Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako yötä pidät peräkkäin samaa yöpaitaa pesemättä?

Vierailija
28.05.2013 |

siis te, jotka yöpaitaa käytätte.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes se alkaa haista. Ehkä muutaman yön.

Vierailija
2/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 02:11"]

kunnes se alkaa haista. Ehkä muutaman yön.

[/quote] 

Hyi yöäk! Taidat haista muutenki pahalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku yöpaidalla,mutta vaihdan päälle esim:illalla suihkun jälkeen. Yleensä pidän 2-5 päivää. Jos ei tietenkään likaannu ennen sitä

Vierailija
4/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko aikuiset ihmiset käyttää yöpaitaa? Miksi ihmeessä?

Vierailija
5/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 yötä. Ja en pidä yöpaitaa kun nukkuessa, en siis käytä sitä oloasuna, joka on erikseen

Vierailija
6/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari yötä.

Jokainen ihminen hikoilee nukkuessaan. Kaikki vain eivät haista omaa hienhajuaan.

Lisäksi minä käyn aamulla suihkussa, en illalla, joten senkin vuoksi yöppäriin tulee hajua kropasta. Jos suihkuttelisin illalla, pitäisin samaa yöpukua ehkä kolmisen yötä.

Mutta tajutonta, että joku ilkeää nukkua samassa yöpuvussa viikon, jopa enemmänkin. Hyi hemmetti.

Vierailija
7/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää suihkussa ennen nukkumaan menoa niin olette puhtaita kun nukutte, silloin ei tarvi petivaatteitakaan pestä jokaviikko. Mutta toki jos haluatte nukkua paskassa niin menkää nukkumaan päivän hiet niskassa. Itellä ei silloin ainakaan haluttas mennä toistakertaa nukkumaan samoihin lakanoihin.

Vierailija
8/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 05:42"]

[/quote]

Siis nimenomaan aikuiset! Lapset tykkää nukkua meilläkin välillä vain pikkuhousuissa, mutta itse en siihen pysty. Tulee aina tunne, että hikoaa, kun kädet vartaloa vasten tai reidet toisiaan vasten. ja ihokarvat kutittaa jne. Nukun usein t-paidalla tai pitkähihaisella yöpaidalla sekä yöhousuina käytän legginsejä (suomeksi kalsareita).

Vierailija
9/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jälkeen pyykkiin koska ihminen hikoilee puoli litraa yössä. En ilkeäis seur. iltana suihkunraikkaana laittaa likaista yökkäriä. 

Vierailija
10/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:31"]

Käykää suihkussa ennen nukkumaan menoa niin olette puhtaita kun nukutte, silloin ei tarvi petivaatteitakaan pestä jokaviikko. Mutta toki jos haluatte nukkua paskassa niin menkää nukkumaan päivän hiet niskassa. Itellä ei silloin ainakaan haluttas mennä toistakertaa nukkumaan samoihin lakanoihin.

[/quote]

Se ei poista sitä, että sä hikoilet yönkin aikana.

Muistathan sitten käydä uudestaan aamulla suihkussa? Muuten haiset sitten töissä hikiseltä ja "vuoteelta"... minulla ei kestä iho noin tiheää pesua, siksi käyn vain aamulla (paitsi jos olen selvästi hikoillut päivän aikana, silloin toki myös illalla).

-17-

Vierailija
11/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Alapää tuulettuu, ruumiinlämpö pysyy viileänä ja se tekee hvyää iholle. Iho vasten ihoa innostaa helpommin seksiin jne.

Vierailija
12/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:34"]

[/quote]

Muistathan sitten käydä uudestaan aamulla suihkussa? Muuten haiset sitten töissä hikiseltä ja "vuoteelta"... minulla ei kestä iho noin tiheää pesua, siksi käyn vain aamulla (paitsi jos olen selvästi hikoillut päivän aikana, silloin toki myös illalla).

-17-

[/quote]

Pakko lisätä tähän sitten vielä se että makuhuoneen pitää olla viileä että on mukava nukkua. Meillä esimerkiksi on makuhuoneen lämpötila siinä 17 asteen tietämillä, Ei muuten hikoiluta niin paljon että pitäs aamua iltaa rampata pesulla.

Vierailija
13/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:34"]

[/quote]

-17-

[/quote]

Pakko lisätä tähän sitten vielä se että makuhuoneen pitää olla viileä että on mukava nukkua. Meillä esimerkiksi on makuhuoneen lämpötila siinä 17 asteen tietämillä, Ei muuten hikoiluta niin paljon että pitäs aamua iltaa rampata pesulla.

[/quote]

Ai että sun vartalosi on ilman peittoa siellä? No joopajoo, olet hömö, mutta ole rauhassa. Toivottavasti ei tarvitse sua haistella duunissa.

Vierailija
14/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhden yön jälkeen pyykkiin koska ihminen hikoilee puoli litraa yössä. En ilkeäis seur. iltana suihkunraikkaana laittaa likaista yökkäriä."

Mistähän tämä totuus on peräisin? Itse oon useammankin kerran käynyt illalla ja aamulla vaa´alla, eroa on se noin 500g vaikka käyn pissallakin ennen vaakaa (ja rakko yleensä melko täynnä aamuisin).

Vierailija
15/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä "ihmettelijät" näissä ketjuissa. Luulevat olevansa jotenkin parempia, kun päivittelevät muiden erilaisia tapoja, vaikka oikeasti antavat itsestään todella kapeakatseisen , suorastaan juntin kuvan. "Minun tapani on ainut oikea, ja kaikki eri tavalla toimivat ovat tyhmiä ja kummallisia."

Ajatelkaa, joku voi toimia eri tavalla kuin te, ja hänelläkin voi olla sille ihen fiksut ja järkeenkäyvät perusteet!

Vierailija
16/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oikeastiko et ole koskaan huomannut, että ihmiset on erilaisia?

Vierailija
17/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön.

Vierailija
18/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viikonkin. Riippuu tosiaan paljon siitä likaantuuko se. Yleensä lauantai saunan yhetydessä vaihdan. joskus minulla on kaksikin yöpaitaa "samaanaikaan" käytössä. Yöpaidan helmaan tulee kyllä pyyhittyä kaikenlaista :P

Vierailija
19/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 10:09"]

[/quote]

Oikeastiko et ole koskaan huomannut, että ihmiset on erilaisia?

[/quote]

Sanoinko niin, vai päätitkö sinä vain vetää herneen nenään ihan tavallisesta kysymyksestä? Minä vain halusin tietää, miksi aikuinen käyttää yöpaitaa kun en syytä keksinyt.

Vierailija
20/29 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä viikon, jos ei likaannu sitä ennen esim. iltapalalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi