. :D
Aha, my bad, sori. Ja käsikirjoittajat ylsivät uusiin korkeuksiin sillä, että Hopen varastetun tyttären adoptoi Steffy, Ridgen ja Taylorin tytär. Huippu oli. kun Steffy rähisi Hopelle, että veit tyttäreni minulta. Siis Hopen tyttären. Hyvin lietsotaan Brooke-Stephanie myrskyisää suhdetta jälkikasvussa.
Joo, mä tiedän, että on säälittävää seurata Kaunareita, mutta noi juonenkäänteet on vaan niin kämppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, my bad, sori. Ja käsikirjoittajat ylsivät uusiin korkeuksiin sillä, että Hopen varastetun tyttären adoptoi Steffy, Ridgen ja Taylorin tytär. Huippu oli. kun Steffy rähisi Hopelle, että veit tyttäreni minulta. Siis Hopen tyttären. Hyvin lietsotaan Brooke-Stephanie myrskyisää suhdetta jälkikasvussa.
Joo, mä tiedän, että on säälittävää seurata Kaunareita, mutta noi juonenkäänteet on vaan niin kämppiä.
Miksi se olis sen säälittävämpää kuin minkään muunkaan ohjelman seuraaminen?
Kauniit ja rohkeat on hyvää komediaa. :D
Katsoin eilen jonkun jakson jossa se pikkupoika antoi pehmonallensa Steffylle koska tämän piti muuttaa pois hänen luotaan, ja sitten Steffy rupesi itkemään.
Se oli ainoa koskettava jakso jonka tuosta roskasarjasta muistan.
Kyllä katsoin! 90-luvulla. Mutta en katso enää. Ysärillä se oli vielä mielenkiintoinen ja "fresh". Nykyään EVVK.