NAINEN: Monen kanssa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (54)
En ole laskenut, varmaan jotain 70-80. Viimeiset 18 vuotta olen olllut yhden ja saman kanssa. Ikää 47 v
En minäkään ihan tarkkaan tiedä. Varmaan kolmisenkymmentä on luku. Olen 40-vuotias ja toisessa avioliitossani. En ole pettänyt kumpaakaan puolisoani. Ensimmäisen kanssa olin yhdessä 13-vuotta, tämän toisen kanssa nyt seitsemättä vuotta. Suurin osa noista panoista oli 18-21-vuoden iässä. Elin villiä nuoruutta ;-)
Ehkä 40-50? En ole laskenut, tai siis lopetin sen listaamisen joskus kaksvitosena kun menin naimisiin. Eron jälkeen en ole kirjannut, enkä enää edes muista mikä se luku silloin oli. Ei ole niin tärkeä asia mulle : )
Ikää 20v. ja yhden kanssa, kun menetin sille neitsyyden 14 vuotiaana. Mieluummin olisin neitsyt vieläkin, oli niin hirveä kokemus.
Monen_ko_ kanssa olet...
Ei kuulu sulle.
En käsitä miten voi olla kymmeniä kumppaneita, tuntuu ällöttävältä. Mulle seksi on rakastelua, enkä todellakaan halua koskea vieraisiin ihmisiin, en edes kätellä.
2
Pidin listaa nimistä 70n asti. Sen jälkeen en ole laskenut muuten kuin sen verran että sata on mennyt rikki. Veikkaisin jotain 110.
Ja kyllä, oli huono itsetunto ja alkoholiongelma. Ei ole enää, eikä jäänyt tautejakaan muistoksi.
8, olen itse 40 vee. Olen ollut suurimman osan aikuisiästäni vakituisessa parisuhteessa naimisissa. Nyt toinen aviomies menossa. Mun samanikäinen mies on 10:ssä ja sillä on ongelma. Se on ollut sinkku suurimman osaa aikuisikäänsä. Se luulee, että kaikki muut on saaneet enempi kuin se.
Siveät taitavat viettää iltaa perheensä kanssa eivätkä palstalla.
En mäkään oo laskenut, jotakuinkin 30.
En ole juurikaan seurustellut ja ne vähän mitä olen niin en koskaan yli vuotta kauempaa, ikää on 31.
Väitän, että varsinaisten panojeni määrä alittaa rajusti enemmän seurustelleet kanssasisareni ;)
Miksi muuten heti ajattelette että ne ois jotain vieraita yhden illan juttuja??? Ensimmäinen seksikokemus oli 15-vuotiaana niin että miehiä on ollut keskimäärin 2 per vuosi. En todellakaan pitäisi sinkkunaiselle tuommoista tahtia todellakaan paheksuttavana O.o
38.
Mulla on nimilistakin jossain :) Voomiset 13 vuotta siveästi suhteessa.
38.
Mulla on nimilistakin jossain :) Viimiset 13 vuotta siveästi suhteessa.
Yhden, olen edelleen teini-iän rakkauden kanssa yhdessä. Musta useampi kymmenen kumppania ei ole ällöttävää, joku aimmin mainitsi sen olevan. Luultavasti itsellänikin olisi ellen olisi löytänyt tätä oikeaa niin nuorena :)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:35"]
Vastaa rehellisesti :)
[/quote]
Mistä niin päättelet?