Mistä kukallinen reppu nuorelle naiselle?
Eli lahjaksi pitäisi löytää täydellinen kukallinen reppu ja ehkä jotain kivaa ylläriä sisälle varhaisteinille. Ei saa olla liian lapsellinen. Mietin jotain Adidaksen kukallista, mutta tämä malli taitaa olla jo vanha ja ei ehkä enää löydy kaupoista. Repun tulisi olla uusi, koska tulee tosiaan lahjaksi.
Kommentit (7)
Yleensä teinit haluavat itse valita reppunsa. Kukallisuus voi mennä täysin pieleen.
Kiitos vinkistä Eastpakin osalta. Reppu on synttärilahja toive. Kyllä ymmärrän, että tässä on enemmän mahdollisuus epäonnistua. Eastpak olisi muuten hyvä, mutta kuulemma pitää olla enemmän taskuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä Eastpakin osalta. Reppu on synttärilahja toive. Kyllä ymmärrän, että tässä on enemmän mahdollisuus epäonnistua. Eastpak olisi muuten hyvä, mutta kuulemma pitää olla enemmän taskuja.
Ap
Kurkkaa vielä Eastpackin oma verkkokauppa, monia malleja löytyy erikokoisina. Myös Burtonilla ja Herschelillä on kuviollisia malleja ja monenlaista taskuakin noista löytyy.
Olen etsinyt puoli vuotta sitä täydellistä reissureppua ja nämä merkit nyt on listan kärjessä.
Marimekko, löytisikö Unikkoa? Mulla on yksi Marimekon kukallisen tyylisellä kuosilla, en muista sen nimeä. Kannattaa tsekata Outletit.
Googlaa kukkareppu niin tulee vinkkejä.
Muistelen, että Eastpackillä olis jotain kukallisia. Ainakin Zalando myy näitä.