Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Jos ei-kiinnostava nainen laittaa sinulle viestiä deittipalstalla, vastaatko?

Vierailija
17.07.2020 |

Itse vastaan, jos aloitusviesti on fiksu ja sisältää kokonaisia lauseita. En tosin tiedä, pitäisikö vastata ollenkaan, jos tiedän, että en haluaisi ikinä mennä treffeille naisen kanssa. Kohteliasta olisi tietysti kiittää viestistä ja kertoa, että nainen ei ole sitä, mitä etsin. Olen vaan usein liian mukava ja lähden juttuun mukaan silkkaa kiltteyttäni. Taas kävi niin 😐

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kuten ei naistenkaan pitäisi ottaa laastareita. Kummankin olisi suotavaa vastata: kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
2/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kuten ei naistenkaan pitäisi ottaa laastareita. Kummankin olisi suotavaa vastata: kiitos, mutta ei kiitos.

Siitähän aloituksessa ei ollut kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mielelläni.

Voi viritä hyväkin keskustelu.

Mielestäni, vaikka deittisivulla ollaankin, niin tuollainen oikopäätä "moi, kiitti mut ei kiitti" - vastaus on todella töykeää käytöstä.

Vierailija
4/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli olet sellainen kilttimi es joka vaan ärsyttää naista. Älä vastaa, kasvata selkäranka!

Vierailija
5/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ylipäätänsä laittaisi mulle viestin, niin kyllä vastaisin.

Vierailija
6/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin en ole vastannut naisille mitään, jos viesti on ollut pelkkä "Moi" ja nainen ei ole kiinnostanut minua yhtään.

Ap

Vierailija
7/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekin tavismiehelle naiset laittaneet joskus viestiä? En usko.

Vierailija
8/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle aivan mahdottomalle en vastannut. Sympatiseerasin häntä kovasti mielessäni, koska mahdottomuus ei ollut oma vikansa, mutta en halunnut saada osakseni enempää huomiota.

Muuten olen vastannut kohteliaasti kaikkiin asiallisiin viesteihin. Joskus tosin, että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
9/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa mitään koska ei omaa tasoani ylemmät naiset vastaa minullekaan.

Vierailija
10/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri pyytää jatkuvasti joihinkin työajan ulkopuolisiin tapahtumiin. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta pelkkä ”kiitos ei kiitos” on vähän tylyä. Voisinko jotenkin käytökselläni osoittaa etten halua tavata työajan ulkopuolella ilman että tyyppi suuttuu?

Vierailija
11/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollekin tavismiehelle naiset laittaneet joskus viestiä? En usko.

Olen jäävi ottamaan kantaa siihen, olenko tavismies, mutta kyllä on viestejä tullut.

Vierailija
12/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä laitan viestiä, jos olen saanut asiallisen viestin. Eihän sitä tiedä, vaikka naisesta tulisikin esille kiinnostavia piirteitä.

Vierailija
13/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa.

Vierailija
14/14 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppa aina kiinnostaa eli vastaan.