Jaiks miten nolo tilanne, nainen nousi polkupyörän selästä liikennevaloissa
peppushortsit päällään ja koko välilihan alue oli ihan hikinen!😂 Tyttöraukka tuskin itse tajusi!😁
M31
Kommentit (23)
No totta helkutissa se oli sieltä hikinen, siksi se menee kotona suihkuun.
Millainen mies kirjoittaa tuollaisen asian palstalle? Vastaus: Ei minkäänlainen mies, aikuislapsi korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Sexyä!
N U U H !!!!!!!
Missä kohtaa oli se nolo tilanne? Sori, täti ei tajuu?
Vierailija kirjoitti:
Olet typerys.
Ap on myös nainen. Miehellä ei käy edes nanosekunnin tuhannesosan ajan mielessä, että naisen märkä haaroväli olisi jotenkin noloa.
Niiin se pitäisikin suojatielllä koska ihmiselle vaudin ja etäisyyyksien käsittäminen on vaikeaaa.
Noloa oli siis se sun hillitön erektio?
Saisinpa nuuhkia tuota satulaa!
T: Talonmies
Vierailija kirjoitti:
Niiin se pitäisikin suojatielllä koska ihmiselle vaudin ja etäisyyyksien käsittäminen on vaikeaaa.
Ihhmisen reaktio esiim juuri siihen vauhdin käsittämiseen voi olla sellainen että kiihdyttää vauhtia jos vaihtoehdot ovat jarruttaminen ja vauhdin lisäääminen. Ja kun ihminen lisäää vauhtia ja arvioi etäisyyydet ja vauhdit vääärin niin se lisäää tapaturman ja kuoleman riskiiiä.
Ei kuitenkaan hame ollut korvissa olkalaukun nostamana. Toissakesänä bongattua. Niin ja oli semmoinen jenkki-kokoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet typerys.
Ap on myös nainen. Miehellä ei käy edes nanosekunnin tuhannesosan ajan mielessä, että naisen märkä haaroväli olisi jotenkin noloa.
Voihan AP olla myös mies, jonka seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu samaan sukupuoleen.
Minulla kerran järjettömällä helteellä vaaleat khakiväriset shotsit päällä ja poljettiin ylämäkeä mun ystävä takana. Kun pysähdyttiin valoihin, niin tietenkin yläpersaus märkä. Ystävä sitä sitten riekkui ja nauroi. Itse olen kookas kaunis nainen, välimerellinen hienosti sanottuna, en erityisen lihava, mutta hikoilen aika paljon. Ystävä semmoinen hintelä käntty, jolla ei kasva karvoja ja joka ei hikoile. Ja juu, en pilkkaisi ystävää, jollei itse olisi pilkannut minua. Tosimiehet kyllä tykkää vaan, kun nainen hikoaa. Ex-mieskin aina oikein innostui.
On ihana katsella kesäisin pyöräileviä naisia. Todella eroottista miten satula painautuu pil*ua vasten, ja pakarat suorastaan nielaisevat takaosan syvälle halailuunsa. Toivottavasti olen seuraavassa elämässä naisten pyörän satula.
Kiltti mies28
Vierailija kirjoitti:
Minulla kerran järjettömällä helteellä vaaleat khakiväriset shotsit päällä ja poljettiin ylämäkeä mun ystävä takana. Kun pysähdyttiin valoihin, niin tietenkin yläpersaus märkä. Ystävä sitä sitten riekkui ja nauroi. Itse olen kookas kaunis nainen, välimerellinen hienosti sanottuna, en erityisen lihava, mutta hikoilen aika paljon. Ystävä semmoinen hintelä käntty, jolla ei kasva karvoja ja joka ei hikoile. Ja juu, en pilkkaisi ystävää, jollei itse olisi pilkannut minua. Tosimiehet kyllä tykkää vaan, kun nainen hikoaa. Ex-mieskin aina oikein innostui.
Oletko tosikko?
Olet typerys.