Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Näissä on aina tämä, että yllättäen kun tulee, niin helpointa torjua.
Joku outo fiilis tulee, kun vastaantulija alkaa iskemään.
Muutamasti käynyt näin.
En ole kyllä näitä jäänyt haikailemaan.
Olen tällainen salama ihastuja eli tiedän kyllä, että kiinostus voi syttyä sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ruokakauppaa luonnollisempi valinta olisi joku miesvaltainen kauppa. Siellä naisen olisi helpompi "kysyä apua" mieheltä. Vaikkapa Motonet, rautakauppa tms. "Kun myyjiäkään ei oikein ole näkynyt ,niin ajattelin kysyä joltain fiksun tuntuiselta mieheltä". Mene ja katsele hyllyistä erilaisia vempaimia. Keksit kyllä jotain kysyttävää jostain härpäkkeestä, jos joku kiireettömän oloinen ja kiva mies kiinnostaa.
Minulle on se ja sama, missä kukakin miehiä pokailee, mutta kuulostaa todella oudolta jos joku nainen on niin miesseuran tarpeessa, että menee jonnekin "miestentarvikekauppaan" tarkoituksenaan bongailla kiinnostavia miehiä hyllyjen välissä, hiplailla jotakin hiomakoneita ja kysellä miehiltä jotakin tyhjänpäiväistä toiveenaan päästä treffeille. Eikö kannattaisi noin kovassa miesseuran tarpeessa mennä vaikka jonnekin somen deittiin tai vaikka lähipubiin?
Miehetkin voisivat tutustua naisiin menemällä naisten alusvaateosastolle katselemaan rintsikoita ja kyselemään kiinnostavalta naiselta niistä kun myyjiäkään ei ole näkynyt. Sama asia ja yhtä omituinen tapa yrittää tutustua.
100% samaa mieltä. Tuntemattomien ihmisten häiritseminen kesken ruokaostosten = huono idea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten ihmiset yleensä saavat minkäänlaisia ihmissuhteita jos kaikki on niin kovin vaikeaa. Tuskin kaikkien kaverisuhteet yms. ovat jostain Tinderistä alkaneet.
Ei muuta kuin nykäisemään kiinnostavaa miestä hihasta ja siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.
Ei todella ole vaikeaa.
Etkö lukenut vastauksia? Etkö todella itse keksi muita tapoja tutustua ja saada kavereita tai parisuhteita kuin Tinder tai käydä kiskomassa satunnaisia ihmisiä hihasta josko sitä kiinnostaisi?
Vinkki; opiskelu, työpaikat, harrastukset, baari, luottamustoimet, naapurit, kansalaisopiston kurssit.
Todella on kaikki vaikeaa, jos ei muuten voi tutustua ihmisiin kuin Tinderissä tai ns. yrittäen jokaista vastaantulijaa, joka itseä kiinnostaa, paikasta riippumatta. Ovatko kaikki ihmiset jotakin mitäänharrastamattomia, laiskoja, kotona kauppareissuja lukuunottamatta jumittavia työttömiä, kun missään muualla ei muka voi tutustua ihmisiin, saada ystäviä ja parisuhteita kuin Tinderissä tai kaupassa?
No älä minulle saarnaa; itse voin lähestyä missä tahansa, enkä pistä pahakseni jos muutkin niin tekevät.
Enemmän ihmettelen näitä pelokkaita hysteerikkoja, jotka autistisesti haluavat tehdä äärimmäisen tiukan rajan, että baarissa ja tinderissä on sallittua lähestyä, mutta kaupassa ja kirjastossa luoja paratkoon ei missään nimessä, se olisi seksuaalista ahdistelua ja ties mitä.
Itseäni ei Tinderistä ja baareista löydä, joten ainoat mahdollisuudet lähestyä minua ovat juurikin tuolla "oikeassa elämässä".
Miten vaikea on ymmärtää, että ihmisillä on oikeus käydä kaupassa ja kirjastossa ja muissa vastaavissa ns. asiointipaikoissa ilman että joku tulee siihen "lähestymään" ja vonkaamaan?
Baaria saati Tinderiä EI VOI verrata kauppaan ja kirjastoon, koska mennessäsi baariin ja Tinderiin oletettavasti haluat lähestymisiä ja tutustumista parisuhdemielessä. Jos henkilö menee kauppaan tai kirjastoon, hän oletettavasti menee ostamaan ruokaa tai lainaamaan kirjoja, ei kyttäämään mahdollisia kumppaneita.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Se on toki jokaisen oma valinta, käykö baareissa tai meneekö Tinderiin tai harrastaako kitään missä tapaa muita ihmisiä, mutta ei sillä perusteella voi olettaa, että kaikkien muidenkin mielestä on ihan ok ja hienoa muiden joutua antamaan pakkeja käydessään KAUPASSA TAI KIRJASTOSSA.
Niin tosiaan; baarista tai tinderistä löytää seksiseuraa hakevia taviksia, kun taas kaupasta tai kadulta tai mistä vaan voi löytää todellisia helmiä, jotka eivät ikipäivänä menisi tinderiin jakamaan itseään. Sinänsä liikutaan täysin teoreettisella tasolla, koska kukaan suomalainen nainen ei ikinä ole ketään pokannut ruokakaupasta. Eikä tämän ketjun perusteella tule pokaamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Söpis Audi-kundi (S4) kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta mä haluan kyllä olla kaupassa ihan vaan ostoksilla enkä iskettävänä.
Oikeastiko päiväsi menisi ihan tosi tosi pilalle jos kivan näköinen muidu tulisi vähän iskemään? Oletko varma ettet ole hieman homo?
Oon kyl ihan hetero, mutta haluan shoppailla rauhas. Herkästi menis "Talk to the hand" jos joku nainen tulee kaupassa koittaan iskee.
Vierailija kirjoitti:
Joitain viestejä lukiessa tulee mieleen että nyt kyllä taidetaan sähähtää aika helposta... Jos tuntematon sanoo jotain, ei hän ole todellakaan lähtökohtaisesti haluamassa sinua aviokumppanikseen. Voi olla kyse ihan vaan tavallisesta small talkista, hyvänen aika. Sellaisesta jolla saadaan esim. aikaan pienen paikkakunnan tai lähiön sisäistä turvallista henkeä, sellaista jonka ansiosta asuinpaikkasi on miellyttävä eikä etäinen.
Ok, kaikilta small talk ei taivu, mutta jos kukaan ei saisi puhua kenenkään kanssa niin yhteiskunta lahoaisi kyllä saman tien.
Ensinnäkin, tässä keskustelussa oli kyse nimenomaan kiinnostavan miehen lähestymisestä kaupassa. Jos oikein ymmärrän, kiinnostavuudella tässä yhteydessä ei tarkoiteta mukavaa naapuriutta esim. naapurin eläkeläismiehen kanssa.
Eiköhän tyhmempikin erota toisistaan normaalin small talkin ja vonkauksen. Miellyttävä naapuri tai lähiön asukas ei juttele mukavia siksi, että pääsee kyselemään treffeille tai saamaan puhelinnumeron ja miellyttävää asuinpaikkaa ei aikaansaada sillä, että jutellaan mukavia jossakin kaupassa jotta saadaan kontaktia "siinä mielessä".
Minä en kyllä pahastu jos joku tulee vonkaamaan kaupassa. Ei ole koskaan kyllä kohdalle sattunut tällaista tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ruokakauppaa luonnollisempi valinta olisi joku miesvaltainen kauppa. Siellä naisen olisi helpompi "kysyä apua" mieheltä. Vaikkapa Motonet, rautakauppa tms. "Kun myyjiäkään ei oikein ole näkynyt ,niin ajattelin kysyä joltain fiksun tuntuiselta mieheltä". Mene ja katsele hyllyistä erilaisia vempaimia. Keksit kyllä jotain kysyttävää jostain härpäkkeestä, jos joku kiireettömän oloinen ja kiva mies kiinnostaa.
Minulle on se ja sama, missä kukakin miehiä pokailee, mutta kuulostaa todella oudolta jos joku nainen on niin miesseuran tarpeessa, että menee jonnekin "miestentarvikekauppaan" tarkoituksenaan bongailla kiinnostavia miehiä hyllyjen välissä, hiplailla jotakin hiomakoneita ja kysellä miehiltä jotakin tyhjänpäiväistä toiveenaan päästä treffeille. Eikö kannattaisi noin kovassa miesseuran tarpeessa mennä vaikka jonnekin somen deittiin tai vaikka lähipubiin?
Miehetkin voisivat tutustua naisiin menemällä naisten alusvaateosastolle katselemaan rintsikoita ja kyselemään kiinnostavalta naiselta niistä kun myyjiäkään ei ole näkynyt. Sama asia ja yhtä omituinen tapa yrittää tutustua.
Se tuossa on outoa, että vähän mies kuin mies kelpaa. Millainen todennäköisyys on, että missä tahansa kaupassa (tai baarissakaan) on aina kiinnostavia miehiä? Ei kovin todennäköistä, paitsi jos kaikki ja mikä tahansa kelpaa kunhan on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten ihmiset yleensä saavat minkäänlaisia ihmissuhteita jos kaikki on niin kovin vaikeaa. Tuskin kaikkien kaverisuhteet yms. ovat jostain Tinderistä alkaneet.
Ei muuta kuin nykäisemään kiinnostavaa miestä hihasta ja siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.
Ei todella ole vaikeaa.
Etkö lukenut vastauksia? Etkö todella itse keksi muita tapoja tutustua ja saada kavereita tai parisuhteita kuin Tinder tai käydä kiskomassa satunnaisia ihmisiä hihasta josko sitä kiinnostaisi?
Vinkki; opiskelu, työpaikat, harrastukset, baari, luottamustoimet, naapurit, kansalaisopiston kurssit.
Todella on kaikki vaikeaa, jos ei muuten voi tutustua ihmisiin kuin Tinderissä tai ns. yrittäen jokaista vastaantulijaa, joka itseä kiinnostaa, paikasta riippumatta. Ovatko kaikki ihmiset jotakin mitäänharrastamattomia, laiskoja, kotona kauppareissuja lukuunottamatta jumittavia työttömiä, kun missään muualla ei muka voi tutustua ihmisiin, saada ystäviä ja parisuhteita kuin Tinderissä tai kaupassa?
No älä minulle saarnaa; itse voin lähestyä missä tahansa, enkä pistä pahakseni jos muutkin niin tekevät.
Enemmän ihmettelen näitä pelokkaita hysteerikkoja, jotka autistisesti haluavat tehdä äärimmäisen tiukan rajan, että baarissa ja tinderissä on sallittua lähestyä, mutta kaupassa ja kirjastossa luoja paratkoon ei missään nimessä, se olisi seksuaalista ahdistelua ja ties mitä.
Itseäni ei Tinderistä ja baareista löydä, joten ainoat mahdollisuudet lähestyä minua ovat juurikin tuolla "oikeassa elämässä".
Miten vaikea on ymmärtää, että ihmisillä on oikeus käydä kaupassa ja kirjastossa ja muissa vastaavissa ns. asiointipaikoissa ilman että joku tulee siihen "lähestymään" ja vonkaamaan?
Baaria saati Tinderiä EI VOI verrata kauppaan ja kirjastoon, koska mennessäsi baariin ja Tinderiin oletettavasti haluat lähestymisiä ja tutustumista parisuhdemielessä. Jos henkilö menee kauppaan tai kirjastoon, hän oletettavasti menee ostamaan ruokaa tai lainaamaan kirjoja, ei kyttäämään mahdollisia kumppaneita.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Se on toki jokaisen oma valinta, käykö baareissa tai meneekö Tinderiin tai harrastaako kitään missä tapaa muita ihmisiä, mutta ei sillä perusteella voi olettaa, että kaikkien muidenkin mielestä on ihan ok ja hienoa muiden joutua antamaan pakkeja käydessään KAUPASSA TAI KIRJASTOSSA.
Niin tosiaan; baarista tai tinderistä löytää seksiseuraa hakevia taviksia, kun taas kaupasta tai kadulta tai mistä vaan voi löytää todellisia helmiä, jotka eivät ikipäivänä menisi tinderiin jakamaan itseään. Sinänsä liikutaan täysin teoreettisella tasolla, koska kukaan suomalainen nainen ei ikinä ole ketään pokannut ruokakaupasta. Eikä tämän ketjun perusteella tule pokaamaankaan.
Baarista ja tinderistä taviksia? Julkimoitako tässä nyt ollaan kaupasta bongailemassa vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella ole vaikeaa.
Baarista ja tinderistä taviksia? Julkimoitako tässä nyt ollaan kaupasta bongailemassa vai mitä ihmettä?
Varmaan sellaisia, joihin tekisi mieli tutustua vaikkapa siellä kaupan kassajonossa. Siis niitä ei-taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Mene sen taakse ja pidä porsasääntä. Siitä miehet villiintyy.
Varsinkin, jos menet edelle ja pyydät että se ottaa 2-sormen otteella pään yli sun sieraimista kiinni ja vetää pään taapäin, JA SITTEN päästä nuo porsasäänet = Profit !
Ap,
Sano mulle toi ja pidä kasvoillasi vielä ppf2-tason maskia (ppf3 käy myös), niin oon myyty.
Voi herra varjele osaa näistä kommenteista..... Aina sanotaan naisille että olkaa reippaita ja lähestykää miehiä avoimesti. Sitten kun joku (vaikka onkin jopa ujo ja herkkä) haluaa lähestyä kivasti miestä, niin vastaanotto on lähinnä negatiivista. Mielestäni on PELKKÄÄ PLUSSAA että ihmiset lähestyvät toisiaan myös baarin/klubin ulkopuolella. Ainahan sanotaan että raitis kumppani on paras ja kannustetaan lähestymään miehiä myös selvänä. Eikö näin? Joku kommentoi että miten ihmeessä kaupassa (ostostenko perusteella hehehe) tiedät millainen tyyppi kyseinen mies on. No, miten sen tietää missään, ellei pyydä ulos ja tutustu? Eihän sitä baarissakaan tiedä, millainen tyyppi on kyseessä joka itseen vetoaa. Baarissa lisäksi alkoholi on mukana sumentamassa aivoja ja vaikka ei itse olisi kännissä, niin usein vähintäänkin se mies sitten on. Ja ainakin itse olen kokenut että baarissa lähestymiseni koetaan ehdotuksena seksiin. Olen sosiaalinen, estoton ihminen joka on elämässään lähestynyt ihmisiä myös kahvilassa/koulussa/kerran kaupassakin, ja voin sanoa että ne lähestymiset kyllä mielestäni ovat poikineet enemmän kuin baarissa tapahtuneet asiat. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% miehille naisen lähestyminen iskumielessä kaupassa on ok tämän ketjun mukaan.
6% naisista miesten lähestyminen iskumielessä kaupassa on ok tämän ketjun mukaan.Miehet ja naiset elää ihan eri elämää, eikä heitä voi verrata aina asioissa toisiinsa.
Eli ap prosentit on vahvasti sun puolella. Avaa siis suusi siellä kaupassa ensi kerralla kun näet komistuksen ja ilmaise aikeesi selvästi. Tsemppiä ja toivottavasti tärppää.
Olettavatko miehet, että jokaista miestä kaupassa lähestyvä nainen on joku fitnessmegabeibe ja siksi ovat innoissaan? Mitä jos se lähestyvä nainen onkin joku ei lainkaan hehkeä rumilus? Vieläkö imartelee ja olette innoissanne huomiosta?
Niillä on harhaluuloja asiasta koska naisilla ei ole tapana lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella ole vaikeaa.
Varmaan sellaisia, joihin tekisi mieli tutustua vaikkapa siellä kaupan kassajonossa. Siis niitä ei-taviksia.
Vaan mitä? Joitakin huippukomeita hunkseja, räppilaulajia ja miljonäärejä? Jotenkin voisi olettaa, että heitäkään ei kiinnosta ties ketkä kaupassa muka neuvoa tarvitsevat tyrkyt tavikset. Koska tarjontaa on yli oman tarpeen niistä ei-taviksistakin.
Juuri tänään about minun ikäiseni nainen osui reitilleni kun olin pyörälenkillä ja hän kysyi minulta seuraavien kilometrien reittivinkkejä. Ei tullut mieleenkään että tässä olisi mitään flirttailu-/iskuhenkeä. Yritin vain parhaani antaakseni hänelle toimivat vinkit ja ohjeet. Vielä näin iltasella olen varsin tyytyväinen antamiini ohjeisiin. Tällaiset pienet kohtaamiset ovat elämän suola (tai, kuten J. Järvilehto aikanaan sanoi, "elämän suolia"). On aina mukava kun voi auttaa symppiksen tuntuista ihmistä.
((tai ehkä missasin juuri elämäni huikeimman romanttis-eroottisen seikkailun jossa poljetaan vähän sitä sun tätä paljaan taivaan alla himokkaan seikkailullisessa hengessä, hien valuessa? ken tietää, barbie ei))
Naiset: kuvitelkaa omalle kohdallenne että miehet tulevat iskemään juuri samalla tavalla kuin baarissa.
- aina kun käytte ruokakaupassa
- aina kun käytte vaatekaupassa (astetta limaisemmat kommentit kuinka tuo sopisi sinun perseellesi)
- aina kun käytte kirjastossa
- aina kun odotatte bussia, junaa, metroa, sporaa...
- aina kun käytte lenkillä
Tätäkö te todella haluaisitte?
"Anteeksi, mutta mahdatko tietää, mikä vihannes voisi parantaa nymfomaniaa?"
Vierailija kirjoitti:
Voi herra varjele osaa näistä kommenteista..... Aina sanotaan naisille että olkaa reippaita ja lähestykää miehiä avoimesti. Sitten kun joku (vaikka onkin jopa ujo ja herkkä) haluaa lähestyä kivasti miestä, niin vastaanotto on lähinnä negatiivista. Mielestäni on PELKKÄÄ PLUSSAA että ihmiset lähestyvät toisiaan myös baarin/klubin ulkopuolella. Ainahan sanotaan että raitis kumppani on paras ja kannustetaan lähestymään miehiä myös selvänä. Eikö näin? Joku kommentoi että miten ihmeessä kaupassa (ostostenko perusteella hehehe) tiedät millainen tyyppi kyseinen mies on. No, miten sen tietää missään, ellei pyydä ulos ja tutustu? Eihän sitä baarissakaan tiedä, millainen tyyppi on kyseessä joka itseen vetoaa. Baarissa lisäksi alkoholi on mukana sumentamassa aivoja ja vaikka ei itse olisi kännissä, niin usein vähintäänkin se mies sitten on. Ja ainakin itse olen kokenut että baarissa lähestymiseni koetaan ehdotuksena seksiin. Olen sosiaalinen, estoton ihminen joka on elämässään lähestynyt ihmisiä myös kahvilassa/koulussa/kerran kaupassakin, ja voin sanoa että ne lähestymiset kyllä mielestäni ovat poikineet enemmän kuin baarissa tapahtuneet asiat. Huokaus.
Hohhoijaa. Baarissa voi hyvällä syyllä olettaa, että ihminen on hakemassa seuraa. Toki voi olla että ei haekaan, mutta usein baariin mennään jos ei parisuhdetta etsimään niin ainakin juttelemaan ja tutustumaan ihmisiin. Kauppaan käsittääkseni useimmat menevät ostaakseen tarvitsemiaan tavaroita eivätkä saadakseen seuraa.
Jos ei oikeasti huomaa mitään eroa siinä, meneekö yrittämään jotakuta kiinnostavaa baarissa tai kaupassa ja vielä pitää näitä ihan samanlaisina tutustumispaikkoina niin huh. Tai siinä mielessä ovat samanlaisia paikkoja, että kummassakin jonkun luo meneminen treffikutsujen tai puhelinnumeroiden kanssa on yhtä outoa, jos meneminen perustuu vain siihen että itseä kiinnostaa eikä toinen ole mitenkään osoittanut vastaavasti kiinnostusta esim. katsomalla tai hymyilemällä.
Someko sen aiheuttaa että nykyään ihmiset eivät enää oikein tunnista ns. sosiaalista koodistoa ja sitä, mikä on soveliasta missäkin? MINÄ haluan tutustua ja MINUA kiinnostaa, joten ei kun tyrkyttämään numeroa tai kyselemään treffeille missä tahansa ketä tahansa, on tämä kiinnostunut tai ei.
Kun kuitenkin kiinnostus liittyy vain ulkonäköön (kaupassa näkee jonkun kiinnostavan näköisen, niinhän aloituksessa sanottiin), eikö olisi sama mennä sinne monen parjaamaan Tinderiin? Siellä kaikki sinkut nykyään joka tapauksessa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Joitain viestejä lukiessa tulee mieleen että nyt kyllä taidetaan sähähtää aika helposta... Jos tuntematon sanoo jotain, ei hän ole todellakaan lähtökohtaisesti haluamassa sinua aviokumppanikseen. Voi olla kyse ihan vaan tavallisesta small talkista, hyvänen aika. Sellaisesta jolla saadaan esim. aikaan pienen paikkakunnan tai lähiön sisäistä turvallista henkeä, sellaista jonka ansiosta asuinpaikkasi on miellyttävä eikä etäinen.
Ok, kaikilta small talk ei taivu, mutta jos kukaan ei saisi puhua kenenkään kanssa niin yhteiskunta lahoaisi kyllä saman tien.
Luitko edes otsikkoa? "Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?"
Aloittaja kyseli mielestäsi vinkkejä, miten jutella mukavia miesten kanssa kaupassa, jotta paikkakunnalle tulee mukava tunnelma? Ja kun ei saa pokata asiakkaita lähikaupassa = kukaan ei saa puhua kenenkään kanssa?
Selvä.