Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
301/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?”

Toi on ihan täydellinen, päin kasvoja vaatii suunnatonta rohkeutta ja muhun uppois täysin. Saattaa olla että hämmentyisin, mutta pitäisin replasta silti.

Ei noin, ei ikinä. Ensinnäkään nainen EI voi tietää tuossa vaiheessa itsekään, viihtyisikö hän miehen seurassa kahvilla. He eivät ole vielä vaihtaneet sanaakaan. Hän ei tiedä, onko mies kiinnostava.

Se juttelu tehdään siinä kaupassa. Osoitetaan, että on itse hauskaa ja rentoa juttuseuraa, herätetään toisen kiinnostus. Jos ei siinä keksi mitään juteltavaa niin miten sitten kahvilla keksisi?

Amerikkalaisissa leffoissa homma kylläkin etenee juurikin noin eli nähdään kiinnostava ihminen jolle ehdotetaan kahvia juurikin siksi että voisi tutustua ja katsoa voisiko jutusta tulla mitään.

Kaksi sanaa:

- amerikkalaisissa

- leffoissa.

Jos minulle tulisi joku mies kakaisemaan, että "vaikutat kiinnostavalta, lähtisitkö kahville?" niin en taatusti lähtisi. Se, ettei hänen vuorovaikutustaitonsa riitä parempaan kertoisi, että tilanteesta on tulossa vain ja ainoastaan kiusallinen. Jos hän sen sijaan herättäisi kiinnostukseni siinä tilanteessa olemalla hauska, seurallinen, avoin, "supliikki" ja hetken jutustelun jälkeen kysyisi, lähtisinkö kahville jatkamaan juttua nyt tai myöhemmin, niin tilanne olisi aivan toinen.

Joo, minuakaan ei kiinnosta yhtään mies, joka heti ensimmäisessä lauseessa kysyy treffeille. Välitön ei sellaiselle. On tapahtunutkin tätä: äijä pysäyttää minut jossain ja sanoo että tulin nyt iskemään sinua, kiinnostaisko lähteä kahville joku päivä. Mies paljastaa tuossa, että häntä kiinnostaa minussa vain ulkonäkö, sillä en ole hyvällä lykyllä ehtinyt sanoa sanaakaan. Ehkä silloin jotenkuten ymmärtäisin tuollaisen lähestymistavan jos mies olisi joku superupea adonis, joka luottaa ulkonäköönsä ja johon jokainen nainen suunnilleen ensimmäisestä katseesta rakastuu, mutta kun näillä miehillä ei ole ollut edes niitä ulkoisia avuja.

Ja siis ehkä ärsyttävintä näissä on se, että äijä lähestyy ulkonäön perusteella, vaikka hänellä ei ole itsellään tarjottavana mitään sillä saralla.

Ilmeisesti naisen pitäisi kuitenkin siitä treffipyynnöstä huomata hänen mahtava persoonansa ja ihastua siihen?

Ei se vaan mene niin.

"Ilmeisesti naisen pitäisi kuitenkin siitä treffipyynnöstä huomata hänen mahtava persoonansa ja ihastua siihen? "

Ja justhan näin meille tavisnaisille sanotaan, kuinka pitää toimia kiinnostavan miehen havaittuaan.

Siis pitää vai ei pidä tehdä aloitetta?

Vierailija
302/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?”

Toi on ihan täydellinen, päin kasvoja vaatii suunnatonta rohkeutta ja muhun uppois täysin. Saattaa olla että hämmentyisin, mutta pitäisin replasta silti.

Ei noin, ei ikinä. Ensinnäkään nainen EI voi tietää tuossa vaiheessa itsekään, viihtyisikö hän miehen seurassa kahvilla. He eivät ole vielä vaihtaneet sanaakaan. Hän ei tiedä, onko mies kiinnostava.

Se juttelu tehdään siinä kaupassa. Osoitetaan, että on itse hauskaa ja rentoa juttuseuraa, herätetään toisen kiinnostus. Jos ei siinä keksi mitään juteltavaa niin miten sitten kahvilla keksisi?

Amerikkalaisissa leffoissa homma kylläkin etenee juurikin noin eli nähdään kiinnostava ihminen jolle ehdotetaan kahvia juurikin siksi että voisi tutustua ja katsoa voisiko jutusta tulla mitään.

Kaksi sanaa:

- amerikkalaisissa

- leffoissa.

Jos minulle tulisi joku mies kakaisemaan, että "vaikutat kiinnostavalta, lähtisitkö kahville?" niin en taatusti lähtisi. Se, ettei hänen vuorovaikutustaitonsa riitä parempaan kertoisi, että tilanteesta on tulossa vain ja ainoastaan kiusallinen. Jos hän sen sijaan herättäisi kiinnostukseni siinä tilanteessa olemalla hauska, seurallinen, avoin, "supliikki" ja hetken jutustelun jälkeen kysyisi, lähtisinkö kahville jatkamaan juttua nyt tai myöhemmin, niin tilanne olisi aivan toinen.

Joo, minuakaan ei kiinnosta yhtään mies, joka heti ensimmäisessä lauseessa kysyy treffeille. Välitön ei sellaiselle. On tapahtunutkin tätä: äijä pysäyttää minut jossain ja sanoo että tulin nyt iskemään sinua, kiinnostaisko lähteä kahville joku päivä. Mies paljastaa tuossa, että häntä kiinnostaa minussa vain ulkonäkö, sillä en ole hyvällä lykyllä ehtinyt sanoa sanaakaan. Ehkä silloin jotenkuten ymmärtäisin tuollaisen lähestymistavan jos mies olisi joku superupea adonis, joka luottaa ulkonäköönsä ja johon jokainen nainen suunnilleen ensimmäisestä katseesta rakastuu, mutta kun näillä miehillä ei ole ollut edes niitä ulkoisia avuja.

Sinun ulkonäkösi ei siis saa miestä kiinnostaa, mutta itseäsi kiinnostaisi vain superupea adonis? Ja haluat sellaisen miehen, jolla on koko ajan vientiä?

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sanaa:

- amerikkalaisissa

- leffoissa.

Ja siis ehkä ärsyttävintä näissä on se, että äijä lähestyy ulkonäön perusteella, vaikka hänellä ei ole itsellään tarjottavana mitään sillä saralla.

Ilmeisesti naisen pitäisi kuitenkin siitä treffipyynnöstä huomata hänen mahtava persoonansa ja ihastua siihen?

Ei se vaan mene niin.

"Ilmeisesti naisen pitäisi kuitenkin siitä treffipyynnöstä huomata hänen mahtava persoonansa ja ihastua siihen? "

Ja justhan näin meille tavisnaisille sanotaan, kuinka pitää toimia kiinnostavan miehen havaittuaan.

Siis pitää vai ei pidä tehdä aloitetta?

Pointti oli siinä, että se mies haluaa mun kanssa treffeille ennen kuin tietää minusta mitään muuta kuin ulkonäön, joka häntä ilmeisesti viehättää. Ja ennen kuin minä tiedän hänestä mitään muuta kuin ulkonäön, joka ei minua ikävä kyllä viehätä. En keksi yhtäkään hyvää syytä lähteä treffeille miehen kanssa, jonka persoonasta en tiedä mitään ja jonka ulkonäkö ei viehätä. Mutta sille miehelle riittää, että mun ulkonäkö on sitä mitä hän toivoo.

Aloitteita kannattaa mun puolesta tehdä niin paljon kuin haluaa ja kenelle haluaa, mutta ehkä suosittelisin jotain muuta kautta koittaa kuin heti töksäyttää että lähetkö treffeille.

Vierailija
304/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sanaa:

- amerikkalaisissa

- leffoissa.

Sinun ulkonäkösi ei siis saa miestä kiinnostaa, mutta itseäsi kiinnostaisi vain superupea adonis? Ja haluat sellaisen miehen, jolla on koko ajan vientiä?

:D

Tietysti se saa kiinnostaa. Kuitenkin jos miehen oma ulkonäkö on mitä on, ei ehkä paras tapa lähestyä ulkonäkönsä puolesta kiinnostavaa naista ole saman tien pyytää treffeille, kun se nainenkaan ei tiedä muuta miehestä siinä hetkessä kuin ulkonäön. Pitäs oikeasti olla todellinen adonis että suostuisin lähtemään treffeille hänen kanssaan pelkän ulkonäön perusteella. Jos ulkonäkö ei ole se oma vahvuus niin kannattaa ehkä ennemmin vaikka jutella jotain muuta ensin ja koittaa sitä kautta tuoda muita puoliaan esiin, kuin saman tien läväyttää treffikutsu ilmoille.

Vierailija
305/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies oli ollut rehellinen ja hyvä käytöksinen ja olet ylimielisesti käyttäytynyt?"

Koska mies on ollut "rehellinen ja hyväkäytöksinen" ja ilmestynyt yhtäkkiä jossakin kadulla kulkevan naisen luo kyselemään tätä kahville eikä suinkaan missään "saadaan meidän kylästä tai lähiöstä mukava paikka kun jutellaan kaikkien kanssa"-meiningillä vaan "rehellisesti" kertomalla vokotteluaikeensa, niin nainen on ylimielinen kun häntä ei kiinnosta kyseinen mies eikä hän siksi (tietenkään) lähde kahville? Naisen pitäisi esim. sanoa, että odota hetki niin soitan ensin miehelleni että hae lapset päiväkodista kun en nyt ehdi koska menen tässä juuri kahville jonkun vieraan ukon kanssa, joka ehdotti kadulla vastaankävelleessään kahville menoa ja sanoi olevansa pokaamassa minua ja kyllähän sinä ymmärrät, että en voi ylimielisesti kieltäytyä?

Mitäköhän riemua tuosta edes olisi? Jos tuo ylimieliseksi moitittu nainen, joka kertoi jonkun miehen kysyneen kadulla häntä kahville, olisi mennyt kahville miehen kanssa, vaikka naista ei mies ja hänen kahviseuransa kiinnostanutkaan, mitä tästä olisi kumpikaan osapuoli hyötynyt? Mies olisi "päässyt" kohteliaisuuskahville naisen kanssa, joka ei ole hänestä kiinnostunut? Mieshän ei siis ollut vain juttuseuraa vailla oleva naapuruston asukas, vaan kertoi olevansa naisesta kiinnostunut parisuhdemielessä.

Jos nainen olisi mennyt kahville eikä mies olisi kuitenkaan saanut treffejä tai naisen puhelinnumeroa (koska naista ei kiinnostanut, mutta jottei olisi ollut ylimielinen, olisi kohteliaisuudesta mennyt) nainen olisikin ollut yhtäkkiä mikälie antaa ymmärtää-harhaanjohtaja, koska tokihan miehellä olisi ollut hyvä syy olettaa naisen olevan myös kiinnostunut parisuhdemielessä, jos hän miehen kanssa kyseisellä perustelulla esitettyyn kahvikutsuun olisi myöntävästi vastannut.

Onko naisilla jokin erityinen velvoite tavallaan palkita mies siitä, että hän ehdottelee naiselle kahvillemenoa, kiinnostaa naista tai ei? Päteekö sama myös miehiin? Jos kuka tahansa nainen menee ehdottamaan kenelle tahansa miehelle kahvittelua kertoen olevansa pokaamassa miestä, miehen kuuluu mennä ja kieltäytyessään mies käyttäytyy ylimielisesti?

Ei muuta kuin kiusallisia kahvitteluja sitten vaan kaikille, jotka eivät halua olla ylimielisiä :D

Vierailija
306/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka olenkin nainen. Niin voin puhua omasta kokemuksesta. Pari kertaa olen löytänyt rakkauden kaupasta, kerran Aldista Saksassa ja kerran K-kuappa Kemissä.

Tää Suomen tapaus oli muutama vuosi sitten kun näin siis todella komean Miehen, joka oli vähän eksyksissä kaupassa ja aikani seuraaviltani rohkaisun mieleni ja kysyin että voinko auttaa. Siis tosi hyvän näköinen!tumma parta joka oli kuin kaiverrettu ja manteli silmät jotka katsoo niin syvälle..

Aikamme sitten meni että ymmärrettiin toisiamme kun ei ollut yleiskieltä. Hämis ei varmaan vieläkään puhu englantia. No mä menin sit auttamaan poikia kun niillä oli tuo ruuan laitto hieman hakusessa. Mut siis joo, pidä vaan sisko mieli avoimen ja rohkeutta peliin!!

Vierailija
307/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää oikeasti naiset tätä näin: haluatteko sallia sen, että mies tulee livauttelemaan kondomipaketteja ostoskoriinne kertoen että tätä tarvitaan tänään.

Eikä siis vain joku mies, vaan ne kaikki. Koska vain.

Jos se on ok yhdelle, se on muillekin.

9/10 miehestä sopisi mainiosti, että nainen kävisi sujauttamassa kortsupaketin ostoskoriin ja ilmaisisi halukkuutensa miestä kohtaan. Vaikka näin kävisi joka ikinen päivä. Koska vain.

Ketjun aiheena on miesten iskeminen, ei naisten.

Vierailija
308/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies oli ollut rehellinen ja hyvä käytöksinen ja olet ylimielisesti käyttäytynyt?"

Koska mies on ollut "rehellinen ja hyväkäytöksinen" ja ilmestynyt yhtäkkiä jossakin kadulla kulkevan naisen luo kyselemään tätä kahville eikä suinkaan missään "saadaan meidän kylästä tai lähiöstä mukava paikka kun jutellaan kaikkien kanssa"-meiningillä vaan "rehellisesti" kertomalla vokotteluaikeensa, niin nainen on ylimielinen kun häntä ei kiinnosta kyseinen mies eikä hän siksi (tietenkään) lähde kahville? Naisen pitäisi esim. sanoa, että odota hetki niin soitan ensin miehelleni että hae lapset päiväkodista kun en nyt ehdi koska menen tässä juuri kahville jonkun vieraan ukon kanssa, joka ehdotti kadulla vastaankävelleessään kahville menoa ja sanoi olevansa pokaamassa minua ja kyllähän sinä ymmärrät, että en voi ylimielisesti kieltäytyä?

Mitäköhän riemua tuosta edes olisi? Jos tuo ylimieliseksi moitittu nainen, joka kertoi jonkun miehen kysyneen kadulla häntä kahville, olisi mennyt kahville miehen kanssa, vaikka naista ei mies ja hänen kahviseuransa kiinnostanutkaan, mitä tästä olisi kumpikaan osapuoli hyötynyt? Mies olisi "päässyt" kohteliaisuuskahville naisen kanssa, joka ei ole hänestä kiinnostunut? Mieshän ei siis ollut vain juttuseuraa vailla oleva naapuruston asukas, vaan kertoi olevansa naisesta kiinnostunut parisuhdemielessä.

Jos nainen olisi mennyt kahville eikä mies olisi kuitenkaan saanut treffejä tai naisen puhelinnumeroa (koska naista ei kiinnostanut, mutta jottei olisi ollut ylimielinen, olisi kohteliaisuudesta mennyt) nainen olisikin ollut yhtäkkiä mikälie antaa ymmärtää-harhaanjohtaja, koska tokihan miehellä olisi ollut hyvä syy olettaa naisen olevan myös kiinnostunut parisuhdemielessä, jos hän miehen kanssa kyseisellä perustelulla esitettyyn kahvikutsuun olisi myöntävästi vastannut.

Onko naisilla jokin erityinen velvoite tavallaan palkita mies siitä, että hän ehdottelee naiselle kahvillemenoa, kiinnostaa naista tai ei? Päteekö sama myös miehiin? Jos kuka tahansa nainen menee ehdottamaan kenelle tahansa miehelle kahvittelua kertoen olevansa pokaamassa miestä, miehen kuuluu mennä ja kieltäytyessään mies käyttäytyy ylimielisesti?

Ei muuta kuin kiusallisia kahvitteluja sitten vaan kaikille, jotka eivät halua olla ylimielisiä :D

Juurikin tuo. Jos miehestä olisi ollut v-mäistä saada pakit jo ehdotukseensa, vielä v-mäisempää olisi kun nainen olisi käytöksellään = kahvillemenolla antanut ymmärtää olevansa myös kiinnostunut, vaikka ei olisi ollutkaan vaan mennyt vain  siksi ettei ole ylimielinen. Harhaanjohtaminen on taatusti useimpien mielestä loukkaavampaa kuin saada heti asiallisesti pakit.

Vierailija
309/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap giganttiin

Vierailija
310/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin normaalista ihmisten välisestä kanssakäymisestä on tullut tabu? Tinderin myötä?

Ihan normaalia on ottaa kontaktia tuntemattomiin vaikka bussipysäkillä, kaupassa, kirjastossa, keikalla tms. Kunhan sen tekee kohteliaasti, kaikkihan me tosin osaamme käytöstavat, eikös juu?

Tapaat kiinnostavan henkilön kaupassa. Menet tervehtimään ja sanot vaikkapa "Moi. Oot mielenkiintoisen oloinen tyyppi. Lähdetkö kahville / viinille mun kanssa?". Ei se sen vaikeampaa ole. Ei varmaan siltä seisomalta lähde, mutta jäät mieleen positiivisena ihmisenä ja vaihdatte numeroita / muita kontaktitietoja. So easy!

Vierailija
311/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin normaalista ihmisten välisestä kanssakäymisestä on tullut tabu? Tinderin myötä?

Ihan normaalia on ottaa kontaktia tuntemattomiin vaikka bussipysäkillä, kaupassa, kirjastossa, keikalla tms. Kunhan sen tekee kohteliaasti, kaikkihan me tosin osaamme käytöstavat, eikös juu?

Tapaat kiinnostavan henkilön kaupassa. Menet tervehtimään ja sanot vaikkapa "Moi. Oot mielenkiintoisen oloinen tyyppi. Lähdetkö kahville / viinille mun kanssa?". Ei se sen vaikeampaa ole. Ei varmaan siltä seisomalta lähde, mutta jäät mieleen positiivisena ihmisenä ja vaihdatte numeroita / muita kontaktitietoja. So easy!

Vaihdatte numeroita? Kiinnostaa toista tai ei, numeroita on vaihdettava, otettava sen toisen ja annettava oma?  Entä jos kysyjä ei ole lähestytyn mielestä positiivinen häiriköidessään muita kaupassa?

Vierailija
312/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo viime vuosituhannella ennen Tinderiäkin pidettiin omituisena ja häirikkönä sellaista, joka jossakin bussipysäkillä, kaupassa tai kirjastossa tuli ehdottelemaan tuosta vaan vieraalle ihmiselle.

Ja kai sä nyt ymmärrät, että lähestyä keikalla on ihan eri asia kuin vaikka kaupassa?

Vierailija
313/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mielenkiintoisen oloinen" = hyvännäköinen. Tuollaisessa lähestymistavassa sen lähestyjän on myös hyväksyttävä se, että periaate on täsmälleen sama kuin Tinderissä: kohde arvioi sinut ulkonäön perusteella. Aivan kuin teet itsekin.

Vierailija
314/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmiset on lakanneet ymmärtämästä toisten ns. kehonkieltä ja sanatonta viestintää? Tinderin myötä?

On kaukana normaalista jos ihmiset eivät voi mennä kauppaan ilman että joku ilman mitään vastavuoroista kiinnostusta tai edes katsetta olettaa voivansa vongata kahville tai kysellä puhelinnumeroa, roskapussinvientimatkalla naapuri voi kertoa olevnsa kiinnostunut että koska tulen kahville, kirjastossa samaan hyllynväliin osuva toinen asiakas tulee kysymään puhelinnumeroa koska pitää hyvännäköisenä. Myös se että aletaan verrata kauppaa, baaria, keikkaa ja Tinderiä toisiinsa ikäänkuin samanlaisina paikkoina parisuhdemielessä lähestymisen kannalta, on erikoista. On olemassa paikkoja kyseistä toimintaa varten,  mutta kaupat, kirjastot ja kadulla käveleminen eivät ole sellaisia. Jos jostakin syystä itse ei käy baareissa eikä halua mennä Tinderiin, ei se tarkoita että sitten on jotenkin normaalia mennä kyyläilemään marketin hyllyväleihin "kiinnostavia" ihmisiä, joille ehdotella.

Vierailija
315/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupassa ostoksilla, en tarjolla deiteille. Jätä minut rauhaan.

M

Suppee jätkä :(

Tapasin ex vaimoni kaupassa. Kävelin ohi ja jokin pakotti kääntymään takaisin ja muistaakseni sanoin tyyliin "anteeksi että häiritsen mutta sulla on varmaan kauneimmat ikinä näkemäni silmät". Tuloksena 12v avioliitto ja 2 upeaa poikaa. Kiitos Sini jos luet näitä :D  <3

Vierailija
316/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tapasin ex vaimoni kaupassa. Kävelin ohi ja jokin pakotti kääntymään takaisin ja muistaakseni sanoin tyyliin "anteeksi että häiritsen mutta sulla on varmaan kauneimmat ikinä näkemäni silmät". Tuloksena 12v avioliitto ja 2 upeaa poikaa. Kiitos Sini jos luet näitä :D  <3

Oletpa aikamoinen sanaseppo.

Vierailija
317/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mene baariin ja sosiaalisiin tapahtumiin niinkuin muut normaalit ihmiset? Ala harrastaa jotakin? Osallistu sinkkutoimintaan? Kysy kavereilta olisiko heidän tuttavapiirissään mukavaa sinkkua, johon tutustua? Käy töissä? Maailmassa on vaikka kuinka paljon paikkoja, joissa voi tavata ihmisiä eikä tarvitse pysäytellä satunnaista vastaantulijaa, koska joku tuntematon ihminen on muka "kiinnostava".

Ihmiset ovat pariutuneet iankaiken ilman että on tarvinnut haahuilla kaupoissa tai kadulla pysäyttelemässä ihmisiä, että vaikutat kiinnostavalta (mistäköhän sen huomaa siinä kaupassa tai kadulla vastaantullessa) mennäänkö kahville saanko sun puhelinnumerosi. Juuri noiden kanssa EI lähdetä kahville, mutta ei toki kannata kokeilla mitään yleisesti toimivia paikkoja vaan jatkaa "ylimielisten" ihmisten yrittämistä sopimattomissa paikoissa ja ihmetellä, mikä vika heissä on.

Vierailija
318/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan HK:n sinisen kouraan ja hymyille sanon miehelle: tekee mieli kotimasta makkaraa:)

Vierailija
319/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Oletpa aikamoinen sanaseppo.

Sillä mitä sanot ei ole mitään merkitystä vaan miten sen sanot. Joku päivä sinäkin pääset murjottamalla kiipeämään jonkun selkään, sitä odotellessa.

Vierailija
320/1294 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo viime vuosituhannella ennen Tinderiäkin pidettiin omituisena ja häirikkönä sellaista, joka jossakin bussipysäkillä, kaupassa tai kirjastossa tuli ehdottelemaan tuosta vaan vieraalle ihmiselle.

Ja kai sä nyt ymmärrät, että lähestyä keikalla on ihan eri asia kuin vaikka kaupassa?

Keikalla voi kysyä..eiks oo mahtava bändi? ja jatkaa siitä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi