Kannattaako muuttaa Sipoon Eriksnäsiin?
Onko täällä ketään sieltä päin, tai muuten alueesta tietäviä? Ilmeisesti mukava paikka kun eipä paljoa negatiivista netistä löydy. On ilmeisesti ns. nouseva alue, joten tuskin aivan huono sijoitusmielessäkän?
Omakotitaloa olemme mahdollisesti ostamassa, ja kaksi autoa on, joten sen olemme hyväksyneet. Ja yksi alle akouluikäinen lapsi on myös.
Kommentit (9)
AP kysyy kakkoselta
Mahdollisesti muutamme Keski-Uudeltamaalta, ihan hyvältä omakotitaloalueelta. Eli sinänsä ei perusmeiningissä kauheasti varmaan eroa, nykyisinkin tarvitsee kaksi autoa, palveluita ei ihan vieressä jne. Miksi sinä et itse muuttaisi, vaikka maksettaisiin? Onko kyseessä ihan makuasia?
Eikö Eriksnäs ole edelleen ihan landea/metsää, jonne pystytetty epämääräinen kasa pientaloja? Ei mitään palveluja lähimain, onnettomat julkiset liikenneyhteydet (ei kivaa lapselle, sitten kun alkaa itse kulkea), ei paljon muita harrastemahdollisuuksia kuin hevoset... Ite en noin kauas Sipooseen suostuisi muuttamaan. Onko siellä nykyäänkään edes kävelyteitä muualla kuin Porvoon maantien varrella???
ei palveluita (noh, Södiksessä on), ei kevyenliikenteen väylää kapean maantien reunassa, ei julkista liikennettä, kaikki samassa elämänvaiheessa (isä, äiti ja kaksi lasta)
ei palveluita (noh, Södiksessä on), ei kevyenliikenteen väylää kapean maantien reunassa, ei julkista liikennettä, kaikki samassa elämänvaiheessa (isä, äiti ja kaksi lasta)
Miten niin ei ole kevyen liikenteen väylää maantien (Porvoontie) varressa? Vai päättyykö se ennen Eriksnäsiä, koska ainakin johonkin Söderkullaan asti on Hgistä päin ihan hyvät asfaltit...
En muuttaisi ylipäätään Sipooseen. Nukahtanut kunta kaukana kaikesta.
Riippuu tietenkin mistä muuttaa. Itse en muuttaisi vaikka maksettaisiin.