Nainen, miksi haukut muiden naisten ulkonäköä?
Kysymys otsikossa.
Kommentit (32)
Haukun vai horottavia vaatteita, kumihuulia tai meikkejä, en ihmistä niiden alla.
onko sekin haukkumista jos mielessä toteaa jonkun näyttävän epämiellyttävälle?
koska kaikki tekee sitä, myös sinä ap
En hauku koskaan. Mun mielestä valtaosa naisista on kauniita. Sen sijaan valtaosa miehistä on ihan perusjamppoja.
Olen usein miettinyt miksi mun silmissä näin.
T:Ihan nätti heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet? Kateus, pikkusieluisuus, eli sanalla sanoen akkamaisuus.
kateus mistä? jostain lutkahameesta ja kengistä? :DDDDD
Kuka tahansa voi pukeutua sellasiin jos on tarpeeksi ilmaa päässä.
Kyllä julkisuudessa esiintyvien tyyliä voi ihan vapaasti arvostella. Itse en voi sietää seksistisiä vaatteita, en urheilijoilla enkä missään muuallakaan.. minusta ne vie tasa-arvon takasin 50-luvulle niin että piippiippiipiipiip vaan kuuluu.
Sori jos en ole äärisuvaitsevainen intersektionaalinen sateenkaarta oksentava hippi..
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. En minä vaan koskaan hauku muita. Enkä halua olla kaveri tai tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa.
T. Nainen
Muiden naisten ulkonäön haukkuminen on niin vaan niin helppo ratkaisu, kun on hiton epävarma itsestään ja omasta ulkonäöstään. Se on helppo ratkaisu silloinkin, kun nainen on jollain muulla tavalla ärsyttävästi parempi kuin itse on, syynä siis kateus. Yleensäkin toisten naisten ulkonäön kimppuun käyvät ovat tosi reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet? Kateus, pikkusieluisuus, eli sanalla sanoen akkamaisuus.
kateus mistä? jostain lutkahameesta ja kengistä? :DDDDD
Kuka tahansa voi pukeutua sellasiin jos on tarpeeksi ilmaa päässä.
Ilmapää suoltaa suustaan tuollaista roskaa.
Sinun mielipide ei ole se ainoa oikea mielipide. Tuliko tämä edes pieneen mieleesi?
Vierailija kirjoitti:
Muiden naisten ulkonäön haukkuminen on niin vaan niin helppo ratkaisu, kun on hiton epävarma itsestään ja omasta ulkonäöstään. Se on helppo ratkaisu silloinkin, kun nainen on jollain muulla tavalla ärsyttävästi parempi kuin itse on, syynä siis kateus. Yleensäkin toisten naisten ulkonäön kimppuun käyvät ovat tosi reppanoita.
He todella ovat.
Ulkonäön haukkuminen on ehkä lapsellisinta mitä ihminen voi suustaan päästää, mutta silti se satuttaa.
Välillä tulee tuuletettua kun itse on kuunnellut koko ikänsä ulkonäöstään kritiikkiä.
En ole ketään koskaan haukkunutkaan, täällä keskustelupalstalla kyllä sanon suoraan mielipiteeni mauttomista asioista joita naiset tunkevat päälleen ja jotka itse kierrän kaukaa.
Onko se haukkumista, ei minusta.
Viimeksi järkytyin viikko sitten yhdessä kaupassa jossa oli ensin miesten osasto vaatteita, oli kaikenlaista hienoa jota pukisin mieluusti päälleni, mutta ei ne miesten vaatteet minun päälle istu vaikka oisivat minkä kokosia, mutta ostaisin heti jos olisi minun mallisille niitä, siis "rotevalle ämmälle".
Naisten puolelle kun siitä paratiisista astuin, oli kuin olisin kävellyt kanarianlinnun sisään, kaameaa riemunkirjavaa värien sekamelskaa ja kuviota kuvion perään.
Kirkkaita tunikoita isoja kukkia, perhosia, ei mitään yksiväristä' tai tummaa... Häpeäisin silmät päästäni semmoisissa koltuissa. Näkyisin naapurikuntaan asti. :(
Vierailija kirjoitti:
Ei suoranaisesti. Luonnollisesti kaikilla on omat kauneusihanteet, eikä siihen mahdu kaikki piirteet, mutta typerää on takertua siihen miltä toinen näyttää. Jos toistuvasti ajattelee toisista ilkeästi vain koska pärstä ei miellytä, se on inhottavaa ja pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmapää suoltaa suustaan tuollaista roskaa.
Sinun mielipide ei ole se ainoa oikea mielipide. Tuliko tämä edes pieneen mieleesi?
Kerropa mitä sanoin väärin, eikö muka jokainen nainen voi pukeutua ja meikata kuin ho rat su jos haluaa?
Kyllä mä oon epävarma ja itsetuntokin rikottu, mutta en mä silti muita naisia hauku. Enkä kyllä miehiäkään.
Vierailija kirjoitti:
En ole ketään koskaan haukkunutkaan, täällä keskustelupalstalla kyllä sanon suoraan mielipiteeni mauttomista asioista joita naiset tunkevat päälleen ja jotka itse kierrän kaukaa.
Onko se haukkumista, ei minusta.Viimeksi järkytyin viikko sitten yhdessä kaupassa jossa oli ensin miesten osasto vaatteita, oli kaikenlaista hienoa jota pukisin mieluusti päälleni, mutta ei ne miesten vaatteet minun päälle istu vaikka oisivat minkä kokosia, mutta ostaisin heti jos olisi minun mallisille niitä, siis "rotevalle ämmälle".
Naisten puolelle kun siitä paratiisista astuin, oli kuin olisin kävellyt kanarianlinnun sisään, kaameaa riemunkirjavaa värien sekamelskaa ja kuviota kuvion perään.
Kirkkaita tunikoita isoja kukkia, perhosia, ei mitään yksiväristä' tai tummaa... Häpeäisin silmät päästäni semmoisissa koltuissa. Näkyisin naapurikuntaan asti. :(
Valtavirtamuoti on mitä on. Jos haluaa erityylistä, pitää valitettavasti käyttää vähän vaivaa etsimiseen, tehdä itse tai teettää jollain.
Naiset kokevat muut naiset kilpailijoina samoista resursseista. Se on heillä geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kokevat muut naiset kilpailijoina samoista resursseista. Se on heillä geeneissä.
Kunpa tietäsit miten väärässä olet, tai sitten tarkotat jotain hyvin hyvin nuoria joilla on sama poika kiikarissa.
Olet katsellut liikaa tv-hömppää.
Sen minäkin haluaisin tietää. Mutta enpä taida jäädä lukemaan vastauksia, koska tuskin tänne tulee asianomaisilta muita "vastauksia" kuin oman ilkeyden puolustelua.