Nyt iskee ikä-kriisi!
Kohta täytän neljäkymmentä, voi jestas! Naamakin alkaa muistuttaa vanhaa akkaa, en tunnista enää itseeni kuvista. Vaikka meikkaan ja hoidan itseeni, niin eipä enää fressiä saa..voi paska... Joo, pinnallista...väsyneenä näytän aivan nuutuneelta. Nuorempana ei ollut ongelmaa, vaikka olisi kuinka väsynyt, niin aina oli hehkeä :P
Kommentit (5)
Just eläkeikää lähestyvä työkaveri sanoi hyvin, että se on vaan se painovoima, mikä alkaa vetää alaspäin... :-) Itsellä 40 viela edessä, mutta ei kovin kaukana. Ei kannata antaa periksi. Nuku tarpeeksi, pidä huolta itsestäsi ja rakkaistasi, lenkkeile ja syö terveellisesti ja ole iloinen. Samainen työkaveri sanoi kerran, että kun alkoi ryppyjä tulla, niin hän päätti, että hymyilee niin paljon, että ne tulee naurunrypyiksi eikä muiksi. Kaksikymppisen freesiä ei tietysti enäâ kolmen kympin jälkeen saa mitenkään aikaan, mutta eipâ sitä kaikkea henkistä kasvua mitä niiden vuosien jälkeen on tapahtunut antaisi pois, joten ajattelen, että lähempänä neljää kymppiä ihminen on kuitenkin enemmän oma itsensä kuin nuorempana. Eli siis hymy kasvoille.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:40"]
Miehenä en meikkaa.Käyn kyllä kasvohoidossa ja käytän voiteita.Olen 38-vuotias sinkku Lauttasaaresta.
[/quote]
vitun homo
kannattaa nukkua niin että roikkuu jaloista pää alaspäin
Mulla ei iske ikäkriisi, vaikka olen 39 ja täytän elokuussa 40. Minä nimittäin rypistyin merkittävästi jo kolmikymppisenä, ihan yhtäkkiä parissa kuukaudessa, ja sen jälkeen en ole rypistynyt enää lisää. Mutta silloin kolmekymppisenä tuli silmien alle pitkiä juonteita, otsalle silmien väliin pystyjuonteet ja 3 vaakajuonnetta koko otsan matkalle, juonteet nenästä suuhun.
SIlloin se oli kauhea kriisi ja harkitsin jo täyteaineinjektioitakin, mutta ei ollut silloin rahaa joten jäi. Ja nyt olen jo kurttunaamani täysin hyväksynyt. Oikeastaan helpottavaa kun ei enää edes tarvitse yrittää olla kaunis, saa vapaasti olla ryppyinen vanha akka vaan.
Miehenä en meikkaa.Käyn kyllä kasvohoidossa ja käytän voiteita.Olen 38-vuotias sinkku Lauttasaaresta.