Jippu eroaa!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013052917082762_vi.shtml
Se siitä sitten. Uutta pahaa poikaa etsimään!
Kommentit (32)
Oh my god!!!!! Olen järkyttynyt, shokissa, elämäni on pirstaleina. Tätä en olisi kuuna päivänä uskonut!
Toisaalta, äkkiäkös sitä pian on taas uusi "Tuleva Ex-mies Nro 3" alttarille talutettu ja juorulehden piikkiin matkalla käyty.
Eikö mies olekaan pitänyt Jippua tarpeeksi tiukasti nyrkin ja hellan välissä, vai mikä on mennyt vikaan...
Miksi pitää mennä naimisiin? Onhan toi nyt aivan SAIRAAN NOLOA. Jessus mitä pelleilyä.
Joo tuli TÄYSIN puuntakaa! En ois kyllä arvannut niin kauniisti toisistaan puhui ja olivat NIIN varmoja et tää rakkaus kestää! Siis voi ei.... NOOOOOOOOOT!
kolmas kerta eikä onnistunut sekään
Joo näin nuo uuskonservatiivien liitot sitten kestävät ja täyttyvät onnesta! Kyllä 50-luvulla oli asiat paremmin kun miehet määräsivät..
Jossain naistenlehdessä juurikin Jippu ja oliko Reeta-Leena Westman ja ehkä vielä joku kolmas, selittivät näistä taantumuksellisista perhearvoistaan ja siitä kuinka nykymaailma on mennyt vain huonompaan suuntaan. Jepjep.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 18:56"]
Joo näin nuo uuskonservatiivien liitot sitten kestävät ja täyttyvät onnesta! Kyllä 50-luvulla oli asiat paremmin kun miehet määräsivät..
Jossain naistenlehdessä juurikin Jippu ja oliko Reeta-Leena Westman ja ehkä vielä joku kolmas, selittivät näistä taantumuksellisista perhearvoistaan ja siitä kuinka nykymaailma on mennyt vain huonompaan suuntaan. Jepjep.
[/quote]
Ai niin, mutta ehkä vika onkin vain siinä, että nykyään avioero on mahdollinen eikä sitä paheksuta samaan tapaan kuin ennen. Varmasti Jippukin nyt olisi vain tyytyväinen, jos hänen ei annettaisikaan erota ihanasta perheensä päästä!
MeNaiset tekee siitä varmaan pian etusivunjutun. Terveisiä toimitukseen, että tilaus loppuu, jos Jippu jauhaa samoja juttuja siellä taas. Ne on niin kuultu!
Yllättävää.. johan toi kestikin ennätyspitkään.
Oisko se vain helpompaa olla sinkkuna, saa sitten mennä miten huvittaa.. ihmetyttää tuo jatkuva alttarilla ramppaus milloin minkälaisen jampan kanssa, sitten 2 viikkoa ja ensimmäiset erojutut tulevat. Toki artistina Jipulla on tarve pönkittää sitä itseluomaansa "repaleista ja sekavaa" elämää, ja tuollainen käytös sopinee siihen julkisuuskuvaan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 19:01"]
MeNaiset tekee siitä varmaan pian etusivunjutun. Terveisiä toimitukseen, että tilaus loppuu, jos Jippu jauhaa samoja juttuja siellä taas. Ne on niin kuultu!
[/quote]
Ohi aiheen, mut mun tilaus loppui Maria Jungnerin viimeisimpään tilitykseen suhteestaan ja kerroin sen myös toimitukselle. Ja sitä edellisellä viikolla Raakel kertomassa laihtumisestaan niin johan riitti se shaisse.
En epäile hetkeäkään etteikö Jippu ole tämän kesän aikana tässä lehdessä.
Mä lopetin myös tilauksen kun Maria Jungner oli jo toisen kerran vuoden sisällä jauhamassa samaa paskaa. Jotain rajaa pitäisi olla horinoilla ja niiden toistolla.
Mä tuossa siivosin vanhoja lehpoiskaan kaapista. Oli 3 kertaa Raakel, 3 kertaa Vappu ja pari kertaa Maria ja Jippu kannessa... Voisihan ne kenties etsiä muitakin haastateltavia joskus, mut ei. Nää on varmaan jonkun toimittajan kavereita :D
Justhan mä luin Me Naisista jutun Jipusta ja sen miehestä. Ei siitä voi kovin kauaa olla, ehkä vuosi?
Tämä nyt oli odotettavissa. Säälittävä, surkea tyttörukka. :( Elämänsä seilannut siellätäällä, lulltavasti ei koskaan tule löytämään onnea eikä osaa asettua aloilleen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 03:24"]
no nyt jipulla on joensuussa mies ja naista/naisia se panee
[/quote]
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hiljattain-eronnut-Jippu-loysi-lohduttajan/1012798