Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katainen pitää suomenruotsalaisten saamia uhkauksia MIELETTÖMÄN vakavana asiana

Vierailija
30.05.2013 |

Ja Supon mukaan asialla on yksi mt-potilas henkilö. Eikö tässä maassa tapahdu yhden henkilön suorittamia ihan oikeita  - ei uhkauksia  -  väkivallantekoja joka päivä. Miksi ne ei ole Kataisen mukaan mielettömän vakava asia.

Suomenruotsalainen Päivi Stogard sai raiskausuhkauksen, ja se on siis asia jota pääministerin pitää kommentoida mielettömän vakavaksi asiaksi.

Ettei totuus unohtuisi, ruotsinkielisillä alueilla asuvat suomalaiset saavat jatkuvasti uhkauksia ja heidän omaisuuttaan tuhotaan. Jopa lapsia uhataan. Miksi tämä ei ole mielettömän vakava asia. Miksi nämä eivät pääse edes Hesarin (suomalaiset on vittupäitä) uutiseksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, että hurrifoobikko käynnisti taas uuden vihapäivän. Toivotan huonoa päivän jatkoa sinulle.

Vierailija
2/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla hän ei ota mitään kantaa siihen, että nuo naiset ja vanha pappa hakattiin sen takia, että he olivat suomalaisia Suomessa. Katainen voisi suksia vittuun koko maasta, alan vihaamaan häntä joka päivä enemmän ja enemmän. Suomenkielisen Päivi Storgårdin jutut on jo paljastettu ja olivat sen omasta päästä eli keksittyjä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kataisella on käyttöä hurrien rahoille. Ja hs nyt on mitä on, pravda.

Vierailija
4/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katainen ja stubb elää ruotsinkielisten säätiöiden rahoilla. Miettikääpä miksi tämä toiminta saa vaan jatkua verovapaana? Miettikääpä miksi Stubb piti ruotsinkielisille ennen vaaleja tilaisuuden, jossa sisäänpääsymaksu oli vaivaiset 1000 euroa. 70 vierasta riitti tuomaan Stubbille vaalibudjetin. Miettikää mitä juttuja kannattaa lukea ja mistä ja käyttäkää aivoja. Kataisen juttuihin en esimerkiksi luota missään tapauksessa ja vielä vähemmän näissä, jotka koskevat hänen rahanlähdettään. Katainen on Suomen syöpä

Vierailija
5/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äly hoi...

Vierailija
6/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni uhkailu itsessään on vakava asia. Ei väliä sillä keneen se kohdistuu.

terv. juristi

Vierailija
7/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida muuttaa suomeen vielä piiiiitkään aikaan. Saakohan muuten suomenruotsalaisen raiskauksesta pidemmän tuomion kuin suomalaisen? Vastaavasri suomenruotsalainen tekijä saa lievemmän tuomion?

Vierailija
8/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:56"]

Minun mielestäni uhkailu itsessään on vakava asia. Ei väliä sillä keneen se kohdistuu.

terv. juristi

[/quote]Vakavampi kuin itse teko? Taidat todella olla juristi

Vierailija
9/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:56"]

terv. juristi

[/quote]Vakavampi kuin itse teko? Taidat todella olla juristi

[/quote]

Hoh hoi. Missäs kohtaa sanoin, että uhkailu on vakavampi asia kuin itse teko? Toki tappo on pahempi asia kuin tappouhkaus. Mutta hyväksyttäviä toimintamalleja eivät ole silti kumpikaan.

Vierailija
10/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki on nähneet että kyseessä ei ole vain yksittäinen teko, tälläkin pastalla hurrivihasta on tullut jokapäiväinen ilmiö. Ja se on vakavaa. Ja erittäin surullista. Ei siitä ole montakaan vuotta kun elettiin ihan erilaisessa ilmapiirissä, oli jotenkin itsestään selvää että ihmiset pystyy ottamaan opikseen nyt vaikka toisesta maailmansodasta. Tottakai, etniset vainot on suurta hulluutta, kuka nyt sellaista haluaisi! Mutta niinkuin näkyy, paskat. Pieni hengähdystauko pidettiin ja nyt jatketaan samaa mitä se on ollut koko ihmiskunnan olemassaolon ajan. Olen oikeasti aivan hemmetin pettynyt, ei sitten auttanut sivistyskään, vaikka niin kuviteltiin.

Vierailija
11/11 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 11:36"]

No kaikki on nähneet että kyseessä ei ole vain yksittäinen teko, tälläkin pastalla hurrivihasta on tullut jokapäiväinen ilmiö. Ja se on vakavaa. Ja erittäin surullista. Ei siitä ole montakaan vuotta kun elettiin ihan erilaisessa ilmapiirissä, oli jotenkin itsestään selvää että ihmiset pystyy ottamaan opikseen nyt vaikka toisesta maailmansodasta. Tottakai, etniset vainot on suurta hulluutta, kuka nyt sellaista haluaisi! Mutta niinkuin näkyy, paskat. Pieni hengähdystauko pidettiin ja nyt jatketaan samaa mitä se on ollut koko ihmiskunnan olemassaolon ajan. Olen oikeasti aivan hemmetin pettynyt, ei sitten auttanut sivistyskään, vaikka niin kuviteltiin.

[/quote]

Huoh, miten voit olla noin yksinkertainen? Kukaan ei vihaa ruotsinkielisiä ihmisiä eikä edes kieltä. Suomalaiset ovat lopen kyllästyneet eriarvoisuuteen ja siihen, että suomenkieliset lapset pakotetaan lukemaan jotain täysin hyödytöntä kieltä, jonka osaajia on maa muutenkin täynnä. Samaan aikaan Ahvenanmaalla ei lueta enää suomea kun vuonna 2007 heidät vapautettiin siitä sen takia, että lapset voivat lukea ja opiskella jotain hyödyllisempiä kieliä. Etkö tajua, että tämä on valtapolitiikkaa, ei vihaa kieltä tai ihmisiä kohtaan vaan raha ja valta puhuu. Sinulle pikkuinen nämä asiat vaan taitavat olla liian vaikeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi