Intovertit, ekstrovertit ja helle
Nyt tehdään tutkimus! Tunnetko itsesi enemmän introvertiksi vai ekstrovertiksi? Pidätkö helteistä vai etkö pidä?
Jos olet välitiloja, voit iloisesti jättää vaikka vastaamatta :)
Kommentit (9)
Saa myös kommentoida ja kiukutella.
Kaverittomana introverttimiehenä nautin helteistä ja se tarjoaa myös mukavan kesätekemisen.
Talvisin ei tule oltua ulkona paljon yhtään mutta kesäisin tykkään lähteä käymään eri rannoilla varsinkin helteellä.
Miksi täällä on aina vähemmän ekstroverttejä?
Vierailija kirjoitti:
Kaverittomana introverttimiehenä nautin helteistä ja se tarjoaa myös mukavan kesätekemisen.
Talvisin ei tule oltua ulkona paljon yhtään mutta kesäisin tykkään lähteä käymään eri rannoilla varsinkin helteellä.
Saanko kysyä, vaikka ei aiheeseen liittkään, miksi olet kaveriton? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on aina vähemmän ekstroverttejä?
Ne on nauttimassa kesästä.
Minä luulin kaikkien ekstroverttien rakastavan helteitä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä, vaikka ei aiheeseen liittkään, miksi olet kaveriton? Minkä ikäinen olet?
Tuo on hyvä kysymys.
Mulla on ollut koko elämäni ajan tosi pieni kaveripiiri ja kun meilläkin näkemiset väheni vuosi vuodelta niin olen havahtunut todellisuuteen että en ole vuosiin hengannut kenenkään kaverin kanssa vapaa-ajalla. Olen huono saamaan uusia kavereita, mutta sitäkin huonompi edes yrittämään löytää uusia kavereita. En ole tehnyt asian eteen mitään. Ehkä en luota ihmisiin ja pelkään myös sitä, että mitä jos tapaan jonkun toisen miehen kaverimielessä ja meillä ei synkkaa yhtään. Naisten treffailu pariutumismielessä tuntuu ajatuksen tasolla meilkeinpä helpommalta.
Kaikki vapaa-aika menee lähinnä yksin.
Kiinnostava kysymys. Saa nähdä tulokset sitten täällä?