Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hasaa polttava psykologi hetken henkosten kanssa kanssasi

Vierailija
29.05.2013 |

aah.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen olo tulee kun polttaa hasaa?

Vierailija
2/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mulle kanssa.T:poliisi&juristi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissas hasaa poltat etkä maria? Tais tulla provo mutta niillähän tää mediatalon bisnes pyörii.

Vierailija
4/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hesalainen? :D

Vierailija
5/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 16:29"]

kerro mulle kanssa.T:poliisi&juristi

[/quote]

ass hole

Vierailija
6/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 16:33"]

Ihanko tosissas hasaa poltat etkä maria? Tais tulla provo mutta niillähän tää mediatalon bisnes pyörii.

[/quote] No, hasahan on maria selkeesti parempi vaikutuksiltaan, marilla pääsee loivaan nousuun, kun hasa vie suoraan pilveen.

Vierailija
7/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 16:26"]

Minkälainen olo tulee kun polttaa hasaa?

[/quote] Jumittava, ei sosiaalinen ja kirkas kuten sativasta. Aikalailla tuntuu sohvalla maaten siltä kuin pumpuli pilvi nostaisi sua ylöspäin.

Vierailija
8/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksista päätellen moni tänne psykedeeleissä kirjoittelee ja parikin mammaa "lähipiiristä" kolapäissään, mutta ei niistä nyt ehkä kannata uutta ketjua joka kerta perustaa...

Vierailija
9/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aivokemiassani on erikoista, kun kannabis ei tuo euforiaa, rentoutumista tai esim. naurukohtauksia? Pikemminkin laskuhumalan kaltainen ikävä olo.

Bentsodiatsepaameihin en ole jäänyt koukkuun, vaikka saatan syödä mm. Diapamia kuukausia putkeen annosten vaihdellessa 5 - 40 mg illassa (unilääkkeenä ainoastaan). 

Ketipinor-lääke ei puolestaan väsytä minua lainkaan. Olen muutaman kerran sitä ottanut ja saattanut nukahtaa n. tunniksi herätäkseni epämiellyttävään oloon, jossa sydän hakkaa ja on jotenkin "vaikea" hengittää ja olen täysin valveilla. Ketiapiinia olen syönyt vain muutaman kerran, joten resistenssistä ei ole kyse.

Niin ikään kokaiini antaa vain hyvin vähän "kiksejä" katutermein ilmaistuna. Saatan nuuskata sitä paljonkin saamatta varsinaista hyvänolon tunnetta. Viihdekäytin sitä melko säännöllisesti puolisen vuotta, sitten lopetin, koska se ei tarjonnut mitään.

Onko aivokemiani jotenkin poikkeuksellinen reagoidessaan lääkkeisiin ja huumeisiin tällä tavoin?

Vierailija
10/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 16:48"]

Mikä aivokemiassani on erikoista, kun kannabis ei tuo euforiaa, rentoutumista tai esim. naurukohtauksia? Pikemminkin laskuhumalan kaltainen ikävä olo.

[/quote] Empä mäkään siitä euforiaa, rentoutumista saa. Aikoinaan sain.

Vierailija
11/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans sama juttu mm. pilven ja kokaiinin kanssa. Ei toimi enää niin turha käyttää - mitään itseasiassa.

Vierailija
12/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Mua ei huvita juoda edes alkoholia enää, kun ei siitäkään tule semmoista iloista nousuhumalaa. Ihme tönkkö olo vaan. On tullut kannabista, kokaiinia ja alkoholia viihdekäytettyä, mutta ei niistä mikään ole koukuttanut eikä tuottanut mitän super hienoa oloa. Niihin bentsoihinkaan en jäänyt koukkuun. Jäi aiemmasta viestistä sanomatta, että saatan käyttää kuukausia putkeen jopa 40 ja joskus 60 mg, sitten saatan olla useita viikkoja tai kuukausiakin ilman ja sit ottaa vaikka 5mg nukahtamiseen. Näin on mennyt jo 8 vuotta.

Drugs don't work. 

Ai niin, ainoa, josta tuli hauska olo, oli sienet! Silloin nauratti niin paljon, että vedet valui silmistä eikä sohvalta päässyt ylös, kun nauroin niin hysteerisesti. Onhan se kivaa kun on kivaa, mutta ei mua huvita niitä niin paljoa syödä että hallusinaatioita tulisi. 

Ja rännittäminen ei ole koskaan houkutellut. Yäks. 

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 17:16"]

Täällä kans sama juttu mm. pilven ja kokaiinin kanssa. Ei toimi enää niin turha käyttää - mitään itseasiassa.

[/quote]

Vierailija
13/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi vapaaks, hei!

Vierailija
14/18 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiokkaat snadilaiset av-mammat keskustelee täällä miten saada pää sekaisin, että kestää itä-Helsingin ghettohelvetin ja lapset. Ihanaa!

Vierailija
15/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 17:22"]

Just näin. Mua ei huvita juoda edes alkoholia enää, kun ei siitäkään tule semmoista iloista nousuhumalaa. Ihme tönkkö olo vaan. 

Drugs don't work. 

Ai niin, ainoa, josta tuli hauska olo, oli sienet! Silloin nauratti niin paljon, että vedet valui silmistä eikä sohvalta päässyt ylös, kun nauroin niin hysteerisesti. Onhan se kivaa kun on kivaa, mutta ei mua huvita niitä niin paljoa syödä että hallusinaatioita tulisi. 

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 17:16"]

[/quote] 

[/quote] Jep, Alkoholi ei enää tuota sitä kivaa nousuhumalaa kuin joskus harvoin, joten se on jäänyt kokonaan pois, välillä kenties pari kaljaa tulee juotua. Sama homma pilven kanssa, turha käyttää kun ei voi fiilistellä.

Sienet meinasin mainita aiemmassa kirjoituksessani, niistä saa aina takuuvarman euforian, mutta halluja en ole nähnyt koskaan, en edes niinä kertoina kun olen nauttinut ayahuascaa. Psykedeelit on enemmänkin puhdistauttumista varten eikä niitä viitsi käyttää kuin kerran pari vuodes max. Olo on kuin uudesti syntynyt, etenkin juuri ayahuascan jälkeen. Viime kerrasta on jo usea vuosi.

Dissot ovat kenties ainut mikä oikeasti kiinnostaisi, mutta eipä oikein jaksa nappailla. Hyvän fiiliksen saa nykyään helposti kun lähtee kävelylle tai pyöräilemaan luontoon, sateen jälkeinen raikas ilma on parasta huumetta mitä olen kokenut^-^

Vierailija
16/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 18:51"]

Ansiokkaat snadilaiset av-mammat keskustelee täällä miten saada pää sekaisin, että kestää itä-Helsingin ghettohelvetin ja lapset. Ihanaa!

[/quote] Kyllä ghetosta on mahdollisuus vielä joskus nousta.

Vierailija
17/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaa, musta taas tuntuu et nää on just niitä muka pullantuoksuisia mammoja sieltä pikkukaupungin harmaudesta, joiden on pakko vetääkkin pää sekaisin että kestävät sen tappavan tylsyyden!

Vierailija
18/18 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:44"]

Hahahaaa, musta taas tuntuu et nää on just niitä muka pullantuoksuisia mammoja sieltä pikkukaupungin harmaudesta, joiden on pakko vetääkkin pää sekaisin että kestävät sen tappavan tylsyyden!

[/quote] Etkö siis usko tuon olevan oikea psykologi?