Kehtaako aikuinen nainen laittaa tälläisiä kenkiä?
http://www.spartoo.fi/UGG-LUCIANNA-x187128.php
sopisiko ne tirkoiden ja tunikan kanssa?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 12:26"]http://www.spartoo.fi/UGG-LUCIANNA-x187128.php sopisiko ne tirkoiden ja tunikan kanssa?[/quote]
Heh, olen aina olettanut olevani kenkien suhteen aika konservatiivi, mutta minun silmään nuo kengät ovat aivan ihanat. Ja ikää on kohta 38v
Siis miten niin "kehtaako". Nuohan on melko hillityt ja neutraalit. Varmasti sopii tunikan kanssa aikuiselle naiselle kesäkengiksi, voisin jopa ostaa itsekin. Mutta jos aikuisen naisen imagostasi huolehdit, laita alaosaksi mieluummin kapeat farkut tai muut kapeat housut tai vaikka tummat/mustat farkkulegginsit, ei trikoita.
Nuo ovat juurikin keski-ikäisten naisten kengät :)
"kypsemmät" naiset lähtevät "tyttöjen" kanssa ulos ja laittavat tuollaiset "trendikkään nuorekkaat" kengät.
Eli käytä vaan aikuinen nainen.
kiitos teille.. :)) voi laitta myös trikoiden kanssa?
ap
Hirmu kalliit ovat vaan. Ovat kuitenkin vain sandaalit.
Kauniit joo, ei sillä.
Joo laitankin farkkuleggarit.. ja tunikan. Kiitos teille :) rakastan korkokenkiä, mutta välillä tuntuu että kehtaako niitä käyttää. nuo ovat varmasti hyvät jalassa kaiken lisäksi.
ap
Mihin on kadonnut naisten itseluottamus, kun pitää muilta kysyä mielipidettä? Kysytkö joka aamu ennen pukemista, voitko laittaa tämän ja tämän päälle? Älkää ajatelko mitä muut ajattelee, tehkää niin kuin itse haluatte!
Kauniit kengät kesään. Mulla on paljon erikoisia korkkareita enkä koskaan ole ajatellut ettei ne sopisi minulle koska olen jo 50+.
myönään mulla menee usien kauan aamulla ennen kuin uskallan lähteä ulos niissä vaatteissa joissa haluan mennä, Tuntuu ettei ne sovi mulle, kaikki töllää tms. vaikka tykkäisin kovasti niistä vaatteista itse. Ei teillä muilla ole sellaista?
ap
tulipa kamalasti kiireessä kirjoitusvirheitä, sori
ap
Minulla on nuo samat mustana. Ostin viime kesänä, ja ne on tosi ihanat ja hyvät jalassa. Olen käyttänyt farkkujen, legginssien ja mekkojen kanssa. Olen 42-v :)
Ei tuollaisia nuorten jalassa näekään. Ihan tyypilliset keski-ikäisten kengät.
Totta kai, nuohan on hyvinkin hillityt perus-kiilakorkosandaalit. Minä olen nelikymppinen ja kesällä käytän tuollaisia paljon, tosin paljon värikkäämpinä versioina.