Seksiä? Iik! Mitä tekisit tilanteessani?
Olen "tuntenut" yhden kivan, komean, fiksun, huumorintajuisen miehen reilun puoli vuotta. Tapasimme sattumalta yhteisen tutun kautta, ja olemme silloin tällöin käyneet kahvilla, lounaalla jne. Eroprosessini on ollut käynnissä koko tuntemiseni ajan, ja nyt ero virallinen. Hän on eronnut myös hiljattain.
Koska tilanne on ollut mikä on, olemme olleet ihan kavereita, mutta jotain "säpinää" välillämme on kuitenkin. Nyt hän on selvästi alkanut vihjailla enemmästä, eikä siinä mitään.. vapaita ollaan molemmat. MUTTA - tilanne todella jännittää! Näen hänet parin päivän päästä ja olemme pitemmän aikaa yhdessä.. jos hän oikeasti haluaa sänkyyn? Hän on todellakin komea ja "tasokas", itsekin olen urheilullinen, mutten nyt kuitenkaan ihan virheetön - kaksi lasta synnyttänyt ja ikääkin yli 35.. Viimeiset 15 vuotta olen kuitenkin ollut yhden miehen kanssa. Uskallanko heittäytyä tilanteeseen, jos sellainen tulee? Toisaalta kiinnostaisi kovastikin, mutta jos tämä on todellakin täysin uutta minulle. Jos homma sitten loppuukin siihen ja nolosti?