Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fatkini; bikinit plussakoon naisille.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kaksiosaisuus ihan mukava ominaisuus heti kun tulee vessahätä. Minusta on ainakin inhottavaa kuoriutua märästä uikkarista ihan vaan vessareissua varten.

Vierailija
22/35 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ajatellen tankinit on näppärämmät. Noissa fatkineissa saa rullata aika kasan märkää kangasta ennen kuin pääse pissalle.

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:11"]

Onhan se kaksiosaisuus ihan mukava ominaisuus heti kun tulee vessahätä. Minusta on ainakin inhottavaa kuoriutua märästä uikkarista ihan vaan vessareissua varten.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nunkinit...

Vierailija
24/35 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo paljon eroa kokouikkarista.

Vierailija
25/35 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, tuntuu oudolta käydä yleosessä vessassa rannalla ollessa ja riisuutua käytännössä katsoen täysin alastomaksi. Itse käytän tankini-uikkaria, se on kätevä.

[/quote]

Vierailija
26/35 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään kannatta punkeroilla bikineitä pitää.

Mies

Vierailija
27/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä saatiin taas miehinen kommentti, peräkammarin pojalta.

Vierailija
28/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä juttu, paremmin löytyy jokaiselle sopiva malli jos tarjontaa on tarpeeksi. Minusta jokainen vartalo on omalla tavallaan kaunis tai kiehtova! Minulle tulee aina surullinen olo kun naiset haukkuvat, inhoavat ja yrittävät jatkuvasti muuttaa vartaloansa tietyn mallin mukaiseksi, niin paljon negatiivisuutta omaa kehoa kohtaan ei tee hyvää! Oma äitini on ylipainoinen ja jotenkin säälimätön itseään kohtaan. Olenkin sanonut että kun ei kerran se laihdutus kertakaikkiaan onnistu (on sairautta) niin turha haukkua itseään.

Itse taas huomasin ettei hoikalle ja pienirintaiselle löydy kaunista uimapukua helpolla, vaan pelkkiä bikineitä.. Kiertelin muutamissa kaupoissa, ja kun ei sopivaa löytynyt niin tilasin nettikaupasta ison kasan ja palautin sopimattomat.

Vierailija
29/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä ainakin vain siirrän kädellä uikkaria sivuun. Ei mikään ongelma.

[/quote]

Vierailija
30/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ei tarviis tehdä läskien läskeilyä yhtään mukavammaksi ja paremmaksi. Yksilötasolla kiva, mutta yhteisötasolla ei ole hyvä, että kansa läskistyy. Se ei ole terveellistä, sopivaa (siis kirjaimellisesti, bussien, junien, lentokoneiden yms. penkit), eikä ideaalia.

Ja kyllä, olen itsekin läski, BMI n. 29.5.

Ja ihan oikein, että nimitys on "Läskinit". Ärsyttää nää kaikki "Isojen tyttöjen sitä-ja-tätä". Jos totuus sattuu, kannattaa laihduttaa.

Vierailija
31/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan oot 24 oikeessa, parempi olisi, että kansa laihduttaisi, kuin että tehdään lihavuudelle "tilaa".

-ylipainoinen itsekin

Vierailija
32/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on aivan sairasta lihavuuden ja sairauden ihannointia ja siinä mielessä järkyttävää. Että asiasta edes kehdataan uutisoida! Tässä kohtaa valtion ja yhteiskunnan olisi otettava tiukemmat otteet käyttöön. Apartheid-laeilla ihan rodun jalostuksellisista näkökohdista katsoen olisi kansaa ja kansantaloutta tervehdyttävä vaikutus.

Vierailija
33/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan meillä alkoholi-ja tupakkalaki. Samaan syssyyn vois myös kieltää kaikki Isotytöt ja Greatgirls mainonnankin!

Vierailija
34/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot vaatteet tiskin alle piiloon! Kassalta saa sitten punaisena pyytää, että yksi hame kokoa 52 kiitos.

Vierailija
35/35 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeat. Erillinen ylä ja alaosa ovat monelle erittäin hyvä vaihtoehto.

Ei ole monen kokouimapuvun liiviosa edes tarkoitettu isoille rinnoille, ei ainakaan tukea löydy. 

Uimapukua ei esim. mun kropalleni kyllä mistään valmismallistosta juurikaan löydy. Funky Ladystä olen löytänyt itselleni sopivan kokoisia bikineitä, sillä en ole ns plussa kokoinen. Ainoastaan "muka isorintainen, E-F-kuppi"  Muistan kun 3pvää synnytyksen jälkeen olin uima-asua hankkimassa, H kuppi ja alaosa 38. Monikin vatsa ja lantio kaipaa hieman enemmän peittoa kuin nirunaru tangat tarjoavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi