Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan idiootti hae supermarjon ohjelmaan?

Vierailija
29.05.2013 |

Mietin kun näin tuon mainoksen, että mistähän meinaavat löytää perheitä tuohon ohjelmaan? On tulossa joku ohjelma missä supermarjo antaa ohjeita tehokkaaseen vanhemmuuteen tai jotain. Siis mitä ihmettä? Kuka haluaisi ottaa  neuvoja ja ohjeita naiselta joka ei todellakaan itse hoida asioita kovin mallikkaasti. Minusta hänen mallinsa elää perhe-elämää on kaikkea muuta kuin toivottava. 

Vai onko jotkut ihmiset vaan NIIN julkisuuden kipeitä, että lähtevät ohjelmaan kuin ohjelmaan mukaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin idiootti?

Olen ollut neljä vuotta kotiäitinä. Reilu vuosi sitten näin ensimmäisen kerran ohjelman Super-Marjosta ja siitä lähtien suurin unelmani on ollut päästä mukaan hänen kaveripiiriinsä. Nyt se toive taitaa vihdoin toteutua

t.uusia haasteita ja nousu-uraa kaipaava 

Vierailija
2/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Super-Marjo sama kuin se Skeleton-Marjo, joka haluaa laittaa ihmisten asiat kuntoon. Millä se sen tekee? Pelottaa ihmiset kunnollisiksi? Ihmisestä näkyy kauas, että oma elämänhallinta on ihan hunningolla. Nainen on varmaan vaan n.40v. mutta näyttää niin kuivettuneelta, että menee 5-kybäsestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onhan tuo lievästi sanottuna herkullinen asetelma. Mutta se kiinnitti huomiota, että Super-Marjo näyttää siinä mainoksessa täysin, siis täysin nääntyneeltä! Jos tuo on parasta mitä siitä saadaan meikattuna ja imartelevasti valaistuna, niin Marjo tarvii todella kipeästi kunnon yöunet ja ennen kaikkea lihaa luitten päälle.

Vierailija
4/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin hakea - joskin laiskuuttani en sitä todennäköisesti tee.

Ja siinä tulikin esille syy, miksi Marjoilu olisi minulle hyvästä. :D

Vierailija
5/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:49"]

Miten niin idiootti?

Olen ollut neljä vuotta kotiäitinä. Reilu vuosi sitten näin ensimmäisen kerran ohjelman Super-Marjosta ja siitä lähtien suurin unelmani on ollut päästä mukaan hänen kaveripiiriinsä. Nyt se toive taitaa vihdoin toteutua

[/quote]

Onnea matkaan!

Vierailija
6/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:49"]

Miten niin idiootti?

[/quote]

Ihanaa, että joku löytää nousujohteen urallensa tällaisesta.:D

Vierailija
7/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä en ainakaan lähtisi mukaan edes kirveelläkään.. Kiva, jos joku on mukamas löytänyt nousua uralleen Marjon ansiosta. :D

Totuuden mukaisesti, eihän tuollaiseen hae muut kuin todella säälittävät tai surulliset ihmiset. Mitään apua tuskin Marjosta on, korkeintaan syöttää sitä " laittakaa ne penskat kymmenen kilometrin lenkille koululiikunnan sijaan"-paskaansa.

Vierailija
8/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ymmärrä että kukaan siihen ohjelmaan lähtee, mutta onpa vaan lähtenyt porukkaa kaikkiin muihinkin realityihin joten kaipa tähänkin porukkaa saadaan. Itse en käsitä lainkaan miten aikuinen terve ihminen hakee ohjelmiin kuten rakas sinusta on tullut pullukka, sinkkulaiva jne. Nuoret jotenkin vielä ymmärtää, ettei niillä järki sano mitä se julkisuus tuo mukanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan