Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alavatsakivut, menkat myöhässä???:((

27.05.2013 |

Heippa kaikki!! Olen tässä googlettanut ja googlettanut, mutta päätin laittaa oman keskustelun tänne sitten! Elikkäs mulla on nyt kp 38/30 ja tein apteekin oman testin kp 34 ja 35 ja sain tosi tosi tosi tosi haaleen haamun (en tiedä oliko viivanpaikka tms vaikka punertavalta mun silmään näytti tai sitten tuijottelin liian kauan:D) ja kolmannen kerran testasin clearbluen plus testillä ja negaa näytti (onko nuo gb:n testit luotettavia sitten??). Sitten mulla on ollut kokoajan semmoista menkkamaista kipua alavatsalla siitä asti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa mutta eilen illalla kivut muuttui tosi kovaksi alavatsalla ja alaselässä että oikein itku tuli ja nukuttuakaan en oikein saanut ja tänään herätessä kivut vaan jatkuu..:(( Muilla samanlaista tilannetta tai tietoa mistä tämä vois johtua? ja milloin teillä on näyttänyt raskaustestit plussaa kun luulis että jo tässä vaiheessa ois selvä plus niinku edellisissä raskauksissa?:o kiitos jo nyt vastauksistanne!!! (:

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä piti sanoa että lisäksi on nivuset jotenkin kipeenä myös, entiedä onko se joku raskausoire sitten vai mitä kun ei noista testeistäkään selvää ota?o_O muita oireita oikeastaan ei ole paitsi pissalla saa juosta kokoajan, väsyttää ja ruoka maistuu mutta ei rintojen arkuutta tms vielä ainakaan...://

Vierailija
2/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan..?:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo menkkoja näkynyt eikä testissä näy mitään.. kellään sama tilanne ollut??:SSS

Vierailija
4/4 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut samassa tilanteessa mutta kannattaisiko ottaa yhteyttä ihan paikalliseen terveysasemaan? He osaisivat varmaan neuvoa paremmin mitä sinun pitäisi seuraavaksi tehdä ja varmasti saisit teettettyä siellä raskaustestinkin. Ja pääsisit tuosta epätietoisuuden tunteesta, se ei ole ikinä kivaa..

Itse tein tuon Clearbluen testin...ja se ei näyttänyt mitään eli siis ilm.viallinen testi sattui itselleni. Ne apteekin r-testit on sen sijaan toimineet itellä hyvin...tsemppiä ja toivotaan, että asiat selviää mahd.pian.