Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei osaa ottaa työelämää vakavissaan?

Vierailija
26.05.2013 |

En tarkoita sitä, ettenkö tekisi töitäni kunnolla, vaan sitä, että minä näen koko työpaikan ja työyhteisön ihan vitsinä. Ihan turha organisaatio ja naurattaa ne, jotka ovat niin tosissaan ja tohkeissaan luomassa jotain uraa. Hah. Mielestäni se on vain isojen lasten päivähoitopaikka.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska pidän aidosti työstäni ja arvostan lähes kaikkia kollegoitani. En minä kaikista pidä, mutta hyviä ammattilaisia he silti ovat. 

Miksi olet niin ylimielinen, ap? 

Vierailija
2/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joo tiedän :D Oikeasti, nyt kun musta on tullut aikuinen joka on koulut käynyt ja vähän työelämää nähnyt, niin olen todella pettynyt. Jotenkin luulin että olen tosi huono ja etten voi työuraa tehdä, mutta pyh, noihan on kaikki ihan pilipaleja monissa työpaikoissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa mennä töihin, ihan perseestä koko touhu, mutta pakko että saa asua ok.talossa ja maksettua loppu elämänsä lainanlyhennyksiä.

Vierailija
4/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo no vanhemmiten olen antanut koko ajan vähemmän merkitystä työpaikan kahnauksille ja työnantajan painostukselle. Joka vuosi on muka niiiin kamalan tiukkaa että täytyisi pitää lomarahat vapaana. Kertaakaan en ole pitänyt ja yhä on firma pystyssä...

Vierailija
5/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on muutakin elämää, annan työlle vain sen pakolliset 8 tuntia.

Vierailija
6/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel your pain. Sama juttu. Olen todella pettynyt työelämään ja siihen että miten aina työpaikan nilkeistä seulotaan pikkupomoja ja nilkit pitävät näitä turhaakin turhempia pikkupalavereja.

Työelämä on epäreilu enkä jaksa enää panostaa siihen. Teen mitä on pakko ja lähden himaan.

Vierailija
7/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonossa on motivoituneita ihmisiä, jotka haluaisivat teidän paikkanne, ja he olisivat työssään tyytyväisempiä, ehdottaisivat muutoksia jos niiden tarve on

Vierailija
8/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä innokas uranluoja isossa yrityksessä mutta satunnaisesti tulee juurikin tuo ajatus mieleen. :D Alkaa oikein huvittamaan kun mietin sitä että täällä me aikuiset ihmiset ihan liekeissä suunnitellaan jotain. Jokainen meistä on aamulla silittänyt paidan että voi tärkeän oloisena kaartaa lasikonttorin parkkihalliin ja sitten lipua hissillä omaan kerrokseen. Siellä me päivät näperrellään ja tuusaillaan kaikenmoista että olisi jotakin hommaa. Näytetään tärkeiltä ja osaavilta. Oikeasti maailma ei kaatuisi vaikka meitä ei olisikaan. :D

Vierailija
9/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä pyrin tohon tosissani! Se nimittäin ei voi olla niin vakavaa, miltä musta tuntuu.

Vierailija
10/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua joskus naurattaa myös miten tuntuu välillä, että kukaan ei vaan tajua mistään mitään tai hallitse mitään asiaa kunnolla, mutta niin vain ollaan korkeakoulutettuja ja myydään omaa palvelua jonain mielettömänä asiantuntijapalveluna. Oikeasti ihmiset ovat vain niin tyhmiä.. Surullista mutta totta :)

Vierailija
11/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö te jotain ns. turhaa työtä sitten? Siis sellaista, jolla ei oikeasti ole merkitystä minkään eikä kenenkään kannalta? Silloinhan se onkin turhaa, näennäisen tärkeää ja naurettavaa koko työ.

Kannattaa vaihtaa alaa ja alkaa tehdä jotain oikeasti merkittävää, ihmisten parissa työskentely ei ole turhaa lainkaan. 

Vierailija
12/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työ on vaan sitä että saa vähän ylimääräistä rahaa esim. vaatteiden ostoon. vituttaa lähteä taas duuniin kun äitiysloma loppuu, toisaalta en tiedä tulenko edes saamaan heti töitä, potkivat nääs mut pois edellisestä paikasta koska olin osa-aikainen ja jäin raskaaksi. pitää varmaan opiskella uusi ammatti

Vierailija
13/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työ on vakavaa viihdettä. Mutta olen töissä pikkufirmassa, missä palaverit on sitä, että huudellan pöydän yli asiat - eli muutaman hengen avokonttori. Kehityskeskustelut on sitä, että pomo kysyy mielipidettä asioihin. Minä saan hupia siitä, kun toiset vauhkovat isoon ääneen julkisilla paikoilla työkuvioistaan. Mieleni tekisi joskus huutaa, että ette te noin tärkeitä ole, että kaikkien tarvitsee tietää. 

Vierailija
14/14 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista tässä onkin se, mihin jo yllä viitattiin: onko organisaatio vitsi vai tekeekö se jotain järkevää? Jos tehdään järkeviä juttuja, työelämän voi ottaa vakavissaan, mutta samaan aikaan kuitenkin leppoisalla asenteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän