Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painan 81 kg. Miten onnistun keventymään 75 kiloiseksi?

Vierailija
17.07.2020 |

Vinkkejä? Kuinka nopeasti voi olettaa elämäntapamuutoksen purevan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei tiedä, mikä ruokavaliossasi on pielessä.

Vierailija
2/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee muutos ruokavalioosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, pituutta 168 cm. Pitäs tiputtaa joku 5 kiloo.

Vierailija
4/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä vähemmän? Itselläni ainakin se toimi.

Vierailija
5/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jätskiä, pullaa, karkkia ja sipsejä. Mutta kohtuudella. Täytyy varmaan jättää nuo herkut.

Vierailija
6/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän, liiku enemmän.

Vierailija
7/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
8/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse eri dieteistä ja elämäntapamuutoksista itsellesi sopivat, niin jaksat jopa noudattaa niitä ohjeita.

Vierailija
9/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä, mutta liiku enemmän ja syö kurinalaisemmin. Fiilis kohenee heti, 6 kg painon pudottaminen vie 2-6 kuukautta.

Vierailija
10/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse eri dieteistä ja elämäntapamuutoksista itsellesi sopivat, niin jaksat jopa noudattaa niitä ohjeita.

https://yle.fi/uutiset/3-11451261

Aloita tänään! Nuku ensin hyvin, hae kumpparit esille ja ota mittaa itsestäsi. Mitä tapahtui? Illalla (alle 9 asteessa ei ole hyttysiä) suunnistat ämpärien kanssa keräämään painavia makupaloja. Ota vaikkapa cashewpähkinöitä mukaan, juomaa myös, et selviät takaisin kotiin:-D

Vierailija
11/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on kilolaskureita. Tsekkaa tarkasti päivittäin syömiesi ruokien kalorimäärät ja myös se paljonko saat syödä päivässä, että laihdut.

Oli muuten itselle silmiä avaavaa tajuta kuinka paljon kaloreita tulee ihan huomaamatta. Itse olen laihtunut 78 kg -> 74,5 kg 1,5 kuukaudessa. Samalla käyn erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla 4 krt/ vko koska se tehostaa selkeästi aineenvaihduntaa. Lisäksi kävelyä ja pyöräilyä jonkun verran.

Vierailija
12/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, pituutta 168 cm. Pitäs tiputtaa joku 5 kiloo.

Tee muutos ruokavalioosi.

Vierailija
13/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön jätskiä, pullaa, karkkia ja sipsejä. Mutta kohtuudella. Täytyy varmaan jättää nuo herkut.

No se on helpoin tapa, kyllä.

Vierailija
14/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskennallisesti sinun pitäisi jäädä 42000kcal miinukselle joko vähentämällä syömistä peruskulutuksesi alle tai lisäämällä liikuntaa.

Selvitä peruskulutuksesi. Esim. muutaman kympin aktiivisuusrannekkeella saa suuntaa antavan lukeman.

Pidä ruokapäiväkirjaa. Esim. valmiita kalorit laskevia sovelluksia on olemassa tähän tarkoitukseen. Täytä vatsasi terveellisellä ja vähäkalorisella ruoalla, esim. puurot, perunat, kasvikset. Muista riittävä proteiinin saanti. Älä käytä alkoholia.

Lisää liikuntaa. Mitä vaan liikuntaa. Esim. puolen tunnin kävely päivittäin. Tai 20min lihaskuntotreeni kehonpainoilla. Jos liikut jo ennestään, lisää sitä.

Itse olen näillä pudottanut kesäkuun alusta 5 kiloa. Mukaan on mahtunut myös pientä herkuttelua, kuten jäätelöä.

Vierailija
15/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä syödyn määrien kirjaaminen paperille monilla auttaa ongelmaan. Älä fuskaa vaan jokainen suupala yläs kaloreineen. Kokeile.

Vierailija
16/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskennallisesti sinun pitäisi jäädä 42000kcal miinukselle joko vähentämällä syömistä peruskulutuksesi alle tai lisäämällä liikuntaa.

Selvitä peruskulutuksesi. Esim. muutaman kympin aktiivisuusrannekkeella saa suuntaa antavan lukeman.

Pidä ruokapäiväkirjaa. Esim. valmiita kalorit laskevia sovelluksia on olemassa tähän tarkoitukseen. Täytä vatsasi terveellisellä ja vähäkalorisella ruoalla, esim. puurot, perunat, kasvikset. Muista riittävä proteiinin saanti. Älä käytä alkoholia.

Lisää liikuntaa. Mitä vaan liikuntaa. Esim. puolen tunnin kävely päivittäin. Tai 20min lihaskuntotreeni kehonpainoilla. Jos liikut jo ennestään, lisää sitä.

Itse olen näillä pudottanut kesäkuun alusta 5 kiloa. Mukaan on mahtunut myös pientä herkuttelua, kuten jäätelöä.

Älä nyt hullujas puhu. Ei vatsaa kannata täyttää ravintoköyhällä ruualla kuten puuroilla ja perunoilla.

Muuten: vatsa täysi ei tarkoita samaa kuin kylläisyys.