Pentikin mukit eskarin hoitajille? Olisko ok lahja?
En oikein keksi mitään ostettavaa, joten oliko toi hyvä idea? Mukit vois vaikka täyttää jollain suklaakonvehdeilla...
Kommentit (17)
Olisi ihana lahja! T: Päiväkodin hoitaja
Mulla on eriparimukeja kaapit täynnä. Jos tiedät, mitä sarjaa hoitaja kerää, niin sitten sitä mutt muuten en ostaisi pari mukia jotain satunnaista sarjaa. Ennemmin vaikka joku kulho, johon ne karkit.
Ei. Irtonaiset yksittäiset mukit on yhtä pahoja kuin tuikkukipot. Niitä pyörii kaapeissa kotona ja töissä ihan liikaakin.
Ei. Irtonaiset yksittäiset mukit on yhtä pahoja kuin tuikkukipot. Niitä pyörii kaapeissa kotona ja töissä ihan liikaakin.
Ei ole. KUKAAN ei halua irtomukeja. Ei, vaikka olisivat laatumerkkiä.
Menee rahat hukkaan... nyrkkisääntö pätee yhä: syötävää, juotavaa, kuihtuvaa, haihtuvaa...
Vaikka olis kuinka kallis muki, EI!
Ainoastaan jos niillä on työpaikalla nimikkomukit, sinne voi sen mukin sitte jättää, kotiin ei tarvetta.
Voisi olla vaikka ihan jotain mitä siellä eskarissa voisivat käyttää. Joku kiva uusi peli sadepäiväksi, kun ei mennä ulos?
Pentikin mukit on kiva jos niitä on ennestään, muuten en tykkäisi.
Ei ei, anna mieluummin pelkkiä suklaakonvehteja.
Mä ihan oikeasti inhoan Pentikiä. Olisin iloinen muistamisesta mutta tuo muki..ei.
Mulla on Pentikin kippoja ja kuppeja ihan kääreissä kun monet tuovat niitä lahjoiksi, annan niitä eteenpäin kihla, ym lahjoiksi. Käyttöön niitä en laita.
Pentikillä on karmeita sarjoja ja kivoja sarjoja. Mahdollisuus osua oikeaan minun kohdallani on häviävän pieni, sillä 1. meillä ei ole muuten mitään Pentikiä (ehditty kerätä jo muuta siinä vaiheessa kun tuli valikoimiin kiva Pentik-sarja) 2. siellä taitaa olla 1 tai 2 sarjaa joista pidän. Eli saisin yksittäisen mukin, josta suurella todennäköisyydellä en edes pitäisi.
Kerääkö se hoitaja jotain astioita?
eriparimukit no no no
Onneksi en ole opettaja tai päiväkodin täti tai kerhon ohjaaja! Olisin epätoivoissani kaikkien niiden eriparisten lahjojen kanssa. Ehdoton ei mukeille täältäkin. Osta jotain syötävää tai juotavaa. Tai leivo vaikka itse ja laita resepti leivonnaisten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:44"]
Ainoastaan jos niillä on työpaikalla nimikkomukit, sinne voi sen mukin sitte jättää, kotiin ei tarvetta.
[/quote]
Ap ei varmasti ole ensimmäinen, joka ajattelee että opettaja voi jättää sen mukin töihin. Luuletko ettei niillä ole jo niitä työmukejakin saatuna ties kuinka monelta vuodelta ja vanhemmalta?
Oikeasti joku kukkanen tai herkkupala on paras. Ei mitään tavaraa. Lapsen piirtämä kortti siihen lisäksi niin hyvä on.
mielipiteitä kaipaisin, kiitos.