Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja pk-seudulta joka EI käytä fööniä

Vierailija
25.05.2013 |

Sattuisiko joku tietämään osaavaa ja asiallista kampaamoa pääkaupunkiseudulta jossa ei käytetä fööniä? en pidä föönien kovasta äänestä ja siitä että tulikuuma ilma osuu korviin ja kasvoihin, on järkyttävää että kaikki tuntuvat aina haluavan kuivata hiukset sillä. olen jo pitkän aikaa käynyt lähes joka kerta eri kampaamossa, jo pelkästään hiustenkuivaajan näkeminen saa minut kääntymään ovelta pois.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enontekiöllä taisi olla kampaaja jossa ei käytetä fööniä, oletko käynyt siellä?

Vierailija
2/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet halua hiusten kuivausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon sanonut että ei föönätä.

Vierailija
4/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mamma Mio 

sano kun meet sinne

Vierailija
5/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla suu? Ossatko sie puhhuu?

Vierailija
6/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi vastaaja on oikeassa sielä tosiaan taisi olla kampaaja missä EI käytetty fööniä. Ja oulun seudulla taitaa myös olla. 

Vierailija
7/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:34"]

Onko sulla suu? Ossatko sie puhhuu?

[/quote]

Sillä on pimppi. Sillä se on saanut kaiken maailmassa tähän mennessä. Suuta ei ole ainakaan puhumiseen tarvittu.

Kas, minähän selitin lasikaton syntymisen vahingossa.

Vierailija
8/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten haluat että hiuksesi kuivataaOlemusta on joka kerta kampaajalla kysytty, onko liian kuumaa ja silloin kannattaa avata suu jos tuntuu liian kuumalta.

Vierailija
9/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikö itse kampaajatädin pitäisi tietää etteivät kaikki halua hiustenkuivaajan käyttöä? eikö kukaan tiedä yhtäkään kampaamoa?

Vierailija
10/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä föönistä, eikä sitä ole koskaan käytetty, kun olen ystävällisesti sen kertonut. Minulla on ihan normaali hiuslaatu, joka kuivuu kyllä ilman fööniäkin sen verran, että siitä näkee miten kampaus asettuu.

Vierailija
11/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:30"]

Sattuisiko joku tietämään osaavaa ja asiallista kampaamoa pääkaupunkiseudulta jossa ei käytetä fööniä? en pidä föönien kovasta äänestä ja siitä että tulikuuma ilma osuu korviin ja kasvoihin, on järkyttävää että kaikki tuntuvat aina haluavan kuivata hiukset sillä. olen jo pitkän aikaa käynyt lähes joka kerta eri kampaamossa, jo pelkästään hiustenkuivaajan näkeminen saa minut kääntymään ovelta pois.

[/quote]

Otsikkosi perusteella kysyt pääkaupunkiseutua, joka ei käytä fööniä. Mutta, kun nyt kuitenkin luultavasti tarkoitat kampaaja, voin kertos sinulle, että missä tahansa kampaamossa voit itse kieltää föönin käytön.

Vierailija
12/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset haluaa että hiukset kuivataan ja samalla muotoillaan käynnin päätteeksi. Tämä on sinun ongelmasi, ei kampaamon. Varmaan voit kuvitella ettei fööniä käyttämättömällä kampaamolla olisi mitään kysyntää, eli niitä ei juurikaan ole. Pyydät kampaajasi olemaan käyttämättä fööniä, näin yksinkertaista....

Vierailija
13/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 oli siis AP

Vierailija
14/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot varatessa ettet halua että käytetään fööniä

Vierailija
15/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi on vaikeaa sanoa mitä haluaa, oletko nynnerö. Kuivaajaa käytetään siksi että se nopeuttaa kuivumista, eikä asiakasta lähetetä yleensä märällä letillä ulos ovesta ellei sitä erikseen pyydä.

Vierailija
16/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä

miten minun kuuluisi ilmoittaa asia varatessa? entä jos kampaajatäti unohtaa sen kiellon ja alkaa käyttämään kuitenkin? tuleeko tämä maksamaan enemmän?

Vierailija
17/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:37"]

No mutta eikö itse kampaajatädin pitäisi tietää etteivät kaikki halua hiustenkuivaajan käyttöä? eikö kukaan tiedä yhtäkään kampaamoa?

[/quote]

Kyllä se kampaajatäti varmasti tietää, että kaikki eivät halua hiuksia föönattavan. Mutta mikään selvännäkijä se ei ole, joten pakko sille on kertoa. Tämän kertominen on mahdollista ihan jokaisessa kampaamossa.

Isompi ongelma sulla kyllä vaikuttaa olevan oikean lääkityksen löytäminen, kun hiusten föönaus.

Vierailija
18/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et pysty sanomaan ja pyytämään suoraan niitä asioita, jotka ovat sinulle tärkeitä. Jos sanot että et halua jotain, niin ei tehdä. Ja jos unohtaa, muistutat? Onko sinua hoidettu jotenkin väkivalloin ja nujertavasti pienenä vai mistä tämä nousee? Miksi et usko että voisit pyytääasioita muilta ihmisiltä?

Vierailija
19/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ketju taas... AP on hyvä ja toteuttaa itse loistavan liikeideansa. Föönifobikoille oma kampaamo! Saako siellä kuitenkin käyttää saksia? Entä vettä? Hiuslakkaa ei nyt ainakaan... Ja kyllä AP, meidän kaikkien hiukset kuivuvat ilman fööniä, toisilla tietty kestää hieman pidempään. Mutta eri asia onkin sitten, miltä hiukset näyttävät, kun ne antaa kuivua pitkin päänahkaa...

Vierailija
20/24 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua kampaajalla fööniä, lakkaa tai vaahtoa. Haluan, että hiukseni leikataan ja/tai värjätään. Jos hiukset on pesty hoidon yhteydessä, ne jäävät sitten märiksi tai pyyhekosteiksi, mutta sen pidemmälle en halua niitä hoidettavan. Hiukset saavat kuivua niin kuin ne luonnostaan kuivuvat. Lakan ja vaahdon haju aiheuttaa migreenin ja föönin ujellus oksettaa. Minä kyllä aina sanon kampaajalle, etten halua niitä, ja kaikki hoituu ihan hyvin. Ei kampaaja niitä väkisin tyrkytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi