Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
921/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli päivän naurut.

Vierailija
922/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käydään ostoksilla. Ei siellä flirttailla toisille asiakkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä spagettia ja laita taskuun, tiputa se sitten miehen nähden lattialle, kyllä hän ymmärtää.

Vierailija
924/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka naiset toitottavat olevansa sitä ja tätä ja itsenäisiä ja rohkeita mutta todella harvoin uskaltavat tehdä aloitetta. Sukupuolirooleja ei nykypäivänä muka saisi olla mutta jos aristelee niin sitten niitä kuuluukin olla.

Vierailija
925/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka naiset toitottavat olevansa sitä ja tätä ja itsenäisiä ja rohkeita mutta todella harvoin uskaltavat tehdä aloitetta. Sukupuolirooleja ei nykypäivänä muka saisi olla mutta jos aristelee niin sitten niitä kuuluukin olla.

Ei uskalla? Se ettei tarvitse on eri asia. Mies tekee aloitteen jos on kiinnostunut, ei ole naisen homma juosta kaksilahkeisten perässä.

Vierailija
926/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ketään lähestynyt kaupassa, kadulla tai missään muussa julkisessa paikassa poislukien baari. Minua ei ole koskaan kukaan lähestynyt vastaavasti. 

Jäänyt juuri tuohon lähestymisen vaikeuteen. Pitäisi keskustelun alkaa jollain muulla syyllä, mutta harvemmin sitä julkisella paikalla tulee keskusteltua vieraille. Lähestyminen "Hei, näytit kivalta. Kiinnostaisiko sinua lähteä kahville?" tuntuu vaikealta ellei jopa mahdottomalta. 

Heh. Se on jännä, miten vastakkaista sukupuolta voi lähestyä baarissa, muttei missään muualla.

Suomalaisen täytyy olla pienessä humalassa, ennen kuin voi mennä toiselle juttelee. Hullu tai humalassa, kuten sanotaan.

Vierailija
927/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ketään lähestynyt kaupassa, kadulla tai missään muussa julkisessa paikassa poislukien baari. Minua ei ole koskaan kukaan lähestynyt vastaavasti. 

Jäänyt juuri tuohon lähestymisen vaikeuteen. Pitäisi keskustelun alkaa jollain muulla syyllä, mutta harvemmin sitä julkisella paikalla tulee keskusteltua vieraille. Lähestyminen "Hei, näytit kivalta. Kiinnostaisiko sinua lähteä kahville?" tuntuu vaikealta ellei jopa mahdottomalta. 

Heh. Se on jännä, miten vastakkaista sukupuolta voi lähestyä baarissa, muttei missään muualla.

Suomalaisen täytyy olla pienessä humalassa, ennen kuin voi mennä toiselle juttelee. Hullu tai humalassa, kuten sanotaan.

Baarissa ei saa lähestyä, siellä ollaan ystävien kanssa viettämässä aikaa, ei miesten kuolattavana.

Vierailija
928/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutaman kerran kiinnittänyt huomiota johonkuhun poikkeuksellisen fiksusti käyttäytyvään/ toimivaan mieheen kaupassa ja ajatellut, että jos olisin miestä vailla, niin sujauttaisin kyllä puhelinnumeroni hänen käteensä.

Vierailija
929/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan hoikka nainen saa lähestyä hoikkaa miestä. Silmistä näkee onko lapsia.

Vierailija
930/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokaupassa kannattaa jutella miehen tai naisen kanssa, joka on ostamassa Porchea.

Vierailija
931/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#BÖLLIS kirjoitti:

Autokaupassa kannattaa jutella miehen tai naisen kanssa, joka on ostamassa Porchea.

Opettele nyt edes kirjoittamaan tuo automerkin nimi oikein.

Vierailija
932/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi tiedätkö myydäänkö täällä kirveitä?"

... "Ööö häh? En tiiä"

"Ok. Ajattelin vaan että hyvä olla kättä pidempää mukana jos meinaat pyytää mua ulos"

.... "Mitä vit??"

"No vitsi vitsi. Hauskaa päivää. Tapan tänään jonkun toisen!"

*** D E M O N I N EN .. N A U R U ***

Vierailija
933/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä kyllä kaupassa voi jutella vieraan ihmisen kanssa.

Jos juttelen jonkun miehen kanssa niin eikös siihen heti tulla tupashda nainen joka alkaa lääppimään pussaamaan miestä.

.

Välillä olen sanonut miehelle riisu housusi niin aletaan pa. . e....m.. n. Eikös silloin nainen irrota otteensa ja on nolon näköinen.

Vierailija
934/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit puhua enemmän ja osoittaa vakavaisen kiinnostuksesi. Itse flirttailen aina työssään tylsyyteen kuoleville joten en ihan tavoittamattomissa olevaltakaan vaikuta.

Vierailija
935/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#BÖLLIS kirjoitti:

On vain katselemassa ja lopuksi ostaa Skodan!

Vierailija
936/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Propsit siitä että kerrankin on nainen joka on oikeasti halukas lähestymään miestä.

Minuun tehoaisi ainakin aitous, eli että sanot suoraan jos olet hermostunut tilanteesta mutta voisit olla kiinnostunut ehkä tutustumaan eli lähtisitkö kanssani vaikka kävelylle joskus....

Älä kysy kahville, koska korona-aikana ei mennä kahviloihin. Kävelytreffit on paras mitä näinä aikoina voi ehdottaa. On myös paljon luontevampaa ja helpompaa olla uuden ihmisen kanssa kävelyllä kuin istua kasvokkain jossain kahvilassa, auttamatta on kiusallisempaa kuin kävelyllä.

Miten niin kerrankin? Lähestyin jotain 15 vuotta miehiä ihan non-stop, ja sain palautetta että miehet haluaa metsästää ja olen liian helppo kun tein aloitteen.

Onneksi viimeisin mies kesti sen.

Olisin varmaan edelleen sinkku, jos olisin täysin muuttanut linjaani.

Vierailija
937/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannesosastolla tartu sopivaan kurkkuun, ala hivelemään sitä edes takaisin. Ota samalla katsekontakti mieheen, vaihtele kurkkua, isompaan ja isompaan. Vinkkaa silmää ja kävele liian läheltä miehen ohi vihannes vaaalle. Säilytä katsekontakti. Iske silmää jos ei muuten tajua.

Vierailija
938/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia hallitaan niin, että jos teet aloitteita ja itse jotain ilmaiset haluavasi, olet kevytkenkäinen ja helppo. Yritä olla nainen ja tuu sitten vasta pätemään.

Mikään ei ole ikinä hyvä.

Vierailija
939/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena tsekkailin miehiä ja flirttailin myös arjessa, ei tilanteet sen pidemmälle menneet baareja lukuun ottamatta, mutta katsekontaktilla sain aina huomion, ja siitä olisi ollut helppo jatkaa.

Nyt reilu nelikymppisenä tuo olisi mahdotonta, koska eihän minua vanhaa haaskaa kukaan enää katso takaisin. Täytyypä joskus ihan kokeilla, että katson jokaista vastaantulijaa ja rekisteröin, onko mielikuvani oikea, vai katsooko minua nyt ehkä papat joita en nuorena itse huomannut. :D

Olisi hauska kuulla, löysikö aloittaja lopulta treffikumppania kaupasta.

Vierailija
940/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle ainoa tutustumistapa on alkoholi. Voi sinua raukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi