Sinä, joka haluat kiinteyttää itseäsi terveellisesti ja pudottaa painoasi jopa kolme kiloa vain kolmessa päivässä, lue ja kommentoi!
Eloveena- välipalakeksidieetti villitsee somessa. Kukin terveellinen 30 grammaa painava puhtaasta kaurasta tehty ja erilaisin luonnontuottein maustettu keksi sisältää 7% päivän energia tarpeesta (2000 kcal/107 kcal).
Dieetissä ensimmäisenä päivänä syödään 10 keksiä, toisena päivänä 9-12 keksiä ja kolmantena päivänä 9-10 keksiä.
Elimistö puhdistuu kaikesta töhrystä jo kolmessa päivässä.
Itse tein viikon että söin 80-90% tuosta 2000 ckal päivässä JA LAIHDUIN viisi kiloa ja kykenin pysyvästi vähentämään suolankäyttöä. Vatsa toimii loistavasti ja vasta suoliston loppupäässä imeytyvät kuidut tuottavat suolistoon hyviä mikrobeista ja pitävät pitkään kylläisenä- nälkä ei keksidieetillä vaivaa!
Aion jatkossa pitää yksittäisiä Keksi päiviä, keksiviikonloppuja ja keksiviikkojakin. Erittäin hyviä lisäksi esim teen kanssa nautittuina, muutenkin kannattaa keksidieetillä olevan juoda vettä.
Kommentit (8)
Enpä ole mitään näin tyhmää lukenut pitkään aikaan.
Vaikka kovasti haluaisinkin juuri nyt laihtua niin ei näin..
Tein tuon kanssa sopiakseni mekkoon kun olin menossa häihin, viisi Keksi päivää. Mahtui mekkoon mutta parasta oli että finnit hävisi eivätkä ole edes palautuneet. Tuttu lääkäri siellä häissä kertoi että kaurassa lingniinit saa ihon aivan hehkumaan terveyttä ja näin kävi minulle!
T Keksidieettiä kokeillut
Joo, nesteet lähtee kiertoon ja suolisto tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Tein tuon kanssa sopiakseni mekkoon kun olin menossa häihin, viisi Keksi päivää. Mahtui mekkoon mutta parasta oli että finnit hävisi eivätkä ole edes palautuneet. Tuttu lääkäri siellä häissä kertoi että kaurassa lingniinit saa ihon aivan hehkumaan terveyttä ja näin kävi minulle!
T Keksidieettiä kokeillut
Tooooosi uskottavaa.
tuttu lääkäri: Hei, Keksidieettiä kokeillut! Onpas sinulla finnitön iho.
Keksidieettiä kokeillut: Kiitos. Olen syönyt vain keksejä viimeiset viisi päivää.
tuttu lääkäri: Niin, Elovenan välipalakeksien sisältämä lingniini saa ihon aivan hehkumaan terveyttä.
Niin luonteva keskustelu häissä.
Joo, kyllä.