Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suojakänni = ei alkoholin negatiivisia vaikutuksia vaan pelkästään puhdas euforia?

Vierailija
15.07.2020 |

Olen huomannut, että ensimmäisenä iltana en saa juuri minkäänlaista euforiaa alkoholista. Ennen kuin olen juonut paljon, hidastun todella paljon ja muutun väsyneeksi hitaaksi eliöksi.

Tätä hidastumista ei tule, jos juo toisena päivänä putkeen. Itseasiassa mitään alkoholin negatiivisia vaikutuksia ei ilmene, vaan voi juoda niin paljon kuin haluaa ja tulee vain puhdas, energinen euforia.

Miksi ensimmäinen ilta on niin perseestä verrattuna toiseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun maksa ei oo vielä kerenny lämmetä tarpeeksi

Vierailija
2/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun maksa ei oo vielä kerenny lämmetä tarpeeksi

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teoria. Eka känni ei tunnu niin kivalta, kun  vertailuna on selvä ja pirteä olotila. Tulee vain väsyneempi olotila kuin selvänä. Seuraavana päivänä vertailussa on edellinen väsynyt kännipäivä ja alkon tuoma nostatustunne on tällöin selvempi ja olo tuntuu pirteämmältä ja paremmalta :)

Vierailija
4/5 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noinhan se menee. Jos ideana on vaikka lähteä porukalla lauantaina liikenteeseen ja pämpätä koko päivä, ilta ja yö, kannattaa perjantaina ottaa ns. "löysät pois". Kummasti jaksaa lauantaina paremmin.

Silti, suojakännit on mun mielestä ihan eri asia. Suojakännit vedetään silloin kun esim. joku tapahtuma tai tapaaminen ahdistaa, pikku pierussa sujaa paljon mukavammin. Suojakännimies taas on sellainen, mitä ei voi pussailla/hässiä kuin tuhdissa humalassa. 

Vierailija
5/5 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut eräältä kaverilta, että alustus auttaa.

Jos ottaa harvemmin ja joutuu ottamaan osaa kosteampaan tilaisuuteen, kestää alkoholia paremmin, kun ottaa hieman parina edellisenä iltana.

Ei paljon, mutta sen verran, että hieman tuntuu.

Pitääpä kokeilla kun seuraava pikkujoulu uhkaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä