bodarimies ja raskaus= mahdotonta?
Onko kellään kokemusta, jos mies bodaa (ja vetää testoja, prkl) niin miten tuo hedelmällisyys palautuu? Vai käykö niin ettei lapsista kannata enää haaveilla...
Kommentit (14)
Voi pistää paksuksi vaikka olisi kuurilla joskin oma testotuotanto on tuolloin matala (FSH alhaalla). Palautuu itsekseen, joillakin ei palaudu ikinä. Osa palauttelee Hcg/clomid.
t. Mies
Millaiset idiootit käyttää testoja? Ja millainen ihminen haluaa parisuhteen sellaisen kanssa? Vähän sama kuin huumeita vetäisi.
Mun bodarimies synnytti meille kaksoset eli mahdollista on.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 21:40"]
Mun bodarimies synnytti meille kaksoset eli mahdollista on.
[/quote]
Tämä teidän tapaus varmaan antoi inspiraation 90-luvun puolivälin leffalle Junior, jossa Arnold Schwartzenegger oli raskaana, tosin leffassa haluttiin varmaankin hieman etäisyyttä tositapahtumiin, koska lapsi oli yksönen. Koskettava pätkä joka tapauksessa!
Näyttääkö sun mies bull mentulalta?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 21:37"]
Millaiset idiootit käyttää testoja? Ja millainen ihminen haluaa parisuhteen sellaisen kanssa? Vähän sama kuin huumeita vetäisi.
[/quote]
Kiitos, ymmärsit kyssärini juuri oikein :D No mun mielestä mieluummin testot kuin vaikka piri ;)
[/quote]
Kiitos, ymmärsit kyssärini juuri oikein :D No mun mielestä mieluummin testot kuin vaikka piri ;)
Testeihin vaan mies, eiköhän asia selviä...
Testot tappaa siittiöiden tuotannon ja laskee olemassa olevien siittiöiden laatua eli ei taida onnistua.
En tiedä yhtäkään bodaria, jolla lapsia!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 21:48"]
[/quote]
[/quote]
Se oli vastakysymys. Anteeksi, unohdin vastat kysymykseesi kun ne tulivat ensiksi mieleeni. Eli. Epätodennäköistä on, että pystytte saamaan lapsia varsinkaan kuurin aikana. Riippuu käytetyistä määristä, mutta koko loppuelämän hedelmättömyys on hyvin mahdollista.
Olen kuullut tapauksista joissa 3-4 vuoden kuluttua kivekset ovat alkaneet uudelleen toimia. Tosin tänä aikana ei sitten panna (juuri) lainkaan...
Ja takeita ei taida olla.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 21:48"]
[/quote]
[/quote]
Se oli vastakysymys. Anteeksi, unohdin vastat kysymykseesi kun ne tulivat ensiksi mieleeni. Eli. Epätodennäköistä on, että pystytte saamaan lapsia varsinkaan kuurin aikana. Riippuu käytetyistä määristä, mutta koko loppuelämän hedelmättömyys on hyvin mahdollista.
[/quote]
Kertonee aika paljon siitä kuinka paljon mies lapsia haluaa, kun riskeraa näin hedelmällisyytensä. Eli kannattaako AP:n hankkia lapsia miehen kanssa, pystyy hän sitten siittämään tai ei.
Mä tiedän bodari miehen, jolla on 3 lasta. Itse juuri juttelin oman lapsettomuuslääkärin kanssa ja hän sanoi, ettei testosteronilla tuhottua siittiötuotantoa palauta mikään. Oma mies ei siis ole bodari, oli muuten vaan puhetta hormonien vaikutuksesta kroppaan.
:DD