Kampaaja pk-seudulta joka EI käytä fööniä
Sattuisiko joku tietämään osaavaa ja asiallista kampaamoa pääkaupunkiseudulta jossa ei käytetä fööniä? en pidä föönien kovasta äänestä ja siitä että tulikuuma ilma osuu korviin ja kasvoihin, on järkyttävää että kaikki tuntuvat aina haluavan kuivata hiukset sillä. olen jo pitkän aikaa käynyt lähes joka kerta eri kampaamossa, jo pelkästään hiustenkuivaajan näkeminen saa minut kääntymään ovelta pois.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:09"]
En minäkään halua kampaajalla fööniä, lakkaa tai vaahtoa. Haluan, että hiukseni leikataan ja/tai värjätään. Jos hiukset on pesty hoidon yhteydessä, ne jäävät sitten märiksi tai pyyhekosteiksi, mutta sen pidemmälle en halua niitä hoidettavan. Hiukset saavat kuivua niin kuin ne luonnostaan kuivuvat. Lakan ja vaahdon haju aiheuttaa migreenin ja föönin ujellus oksettaa. Minä kyllä aina sanon kampaajalle, etten halua niitä, ja kaikki hoituu ihan hyvin. Ei kampaaja niitä väkisin tyrkytä.
[/quote]
Mitä sitten jos sille viereisen tuolin kaverille laitetaankin lakkaa tai hänen hiuksensa föönataan? Vai käytkö jossain yksityiskampaajalla?
[/quote]
Jep, on sellainen yksityisyrittäjä, jolla on vain yksi asiakas kerrallaan. Tosin käyn niin harvakseltaan, että hän ei aina muista näitä toiveitani. Sitten vain sanon uudestaan, ettei fööniä kiitos.
Te, jotka ette kestä fööniä kampaamossa, ettekö ikinä kotona käytä hiustenkuivaajaa? Miten ihmeessä se onnistuu?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:09"]
En minäkään halua kampaajalla fööniä, lakkaa tai vaahtoa. Haluan, että hiukseni leikataan ja/tai värjätään. Jos hiukset on pesty hoidon yhteydessä, ne jäävät sitten märiksi tai pyyhekosteiksi, mutta sen pidemmälle en halua niitä hoidettavan. Hiukset saavat kuivua niin kuin ne luonnostaan kuivuvat. Lakan ja vaahdon haju aiheuttaa migreenin ja föönin ujellus oksettaa. Minä kyllä aina sanon kampaajalle, etten halua niitä, ja kaikki hoituu ihan hyvin. Ei kampaaja niitä väkisin tyrkytä.
[/quote]
Mitä sitten jos sille viereisen tuolin kaverille laitetaankin lakkaa tai hänen hiuksensa föönataan? Vai käytkö jossain yksityiskampaajalla?