pisin tauko ilman seksiä
mikä teillä muilla on pisin tauko ilma seksiä. minä olen nyt ollut tässä 1 kk ilman ja kesää kohden halut vaan voimistuu...
Kommentit (28)
Viikko on ollut pisin tauko. Sekin synnytyksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 23:29"]
8 vuotta tuli maaliskuussa täyteen. Entinen aviomies jätti 8 vuotta sitten ja sen jälkeen ei ole seksiä ollut. En pysty enkä halua yhden illan suhteita, eikä vakikumppania ole löytynyt.
[/quote]
mutta ehkä kuitenkin solo seksiä ?
[/quote]
Sitä ei lasketa tässä. Vaan ainoastaan seksiä toisen ihmisen kanssa
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 02:55"]
Taitaa just tällä viikolla tulla vuosi täyteen. Se oli yhden yön juttu, ja sen jälkeen päätin, että en halua enää irtosuhteita. Sinkku olen ollut 2,5 vuotta. Ei ole kiirekään etsiä ketään tällä hetkellä, eli ei seksittömyys oikeastaan edes vaivaa.
[/quote]
Elikä sinun ei edes tee mieli seksiä. Jos tekisi niin ton ajan jälkeen nussisit jo kaikkea liikkuvaa
Sen jälkeen kun aloitin 18-vuotiaana, pisin tauko on ollut vuoden. Olin sinkku, irtosuhteilu ei jaksanut kiinnostaa eikä juuri silloin seksi sinänsäkään, en edes masturboinut kertaakaan. Olen normaalisti seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen, mutta silloin oli meneillään raiskauksesta toipuminen eikä kiinnostanut yhtään_mikään. Ei syöminen, juominen, kotoa poistuminen tai muu yhdentekevä.
3 vuotta... olin naimisissa, mutta mies ei halunnut seksiä. Sitten lens ukko ja seksiä on riittänyt
Teen nyt pienen paljastuksen. Olen 36-vuotias mies enkä ole koskaan ollut sillä lailla. Taustalla ei ole mitään uskonnollisuutta tai muutakaan perversiota. En ole homo, vaikka olenkin kauniskasvoinen ja upekroppainen adonis. En vain kaipaa seksiä, elämässä on niin paljon parempiakin asioita, mielestäni. En halua parisuhdetta enkä jälkikasvua. Mitä annettavaa minulla olisi mahdolliselle naisystävälle? Sitähän minäkin.
Avoliitossa. Viimeksi heinäkuussa v. 2009.
M 54
16 vuoden suhteen aikana pisin tauko on ollut pari viikkoa synnytysten jälkeen. Normitilassa ei koskaan mene yli kolmen tai neljän päivän, muutamasta päivästäkin seuraa ongelmia (tavallisimmin sitä on n. neljä kertaa viikossa). Ja tää on muuten totta.