Millaiset parikymppiset miehet pyörivät nelikymppisten naisten ympärillä?
Mitä ne niistä oikein haluaa? Tai älkää sanoko, arvaan jo. Mutta miksi niin vanhaa?
Kommentit (14)
Hih, toivtottavasti ikäistään kypsemmät. Ei tässä nelikymppisenä jaksa mitään lapsellisia poikasia:) Ja tiedoksi, kun itse olet nelikymppinen huomaat ettet niin vanha olekaan.
En osaa vastata, mutta outoa on se pari-kolmekymppisten into käydä tämmöisen vanhan luuskan kimppuun joka kerta, kun lähden radalle.
Jokseenkin tragikoomista, että parikymppisenä sai häätää nelikymppisiä ympäriltään.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 23:14"]
Hih, toivtottavasti ikäistään kypsemmät. Ei tässä nelikymppisenä jaksa mitään lapsellisia poikasia:) Ja tiedoksi, kun itse olet nelikymppinen huomaat ettet niin vanha olekaan.
[/quote]
Mutta ms "pelivara" iän suhteen on auttamatta lopussa. Ei ole varaa vanheta enempää.
2, olen itse se ikäloppu luuska ja joutunut ns. ilmiön uhriksi viime aikoina. Outoa, etteivät yritä iskeä niitä kaksikymppisiä nättejä tyttöjä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 23:18"]
[/quote]
Mutta ms "pelivara" iän suhteen on auttamatta lopussa. Ei ole varaa vanheta enempää.
[/quote]
Mikä hiton pelivara? Kyllä tässä hautaan pitäisi olla vielä jokunen vuosi:D Jos et ole huomannut, niin kaikki vanhenevat kutakuinkin samaa tahtia joten se "pelivara" loppuu ihan tasaisesti kaikilta. MItäs pitäisi pelata? Nelikymmpinen nainen on sängyssä usein parempi kuin kaksikymppinen, ei se taito mihinkään vanhene. Ja rakkaus ei katso ikää ollenkaan. Elämä ja rakkaus jatkuvat hamaan hautaan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]
Mikä hiton pelivara? Kyllä tässä hautaan pitäisi olla vielä jokunen vuosi:D Jos et ole huomannut, niin kaikki vanhenevat kutakuinkin samaa tahtia joten se "pelivara" loppuu ihan tasaisesti kaikilta. MItäs pitäisi pelata? Nelikymmpinen nainen on sängyssä usein parempi kuin kaksikymppinen, ei se taito mihinkään vanhene. Ja rakkaus ei katso ikää ollenkaan. Elämä ja rakkaus jatkuvat hamaan hautaan.
[/quote]
Selität kuinka hyvä nelikymppinen on sängyssä, enkä minä kiistä/kiistänyt tätä. kommenttisi perusteella et ymmärtänyt hevon vittua viestistäni joten noin tyhmälle on aivan turha tuhlata enempää aikaa.
Parikymppiset luuserit ei usko yltävänsä ikäisiinsä ja tietävät, että keski-ikäisissä naisissa on paljon kyynisiä munahaukkoja, jotka on helppoo riistaa. Ja kypsien naisten kanssa on muutenkin vaivatonta: ei tarvita mitään romantiikkaa - lasti vaan sisään ja moidå!
Kumma juttu minustakin, kun itse oli parikymppinen ei kyllä kukaan ikätovereistani olisi edes unissaan kuvitellut jotain 40+ jahtaavansa,en kyllä itsekään. Lienee jotain ruoan lisäaineista johtuvaa oidipuskompleksia tai jokin muu häiriö geeneissä. Tervettä se ei ole.
Luonnollisesta kauneudesta pitävät? Nelikymppisillä ei kai ole tatuointeja mutta karvat kyllä?
Olin tänään ostamassa hirveässä kiireessä hammastahnaa ja aurinkovoidetta kun eräs nuorempi mies alkoi seurata minua pitkin hyllyvälejä. Esitteli itsensä ystävällisesti ja antoi puhelinnumeronsa. Nuorempana sitä olisi häkeltynyt täysin ja ollut imarreltu. Vanhemmiten sitä jo tietää mitä haluaa ja nuoremmat miehet eivät ole mitä haen. Ihan kivaa kuitenkin, että joku on tarpeeksi rohkea tehdäkseen tuttavuutta eikä jää myöhemmin jossittelemaan.
Helpon pillun perässä, ja ehkä myös rahan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 03:04"]
Helpon pillun perässä, ja ehkä myös rahan.
[/quote]
Olisiko tuo vastaus myös tilanteessa, että 40-60 kymppinen mies jahtaa 20 naista????
Minä parikymppinen nainen, joka olen aivan lääpällään erääseen tiettyyn nelikymppiseen mieheen, yleensäkin katselen enimmäkseen 35-50-vuotiaita miehiä enkä ole pahemmin omanikäisistäni kiinnostunut, haluan vastata.
Osa on varmasti niitä seksiseikkailijoita, jotka haluaa kokea jotain erilaista kuin mihin on tottunut ja/tai etsii naista, joka on sinut kroppansa kanssa ja uskaltaa nauttia seksistä, ei häpeile enää jotain eriparin tissejä tai mieti miltä mä nyt näytän. Aina puhutaan, että nelikymppiset on tällaisia, joten haluaahan ne pojat päästä kokeilemaan :D Näistä toyboyksi pyrkivistä puhutaan kaikkein eniten.
Osa on sitten varmaan samanlaisia kuin minä. Oma elämä on ollut vähän rankempi kuin useimmilla ikätovereilla, ja tuntevat olevansa vain perustavanlaatuisesti eri aaltopituudella ikätoveriensa kanssa. Tietävät jo, mitä haluavat, ovat luopuneet nuoruuden idealismista ja ehdottomuuksista, ja ikätoverit tuntuu joskus niin sietämättömän naiiveilta. Ystäviä voi olla paljonkin, niin minullakin, mutta oman ikäluokan vastakkainen sukupuoli herättää enemmän lämpimän isosiskollisia/-veljellisiä tunteita kuin himoa ja halua rakentaa elämää yhdessä. Kavereitten parisuhteita katsellessa ei käy kateeksi, ne on heti "Me" ja hirmuinen kiire saada kihlat, häät, kaksi lasta, koira, tila-auto ja omakotitalo, ja minä kun haluaisin olla edelleen Minä, mutta elämä olisi vaan mukavampaa tiimityöskentelynä jossa olisi toinenkin osapuoli.
Olkaa siis nelikymppiset kilttejä, älkääkä hylätkö fiksunoloisia nuoriamiehiä vain, koska " Vanhemmiten sitä jo tietää mitä haluaa ja nuoremmat miehet eivät ole mitä haen." Kyllä osa meistä tietää jo nuorenakin. Pieni osa, myönnetään, mutta on kyllä minusta kamala ajatus, että oma ihastukseni olisi jättänyt soittamatta minulle siksi, että olen parikymppinen ja täten automaattisesti epäkypsä, rahan perässä ja/tai haluan tehdä miehelle toisen kierroksen lapset.