Kaipaan Elloksen ja Anttilan syyskuvastoja.
Ja kevätkuvastoja. Oli ihan päivän pelastus kun sellainen tipahti postiluukusta. Vihaan klikkailla jumittavia nettisivuja selkä köyryssä.
Kommentit (26)
Sana täällä! Ja muistatteko Anttilan joulukuvastoston?
Joo, Anttilaa ikävöin ja Seppälää samaten, niistä tuli osteltua paljon joskus nuorempana...
Minäkin tykkään paljon enemmän selailla paperista kuvastoa kuin netissä klikkailla. Onneksi Atelier Goldner Schnittillä on paperinen kuvasto. Ennen oli Peter Hahnilla, mutta sitten lopettivat ja kohta koko pulju lopetti Suomessa. Lapsena muistan kuinka Anttilan jostain joulukuvastosta ympyröitiin kaikki, mitä haluttiin lahjaksi :).
Miehet kuolasivat naisten alusvaatemainoksia!
Eikö H&Mltä tule vielä kuvasto?
Mutta hanki ihmeessä parempi netti, ettei jumita.
Ja Aurinkomatkojen ja Tjäreborgin kuvastot! Ah sitä Ihanaa matkakuumeen minkä ne aiheutti, netissä matkan varaaminen ei on yhtään niin kivaa, kuin se, että postitse sen matkan varas.
Mä kaipaan matkatoimistojen katalogeja! Oli ihanaa tehdä nojatuolimatkoja Aurinkomatkojen, Finnmatkojen ja Tjäreborgin katalogin avulla. Matkan suunnittelukin oli paljon helpompaa kuin nykyään, ja hotellien vertailu. No, varaaminen on kyllä nyt helpompaa.
Nyt tuhraantuu kyllä monta iltaa ja hermoja matkatoimistojen sivuja netissä edestakaisin selaillessa, jotenkin se oli helpompaa vertailla ja valita niistä kuvastoista. Toki nyt on videoita ja paljon kuvia, ennen oli yksi kuva hotellista ulkoa ja yksi jokaisesta huonetyypistä.
Etenkin jos ei tiedä minne haluaa lähteä, oli kiva etsiä kohdetta esitteistä, joissa kuvailtiin matkakohde ennen hotelliesittelyjä.
Ennen sai palvelua matkatoimistoista, nyt tehdään työ itse.
Onkohan Ikean katalogi ainoa, mikä enää tulee kotiinjaettuna. Kyllä ne Anttilat ja Ellokset luettiin kannesta kanteen.
Paperikuvastoja on kyllä ikävä, Anttilaa, Ellosta, H&M... Ei netissä julkaistut kuvastot ole ollenkaan sama asia, ei niitä jaksa selata samaan tapaan kuin paperikuvastoja.
Kerran olen Hobby Hallilta jotain ostanut viime vuosina ja jostain syystä ne lähettää mulle ajoittain paperisen katalogin, jota en ole edes jaksanut avata. Joten eipä ole ikävä katalogeja. Tai no, kyllä mä tykkään katsella Hullujen päivien tarjouksia paperisena.
Ja Anttilaa on yhä kauhea ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Sana täällä! Ja muistatteko Anttilan joulukuvastoston?
Anttilan joulukuvasto oli ihan paras! Monesti olen sanonut miehelle, miten ihanaa olisi jos sellainen vielä tulisi. Anttila oli kyllä muutenkin aivan huippu kauppa.
Sama! Ikävöin eniten h&m syys-, kevät - ja kesäkuvastoja! Mäkin vihaan klikkailla nettisivuja. Niitä kuvastoja oli ihana selailla!
Miks se Anttila ei sitte pärjänny, jos kaikki tykkäs?
Vierailija kirjoitti:
Miks se Anttila ei sitte pärjänny, jos kaikki tykkäs?
Hyvä kysymys.
Mä tulin ostaneeksi sieltä kyllä vuosien varrella tosi paljon kaikkea
Vanhana Anttilan sisäänostajana nämä kommentit lämmittävät sydäntä ❤️
Ja niitä vaatteita riitti aina, eivätkä loppuneet kesken kuten nykyään nettikaupoissa. Koitapa ostaa esim. H&M jotain, varsinkin alesta, aivan varmasti on juuri se ihanin mekko myyty loppuun!
Vierailija kirjoitti:
Vanhana Anttilan sisäänostajana nämä kommentit lämmittävät sydäntä ❤️
Olen kolmekymppinen, mutta tein paljon ostoksia Anttilassa. Hyvä hinta-laatusuhde, kivannäköisiä tuotteita.
Anttilaa on kyllä muutenkin ikävä.