Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mies ei enää kiinnosta millään tavalla

Vierailija
27.05.2013 |

Eipä miehessä mitään suurta vikaa ole, vuosia vain jo alkanut ahistamaan toisen läheisyys..no, halailut vielä menee, mutta seksi..Ääk, kyllä täytyy mielikuvistusta käyttää, että saan itseni lämpenemään ukon kanssa ollessa.. on aika huono niissä puuhissa..näin suoraan sanottuna..Liian nopea akti, ei vaan ole miehellä kestävyyttä.. Ja muutenkin alkanut inhottamaan koko mies, syö kuin sika ja vaan maha kasvaa. Harmi..kun ei herraa kiinnosta pitää itseensä kunnossa... Omasta mielestään on hyvässä kunnossa ja pullistelee hauiksiaan...Heh, salli  mun nauraa..Enää en jaksa välittää, turvotkoon rauhassa sitten...Hitto, kun  lapsiakin on niin monta, olisin lähtenyt kävelemään jo aikoja sitten..  

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit alttarilla ollessasi? Halusitko onnistua, ajattelitko, että te ette ainakaan eroa?

Vierailija
2/13 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille suoraan, mitä ajattelet. ja sellaista elämä on, ei se enää ehkä jaksa 15 v jyystön jälkeen sytyttää. miksi et ole kertonut, mitä haluat esim. seksin saralla? mitä sulle pitää tehdä ja kauan, että tykkäät?

elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yrittää parhaansa seksin saralla, siis suuseksiä antaa. Ja olen siis toiveeni kertonut...Mutta miten hitossa saan itseni lämpenemään sille, kun tekee vaan mieli alkaa kiljumaan, kun täytyis alkaa seksitouhuihin..Alttarilla ollessani oli jo kaksi lasta maailmassa..voi kauhia! ...ja monta vuotta jo silloinkin takana.. No silloin vielä jaksoin uskoa, et hyvin menee loppuun asti. Muistelen että silloin jo alkoi sellainen kaveri-fiilis saada valtaa. Ettei ainakaan parempaan suuntaan ole menossa...jos mä en rakasta sitä enää..? Vai mikä mua vaivaa..

Vierailija
4/13 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vain eletään, ota salarakas ja nauti elämästä!

Vierailija
5/13 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, sana tunne täällä. Tosin seksiä ei ole ollut kai 3-4 vuoteen, en edes muista miloin. Ei kiinnosta.

Vierailija
6/13 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno täällä. Jotain tartteis tehdä... itse olen pitänyt itseni kuosissa ja pukeudunkin aina kivasti, huomaa miten kevät pistää taas hormonit hyrräämään ;) Mutten mitään salahommia tahdo. En vaan oikeasti tiedä mitä tekisi.

Vierailija
7/13 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät tietenkin luuserin

Vierailija
8/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice

Vierailija
9/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jumitat miehessäsi, kun muitakin miehiä on olemassa? Ehdota avointa suhdetta ja jos ei suostu, kannattaa miettiä tarkkaan ovatko lapset riittävä syy jatkaa.

Vierailija
10/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kunnoon Noroviruksessa etkä jaksa kåvellä edes vessaan. Onko rinnallasi silloin se kestävä salarakas tuomassa Vichyä Prismasta vai se plösöytyvä vanha tuttu Mikko Perusmies?

Nimim Koettu on

Vierailija
11/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kun oot *

Vierailija
12/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä löydy paremmassakin kunnossa olevia miehiä, jotka saa sinut syttymään. Vaihtoon vain. 

Vierailija
13/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saadaan yhdet avioerolapset Suomeen. Ja kohta uusioperheitä. Uskon, että ei ole mitään enää tehtävissä. Kun se ajatus alkaa itää päässä, ei sitä voi pysäyttää. Tai asialle olisi pitänyt tehdä jotain heti kun ensimmäisen kerran kävi mielessä ettei mies kiinnosta. Itseään kun voi psyykata toiseenkin suuntaan. Mutta nyt ei luultavasti auta kuin asumusero, ja katsoa tuleeko ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan