Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
941/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin näkee taas kertaalleen ja kaikkialla muualla yhä uudelleen, miten ulkonäkökeskeisiä suominaiset ovat miesten suhteen.

Miehen varallisuus näkyy ostoskorista, joten sitä ketjun aloittaja varmasti tarkoitti, ei vain viitsinyt mainita suoraan, että ulkonäkökeskeisyyden lisäksi suominaiset ovat kiinnostuneita miehen varallisuudesta.

Suominaiset syrjäyttävät armotta ne heikommin naisia miellyttävämmän näköiset miehet sosiaalikuvioista ulos incel-miehiksi, joita Suomessa on asukaslukuun suhteutettuna varmasti maailman eniten, mikä näkyy suomiyhteiskunnassa monella tapaa karsean raadollisesti.

"Huononnäköinen" mies kelpaa suominaisille vain jos miehellä on korkeat tulot ja lisäksi mielellään muuta varallisuutta, kuten muhkea perintö tms.

Mies saa suominaisten mielestä olla minkälainen juntti ja kova alkoholinkuluttaja tahansa, kunhan vain on naisten mielestä komea ja/tai hyvätuloinen, niin suominaiset antavat seksiä minkä kerkeävät.

Vierailija
942/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan, että haluatko pillua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain juttelemaan, ota hetkestä kiinni. Elämä on lyhyt.

Vierailija
944/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule lähestymään kiitos. Haluan olla valmistautunut tapaamiseen ja tuollainen yllättävä ehdottelu ei tunnu hyvälle.

Vierailija
945/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa te ihmiset asioitte, jotka tahdotte että teitä lähestytään?

Vierailija
946/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl, S-market.

Vierailija
947/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidl, S-market.

Ei kun siis tarkalleen, minkä kaupungin missä likkeessä. Esimeriksi myyrmäen cittari, yleensä launataisin kello 12 tms.

Vierailija
948/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. oletko varautunut siihen että ko. henkilöt voivat olla varattuja. Jos ja kun sinun habitus ei ehkä ole joidenkin mieleen,voi tulla pakit kuten miehille lavatansseissa.

949/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun voi ottaa kaupassa ja muuallakin mielellään yhteyttä, jos olet sinkku ja keski-ikäinen nainen n. 36-46 vuotias ja jos sinulla olisi vielä oikein uhkeat muodot kuin feminiinisellä jumalattarella! Eli siis oikein todella hyvin suuri povi, joka saa riippua vaikka navassa asti tai edes takamus joka olisi erittäin leveä kuin ladon ovet.

Olen runsas nelikymppinen miesolio, joka on opiskellut yliopistossa tutkinnon, mutta tällaisella unelmieni neitokaisella ei tarvitse olla kuin hyvin uhkeat naiselliset muodot, ei tatuointeja tai lävistyksiä ja jos vielä vaan vähän fiksu, mukava ja höpsö olisi, niin ei kai muuta voi naiselta kai on ujohkosti pyytää!

Sähköpostilla yhteydenotot kainon viehkeästi osoitteeseen rantojenkeijo@gmail.com

Vierailija
950/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko kaupassa saisin olla rauhassa? Haluan kokea kaupan turvallisena tilana jossa en joudu tähän tilanteeseen. Jos haluan seuraa minut löytää tinderistä.

Vierailija
951/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmaa nostat. Ja ilman pikkareita tietty

Vierailija
952/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suomalaisittain kaikenlainen tuntemattomien lähestyminen oudoissa paikoissa on lähtökohtaisesti vähän ö-öööhhh. Jos nyt vaikka kaupassa joku nainen tulisi suoraan kysymään että lähtisinkö treffeille, pitäisin luultavasti hulluna tai jonkinlaisena piilokamerapilana. Jo ihan päivän säästä puhumaan pukkautuvaa pitäisin vähän erikoisena. Ei vaan toimi meidän kulttuurissa tuollaiset, muuta kun tinderiin vaan ja toivoo että löytyy se sama naama sieltä.

953/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun alkaa jutteleen ihan normaalisti, ilman mitään iskumeininkiä. Itse en enää näin metoo-aikana enää tuntemattomille naisille uskalla puhua mitään, jos eivät itse aloita jutskaa.

954/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Voi, kyllä niistä ostoksistakin voi paljon päätellä

Vierailija
955/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinkkukorit poistettiin cittareista?

Vierailija
956/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookkaat herkku-utareet esille jossain hyllyvälissä, pyörittelet niitä ja katselet samalla miestä silmiin. Nipistelet nännejä, jos on niin löysät lötjäketissit, että kykenet ottamaan nänninnipukan suuhusi ja imemään, niin aina parempi. Hölskyttelyn jälkeen lasket hameen ja pyllistät mieheen päin. Katso olkasi yli viettelevästi. Levitä pakaroita ja paljasta pimppisi, oikein levität ihanasti, että näkyy kunnolla. Sormeta vähän. Sitten kysyt mieheltä, haluaisiko hän nussia sua ja voitteko tavata :) Tsemiä.

Toimis kyllä muhun. Lurpsis.

Vierailija
957/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun otti yhteyttä vartiointiliikkeen turvakenkäinen mies laittamalla käden olkapäälle.

Vierailija
958/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käveli perässä pitkin kauppaa ja intti kahville kanssaan - kieltäydyin heti ensi kysymällä mutta ei vaan mennyt perille vaan ilmestyi aina vaan uudestaan samaa hyllyväliin 

Vierailija
959/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tino kirjoitti:

Minuun otti yhteyttä vartiointiliikkeen turvakenkäinen mies laittamalla käden olkapäälle.

Saitko kovaa patukkaa pyllyysi tämän jälkeen :)

Vierailija
960/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Minua yritti muutama viikko sitten iskeä joku mies kaupassa.

Ensin siinä tiiraili kovasti ostoksiani ja sitten kyseli ensin niitä näitä ja lopulta numeroa.

Oletti että olen perheetön ja sinkku, koska olin täyteostoksilla enkä käytä sormustani koska se ahdistaa.

No en ollut kiinnostunut mutta joo olihan se yllätys että kaupassa mutta miksi ei?

Toki ostoksista tai sormuksen puuttumisesta ei pitäisi olettaa mitään enää nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi