”Likaiset” fetissit
Onko teillä tai kumppaneillanne fetissejä?
Miten toteutatte seksileikkejä tai millä muilla tavoin fetissit tulevat esille?
Onko jalkafetissiä, nahkafetissiä, alusvaate, ihan mitä vain!
Esimerkiksi rajumpia kuten pissa, kakka, pieru jne. fetissejä?
Toivon epätuomitsevaa ilmapiiriä, koska nämäkin ovat asioita joista jotkut ihmiset nauttivat ja varmasti saavat nauttia jos kumppanikin siihen suostuu. :)
T. 19-v nainen, joka on hyvin kiinnostunut fetissiaiheista vaikkei omaa fetissiä omaakkaan!
Kommentit (7)
olen joskus lueskellut, että jotkut nauttivat jos saavat esim pissata toisen suuhun? Mistähän tämä juontaa juurensa, miten siitä saa seksuaalista kiihoketta..
Kakkafetissistä tai pieru (???) haluisin kuulla lisää, siitä ei kyllä puhuta kovin yleisesti😁
💩.
Minua on joskus kiinnostanut ja kiihottanut ajatus raiskauksesta tai että mut raiskattais, vaikka pari vanhempaa miestä sillon kun nukun .. Jännä ettei mitenkään korreloi todellisuuden kans, eli menee varmaan fantasioiden puolelle
Mieheni tykkää ja oikeastaan rakastaa haistella pierujani. Työntää usein myös peppunsa naamalleni ja haistelen hänen pierujaan ja häntä selvästi kiihottaa se, menee aina kovaksi.
On joskus esileikin aikana ehdottanut, että pieraisisin kunnon kurapierun. Pidin tätä alussa todella outona, mutta jotenkin se, että hän luottaa kertoa tuollaisista asioista minulle, kiihottaa minua
Minulla on snuff-fetissi, eli ajatus tapetuksi tuleminen (lähinnä seksin aikana tai heti sen jälkeen kiihottaa). En kyllä ole millään tasolla kiinnostunut toteuttamaan oikeassa elämässä😂😂 Ei muutenkaan ole sellainen aihe, mitä voi ottaa kenenkään kanssa esiin, kun en halua että tulla pidetyksi mielenvikaisena.
Meillä leikitään paljon sitomisleikkejä, joihin kuuluu suupallo, kaulapanta ja erilaisia asusteita. Minulla useimmiten stay-upit ja korsetti. On myös erilaisia latex asuja.
Miehelläni jalkafetissi.
Tykkää nuoleskella varpaita jne. Lakata kynsiä