Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko käyttää legginsejä lyhyen mekon kanssa vai en?

Vierailija
28.05.2013 |

Olen pitkä ja hoikka, mutta jalkani ovat täynnä sinisiä, katkenneita verisuonia ja mustelmia. Muuten ne ovat hyvinmuodostuneet ja hoikat, mutta paljain reisin ja polvin en oikein voi kulkea, koska edes rusketus ei peitä noita sinisiä suonia ja muita jälkiä mitenkään.

Antaako av-raati minulle luvan kulkea lyhyessä kesämekossa/tunikassa ja legginseissä leikkipuistoissa ja kaupoissa? Pylly pysyy visusti piilossa siis.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat. Legginsit sopivat arkiasuksi mekon tai tunikan kanssa, kunhan persus vaan pysyy piilossa. Hoikkasäärisille legginsit juuri sopivatkin hyvin.

Vierailija
2/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, että legginsit ulottuvat siis juuri polven alapuolelle, eivätkä "katkaise" säärtä paksuimmalta kohdalta. Säärissä ei ole pahemmin suonia tai muuta ja ihokarvat on ajeltu siististi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa

Vierailija
4/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjuja? 

Tottakai saat.

Vierailija
5/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saat käyttää. Myös pitkät kuviolliset kalsarit sopii hyvin.

Kaikkea saa käyttää, mutta kaikki ei ole tyylikästä ja hyvännäköistä, kuten pitkät kalsarit hameen kanssa. Ja ne pitkät kalsarit ei edelleenkään ole tyylikkäitä, vaikka paketissa lukisi legginssit, jegginssit, oloasu, välihousut, kerrasto tms. Nimeä vaihtamalla ei kalsarit muuksi muutu.

Vierailija
6/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 18:23"]

Tietenkin saat käyttää. Myös pitkät kuviolliset kalsarit sopii hyvin.

Kaikkea saa käyttää, mutta kaikki ei ole tyylikästä ja hyvännäköistä, kuten pitkät kalsarit hameen kanssa. Ja ne pitkät kalsarit ei edelleenkään ole tyylikkäitä, vaikka paketissa lukisi legginssit, jegginssit, oloasu, välihousut, kerrasto tms. Nimeä vaihtamalla ei kalsarit muuksi muutu.

[/quote]

Komppaan.

Ap:lle kaksi kysymystä: 1. Kuka kieltää? ja 2. Miksi haluaisit käyttää?

Vierailija
7/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin meinaan käyttää juuri polven alapuolelle ulottuvia legginssejä puistossa lyhyen mekon kanssa. Nyt on muotia niin lyhyet mekot, ettei sopivan pituisia juuri tunnu kaupoissa olevankaan - maahan asti ulottuvaa maksimekkoa taas en halua. Jos lyhyenlyhyessä kesämekossa kumartelee hiekkiksellä, nostelee leluja maasta ja kumartelee lapsia keinusta, niin näkyy melkein vesirajaan saakka ilman legginssejä. Pikkulapset ja lyhyt hame äidillä on hyvin epäkäytännöllinen yhdistelmä.

Vierailija
8/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa. Olen pitkä (179 cm) ja en löydä mistään polveen ulottuvia kesämekkoja, joten legginseillä mennään sitten lyhyemmän mekon tai tunikan kanssa. En ymmärrä, kuka noita kaikkia tuhansia lyhyitä mekkoja edes käyttää, jos ei alle voi laittaa jotain peittävää, kuten legginsit! Kyse ei ole mistään pissisteinityylimekoista, vaan ihan kolme-nelikymppisten tyylistä. Pakkohan sinne alle on jotain laittaa tai sitten vilautella alkkareita hiekkalaatikolla! :-D

Sitäpaitsi jossain leikkipuistossa/rannalla/Jumbossa en nyt muutenkaan pukeudu juhlavasti, vain "arkisiististi" ja nätisti. Juhliin en missään nimessä laittaisi mitään trikoovirityksiä, vaan sukkahousut. 

Kysyn ihan vaan mielipidettä, että onkohan näky kuitenkin kaamea, kun täällä olen sellaisesta kuullut...? Tosielämässä en ole vastaaviin mielipiteisiin törmännyt, vain av:llä. 

Vierailija
9/9 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä

Miksi joku haukkui jegginsejä?? Minulla on sellaiset(kin) ja nehän ovat ihan joustavasta farkkukankaasta tehty! Siihen vaan joku pyllyn peittävä paita pääle ja hyvältä näyttää mielestäni. Eihän niitä edes erota pillifarkuista yhtään mitenkään, paitsi että ne ovat mukavammat. Eivätkä napit, vyöt, saumat, yms, pullota paidan läpi kuten farkuissa.