One Direction , Harry , kenen bändikaverin kanssa suhde ?
Kommentit (11)
No ei kenenkään. Taylor nimisen naislaulajan kanssa tais viimeks seurustella.
Louis Tomlinsonin ja Harryn suhteesta liikkuu huhuja.
Fanit on sellaisia pikkutyttöjä, jotka rakentavat kaikenlaisia romanttisia tarinoita. Tosiasiassa pojilla taitaa ihan olla seurustelukumppaneina tyttöjä.
Mä olen niin rakastunut tuohon koko bändiin. Ikää itellä reilusti yli 20v ja 2 pientä lasta, mutta nautiskelen kyllä noiden hauskojen reippaiden nuortenmiesten katselemisesta. Pikkusiskoni on 16v ja hänen kauttaan olen tutustunut tuohon poikabändiin. Kellekään omalle tutulle en kehtaa kertoa että kuuntelen ja katselen noita. Ihan yksi lysti ovatko heteroita tai homoja , sööttejä ovat.
Etsä o kulu larrysta sis Harryn ja luois suhde, mutta en mä usko ett nillä on suhde ja mä rakastan one direction nin paljon!!!! :)
Ehdottomasti Louisin. Todistusaineistoa löytyy pilvin pimein, niin paljon kuin jaksaa katsella.
sanon suoraan että oon ollu directioner nyt 3 vuotta ja larry on niin fake kun olla ja voi.
"Todistusaineistoa löytyy pilvin pimein"
haha arvatkaa kuolenko nauruun. Louis Tomlinson ( my boy ) on itse sanonut että fanit jotka luulevat hänen olevan homo eivät ole oikeita faneja.
Sä joka shippaat larryy vihaat varmaan eleanoria. Joo kyllä, mä rakastan häntä. Louisin ja eleanorin suhde oli OIKEAA rakkautta. Live with it
All the fucking love. Louis girl
Larry is real.
Larry sinällään ei tarkoita homosuhdetta, vaan noiden kahden välistä kemiaa. Niillä ON jotain enemmän, se on selvää.
T. 42-vuotias yhden 1D - fanin äiti (fani itsekin)
Eikö kukaan tiedä ?