Katsoitteko tuon vauvan pelastusvideon viemäriputkesta???
Siis pieni raukka on ollut putkessa ties kuinka kauan ja sieltä se muru vain hengissä tuli. Aivan mieletöntä. Ja todella ihme että vauva löydettiin!
Kommentit (25)
onneksi vauva löytyi ja saatiin pelastettua!!! eikä ollut hukkunut tms!!! ja miten joku voi tunkea vauvan vessanpönttöön ja vetää alas???? pitää varmaan vielä oikein tunkea ja painaa, ei tuon kokoinen ihan heti alas lotkahda. uskomatonta. aivan ihanaa että vauva elää!!!! toivottavasti hän saa rakastavan kodin ja säilyy hengissä!!!! ja toivottavasti syyllinen vangitaan.
Uutisissa sanottiin radiossa että painoa vauvalla 2,3 kg, eli aika pieni on. Toivottavasti ei saanut pysyviä vammoja.
Tuo pienen katse kun putki avattiin, voi nyyh.....
En uskaltanut katsoa. Olen puolivälissä raskautta ja muutenkin ihmisten raakuus pieniä avuttomia lapsia kohtaan on jotain niin julmaa ja hirveää.
En ole yleensä mikään nyyh nyyh -tyyppi, mutta tällainen julmuus käy sydämeen niin, etten voi ajatella sitä vauvan tuskaa.
Ja tämä koskee kaikkea muutakin erityistä julmuutta, ihan nyt tukistamista en tarkoita.
Tuo linkki ei toiminut ja aamulla katsomassani videossa ei näytetty sitä vauvaa?
Mene Iltalehden etusivulle, sieltä se löytyy. Mutta pitäisi tuon linkinkin toimia.
Missä maassa tuo oli tapahtunut? Ajattelin vain, että missä on ollut niin isot viemäriputket, että sinne on saanut vauvan mahtumaan. Itse synnyin 2,1 kiloisena, mutta vauvakuvia katsoessa en voisi ajatellakaan että minut voitaisiin johonkin putkeen tunkea, saatikka pöntöstä alas. Tai sitten olisin vaurioitunut pahasti jo siinä tunkemisessa. Jonkun aivan pienen keskosen tyyliin margariinirasian kokoisen voisi uskoakin tuohon tilanteeseen, mutta ei parikiloista.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 12:49"]
Missä maassa tuo oli tapahtunut? Ajattelin vain, että missä on ollut niin isot viemäriputket, että sinne on saanut vauvan mahtumaan. Itse synnyin 2,1 kiloisena, mutta vauvakuvia katsoessa en voisi ajatellakaan että minut voitaisiin johonkin putkeen tunkea, saatikka pöntöstä alas. Tai sitten olisin vaurioitunut pahasti jo siinä tunkemisessa. Jonkun aivan pienen keskosen tyyliin margariinirasian kokoisen voisi uskoakin tuohon tilanteeseen, mutta ei parikiloista.
[/quote]
Pahoittelen kysymystä, katsoinkin juuri että Kiinassa oli tapahtunut.
Katsoin ja mun englanninkielitajun mukaan tuossa sanotaan että tunnin leikkauksen jälkeen huomattiin että se on pieni poika- vauva ja huomatkaa suomenkielinen teksti..
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 12:58"]
Katsoin ja mun englanninkielitajun mukaan tuossa sanotaan että tunnin leikkauksen jälkeen huomattiin että se on pieni poika- vauva ja huomatkaa suomenkielinen teksti..
[/quote]
Niin?
Se on käsittämätöntä kuinka surkeisiin ja tylyihin ympäristöihin hyvinkin moni lapsi syntyy. Ja nämä lapset kasvavat hyvällä?/ huonolla? onnella sitten varmaan tylyiksi ja/ tai surkeiksi aikuisiksi... Oikeasti saamme olla kiitollisia siitä mitä meillä on.
suomenkieli on kyllä veikeetä : ))
Vaikka kyllä kai juutuubia voi sanoa viemäriputkeksikin
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 12:58"]
[/quote]
Jos se olis tyttö niin tuo veikkaus hylkäämisestä olisi ihan ok. Mutta kun syntynyt oli poika. Sehän on haluttua tavaraa, vai onko Kiinassa nyt tulossa markkinat tytöille kun poikia on niin paljon?
Itse veikkaan että tuo on joku reppana mielenterveysihminen joka on odottanut lasta ja synnytti sen pöntölle kun synnytys alkoi. Voi olla joku niinkin outo joka ei edes tiedä olevansa raskaana. Vauvassa oli jälkeisetkin kiinni. :(
Niin?
[/quote]
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/20130528025200923_v0.shtml