Täyteaineiden ylläpito on kallis ja loputon suo
Kallista kuin mikä ja jatkuvasti saa olla täyttämässä lisää. Eihän tässä ole mitään järkeä.
Kommentit (28)
Hyvä päätös ap, että lopeta ennenkuin karkaa mopo käsistä-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse pidempikestoisempi täyteaine.
Ei, lopetan nyt täyteainehoitojen ottamisen kokonaan, ennenkuin kerkeää tulla pysyviä kudosvaurioita.
AP
Paras päätös. Mihin kohtaa otit?
Poskipäihin , nasoihin ja vähän nenänkärkeä muotoiltiin. Nenänkärjessä täyte pysynyt hyvin.
Kaikista huonoimmin täyteaine pysyi oman kokemukseni mukaan poskipäissä. Aine alkoi liikkumaan poskipäiden alapuolelle, mutta suli onneksi pois eikä jättänyt jälkiä.. onneksi.
Mulla ne on kyllä parantaneet ulkonäköä paljon. Kallista kyllä on. Joku aine voi olla paremmin pysyvä kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ne terveellisiä aineitakaan ole...
Vaikka keho itse tuottaa samaa ainetta...
Mistälähtien keho on tuottanut laboratoriossa valmistettua synteettistä hyaluronihappoa? ;o
Keho ei tunnista aineita laboratoriossa valmistetuiksi, koska ne ovat täysi kopio toisistaan. Samasta syystä pystymme käyttämään hyödyksi esim c-vitamiinin ja monet muut aineet purkistq sisäisesti ja ulkoisesti.
Vanhentuminen on infektioperäistä, eli antibioottikuuria kehiin, niin paranee ihokin. Vetyperoksidilla voi tehostaa vaikutusta, jos iho leimahtaa antibiootista, jolloin se todellakin leimahtaa kunnolla. Rypyt silmien sivuttaissuunnissa johtuu infektiosta, ja sen kun saa esille, niin siitä on hyvä jatkaa. Sisäinen hoito = mikrobilääke, ulkoinen hoito = 35% vetyperoksidi. Iho paranee hilseilemällä, onnistuneen yön jälkeen jos naama on täynnä hilsettä, niin siitä on hyvä jatkaa. Ei kannattaa nakuttaa vetyperoksidilla niin paljon että se joskus lyö pieniä reikiä ihoon.
Se, että lyö täyteaineita nassuun on ÄO < 50 hommaa, ei paranna mitään, tuhoisaa lompakolle, ja haitallista terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne on kyllä parantaneet ulkonäköä paljon. Kallista kyllä on. Joku aine voi olla paremmin pysyvä kuin toinen.
Mitä ainetta käytät?
Julkkiksilla lienee rahaa täyttää ainetta yhä etenevässä määrin, ei pääse kudosvauriot näkymään.