Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityiset pph:t!

Vierailija
12.07.2006 |

Miten hoidatte lomarahanne? Eli otatteko esim. puolet hoitomaksusta vai vähennättekö vaikka hoitomaksusta kulukorvaukset?

Onko teillä kiertävä ruokalista ja teettekö kaikki ruoat aina alusta pitäen itse? Onko siis soveliasta käyttää vaikka valmis lihapullia? : )

Teittekö itse hoitosopimuksen vai tilasitteko valmiit yks. pph ry: stä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaesssani tein vain luomuna, mutta siitä luovuttiin, kun perheet vaihtui:)

Annan aina kahden viikon listat kotiin.

Meillä ruuat on monipuolisempia kuin esim päiväkodeissa. Tänään oli avocadokeittoa ja kotijuustoa (itsetehtyä, tietty) ja eilen pekoni-purjo-sieni täytteisiä paprikoita, nam!

Lomat pidän tänä vuonna ihan perheiden tarpeiden mukaan, kun mies on koko kesän komennuksilla, ei meillä yhteisiä lomia olisi kuitenkaan:(

kesäkuussa olin 12pvää vapaalla, heinäkuussa vajaa viikko ja loput elokuussa.

Vierailija
2/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maukkaampia ja enemmän saa tehtyä .. Muutenkin esivalmistelee ja organisoi ruoan valmistusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki ostan aina valmiina.

Vierailija
4/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten hoidatte lomarahanne? Eli otatteko esim. puolet hoitomaksusta vai vähennättekö vaikka hoitomaksusta kulukorvaukset?

Onko teillä kiertävä ruokalista ja teettekö kaikki ruoat aina alusta pitäen itse? Onko siis soveliasta käyttää vaikka valmis lihapullia? : )

Teittekö itse hoitosopimuksen vai tilasitteko valmiit yks. pph ry: stä?

Vierailija
5/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos et itse pidä lomaa, mutta lapsi vaikka kaksi kk, niin miten otat hoitomaksun?

lisää vastauksia, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi