Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaiks miten nolo tilanne, nainen nousi polkupyörän selästä liikennevaloissa

Vierailija
17.07.2020 |

peppushortsit päällään ja koko välilihan alue oli ihan hikinen!😂 Tyttöraukka tuskin itse tajusi!😁

M31

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerys.

Vierailija
2/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta helkutissa se oli sieltä hikinen, siksi se menee kotona suihkuun. 

Vierailija
4/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään irtosi vielä satulasta.

Vierailija
5/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies kirjoittaa tuollaisen asian palstalle? Vastaus: Ei minkäänlainen mies, aikuislapsi korkeintaan.

Vierailija
6/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sexyä!

N U U H  !!!!!!!

Vierailija
7/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää!

Vierailija
8/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa oli se nolo tilanne? Sori, täti ei tajuu?

Vierailija
9/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet typerys.

Ap on myös nainen. Miehellä ei käy edes nanosekunnin tuhannesosan ajan mielessä, että naisen märkä haaroväli olisi jotenkin noloa.

Vierailija
10/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin se pitäisikin suojatielllä koska ihmiselle vaudin ja etäisyyyksien käsittäminen on vaikeaaa.

Vierailija
11/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa oli siis se sun hillitön erektio?

Vierailija
12/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa nuuhkia tuota satulaa!

T: Talonmies

Vierailija
13/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiin se pitäisikin suojatielllä koska ihmiselle vaudin ja etäisyyyksien käsittäminen on vaikeaaa.

Ihhmisen reaktio esiim juuri siihen vauhdin käsittämiseen voi olla sellainen että kiihdyttää vauhtia jos vaihtoehdot ovat jarruttaminen ja vauhdin lisäääminen. Ja kun ihminen lisäää vauhtia ja arvioi etäisyyydet ja vauhdit vääärin niin se lisäää tapaturman ja kuoleman riskiiiä.

Vierailija
14/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan hame ollut korvissa olkalaukun nostamana. Toissakesänä bongattua. Niin ja oli semmoinen jenkki-kokoinen nainen.

Vierailija
15/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"M"31

Vierailija
16/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet typerys.

Ap on myös nainen. Miehellä ei käy edes nanosekunnin tuhannesosan ajan mielessä, että naisen märkä haaroväli olisi jotenkin noloa.

Voihan AP olla myös mies, jonka seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu samaan sukupuoleen.

Vierailija
17/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kerran järjettömällä helteellä vaaleat khakiväriset shotsit päällä ja poljettiin ylämäkeä mun ystävä takana. Kun pysähdyttiin valoihin, niin tietenkin yläpersaus märkä. Ystävä sitä sitten riekkui ja nauroi. Itse olen kookas kaunis nainen, välimerellinen hienosti sanottuna, en erityisen lihava, mutta hikoilen aika paljon. Ystävä semmoinen hintelä käntty, jolla ei kasva karvoja ja joka ei hikoile. Ja juu, en pilkkaisi ystävää, jollei itse olisi pilkannut minua. Tosimiehet kyllä tykkää vaan, kun nainen hikoaa. Ex-mieskin aina oikein innostui.

Vierailija
18/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana katsella kesäisin pyöräileviä naisia. Todella eroottista miten satula painautuu pil*ua vasten, ja pakarat suorastaan nielaisevat takaosan syvälle halailuunsa. Toivottavasti olen seuraavassa elämässä naisten pyörän satula.

Kiltti mies28

Vierailija
19/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis siinä satulana olemista...

Vierailija
20/23 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kerran järjettömällä helteellä vaaleat khakiväriset shotsit päällä ja poljettiin ylämäkeä mun ystävä takana. Kun pysähdyttiin valoihin, niin tietenkin yläpersaus märkä. Ystävä sitä sitten riekkui ja nauroi. Itse olen kookas kaunis nainen, välimerellinen hienosti sanottuna, en erityisen lihava, mutta hikoilen aika paljon. Ystävä semmoinen hintelä käntty, jolla ei kasva karvoja ja joka ei hikoile. Ja juu, en pilkkaisi ystävää, jollei itse olisi pilkannut minua. Tosimiehet kyllä tykkää vaan, kun nainen hikoaa. Ex-mieskin aina oikein innostui.

Oletko tosikko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi