Miehen masturbointi
Mieheni herätti minut aamulla ja pyysi että hieroisin häntä. En pysty nyt itse seksiin ja seksimme on ollut sitä että otan mieheltä suihin tai hoidan käsin. Ei kuulemma halua itse tehdä sitä koska minun tekemänäni se tuntuu niin paljon paremmalta? Onko muilla miehillä sama? Onko kumppanin tekemänä oikeasti se niin paljon parempaa kuin itse?
Kommentit (4)
No joo, itse tehden osaa kyllä sen juuri oikean kosketuksen, varsinkin jos haluaa pitkitellä nautintoa ihan siinä reunalla. Mutta kuten edellä sanottu, kun toinen tekee, niin se twisti tulee juuri tuosta, että itse olet ihan vain tekemättä mitään, ja toinen antaa sinulle orgasmin, ja tämähän on miehen näkökulmasta vaihtelua myös yhdyntäseksiin, ainakin jos ratsastusta ei juuri harrasteta. Myös sellainen yhteisen seksin aspekti siinä on verrattuna yksin runkkailuun, kun toinenkin osallistuu ja haluaa nähdä sun nauttivan.
Totta kai se tuntuu paremmalta. Joskus myös runkkaan itse vaikka vaimon rinnoille ja hän hieroo palleja samalla.
Oisihan tuokin varmasti mukavaa päästä kokemaan. Mutta nykyisen vaimon kanssa jää kyllä haaveeksi.
No kyllä se paremmalta tuntuu puolin ja toisin, kun toinen tekee aina silloin tällöin. Kun itelleen tekee niin on kontrolli milloin tulee, mutta kun toinen tekee niin on ihan toisen hallinnassa.