Mies tässä hei! Olen 174cm ja painan 90 kiloa.
Naisilla tuntuu olevan patoutumia lyhyitä miehiä kohtaan. Kysykää mitä tahdotte, vastaan mitä tahdon!
Niin ja en ole lihava vaan kroppa on sieltä toisesta päästä.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:51"]
Naisilla tuntuu olevan patoutumia lyhyitä miehiä kohtaan. Kysykää mitä tahdotte, vastaan mitä tahdon!
Niin ja en ole lihava vaan kroppa on sieltä toisesta päästä.
[/quote]
No heipä hei. Olet lievästi ylipainoinen, ja ihan turha puhua mistään lihaksista. Et kelpaisi minulle =)
Naisille pituus ja isot lihakset ovat merkki korkeasta testosteronista joka taas naisten aivoissa merkitsee sitä, että hänen kanssaan tahdotaan lapsia. Sama kun miehille suuret rinnat ovat merkki hedelmällisyydestä. Sille nyt ei vain voi mitään.
Itseäni, aloittajaa siis, on aina harmittanut pituuteni tai lähinnä niiden muutamien senttien puute jotka olisin halunnut vielä lisää - tein-iässä luvattiin 179cm mittariin mutta kuinka sitten kävikään.
Itsensä viehättävänä pitämisessä on kyse aina vahvuuksistasi - vahvista parhaita puoliasi, yritä hävittää heikkoutesi. Pituuden lisäämiseksi ei voi tehdä ihan hirveästi, ylä- ja alavartalon suhteita voi aina korjata vyötärön korkeutta sekä paitojen pituuksia säätelemällä. Parhaita puoliani on selkeästi hyvin reagoiva kroppa, johon lihas ottaa treenillä kiinni sekä luonnostaan melko rasvaton keho jossain lihakset erottuvat hyvin. 31-32" vyötärö sekä luonnostaan leveähköt hartiat voita treenillä olen saanut yläkropan korostettua vielä todella kauniin v-linjaiseksi. Lähes täydellisen 6packin ja olka-ojenta-hauislinjan ollessa myös hyvässä lihassa voin, toki päivästä riippuen todeta, että olen tehnyt kyllä oman osuuteni sen eteen että pelaan juuri niillä vahvuuksilla mitä minulle on annettu. Eikä kauniista kasvoista, merensinisistä silmistä sekä paksuista hiuksista haittakaan ole.
Kaikkia naisia en voi miellyttää, eikä minun tarve olekaan - vaikka sänkykuntoni onkin varmaan huipputasoa en ehdi kaikkia kuitenkaan viihdyttää. Vaikka ihmisenä olen varsinkin itelleni huippukriittiinen ulkonäön suhteen olen myös tajunnut sen että omilla vahvuuksilla pelatessa ja niistä tyytyväisenä oleminen on näkyy myös ulospäin positiivisesti heijastuen.
Hyi helvetti, kehuja siis olit vain hakemassa? Montako tuntia päivässä vietät peilin edessä?
Dg: narsismi, huono itsetunto = jokaisen naisen unelma.
Pituus on pienin ongelmistasi.
Hyi oletpa tappi