Kaipaatko koskaan eksääsi?
Minun on myönnettävä, että joskus kaipaan juttutuokioita hänen kanssaan. Toiseksi kaipaan sitä hyvää, spontaania seksiä ja kolmanneksi hänen kaunista ulkonäköään, jota olisi voinut katsella viikon syömättä.
Kuitenkin minulla on nyt maailman paras mies, ja jätän muistelut sikseen. :)
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:31"]
En koskaan, mutta ei mulla olekaan noin ihanaa eksää.
[/quote]
No hänessä oli huonojakin puolia (mm. se, että hän harrasti uota spontaania seksiä lopulta muidenkin kanssa), siksi hän on eksä. :)
T. ap
kyllä ja minun eksäni on eksä samasta syystä kuin ap:llä
Joka päivä. Hän on mun elämäni suurin ja ainoa oikea rakkaus. En koskaan enää halua ketään muuta.
Tuo on niin surullista, että hyvä mies pettää ja naiset jäävät silti loppuelämäksi kaipaamaan. :(
Pätee myös toisinpäin, tiedän miehiä, joiden sydän on lopullisesti särkynyt, kun nainen petti.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:41"]
Joka päivä. Hän on mun elämäni suurin ja ainoa oikea rakkaus. En koskaan enää halua ketään muuta.
[/quote]
No sitten et voi tietää, jos joku muu rakkaus olisikin suurempi. Minulle kävi niin, vaikka aluksi ajattelin samoin kuin sinä..
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:41"]
[/quote]
Ei voi olla. En edes halua ajatella ketään muuta. Eikä onneksi tarvitsekaan, olen mieluumin yksin.
No sitten et voi tietää, jos joku muu rakkaus olisikin suurempi. Minulle kävi niin, vaikka aluksi ajattelin samoin kuin sinä..
[/quote]
En todellakaan kaipaa! :-) Ihmettelen vain, että kyllä olin nuorena päästäni vinksallani kun sen miehen kanssa halusin elää. Sinänsä sääli, kun yhteisiä vuosia oli kuitenkin kymmenen, olisi kiva jos voisi joskus kaiholla tai edes vähän hymy huulilla muistella. Mutta exän vuosia jatkunut ahdistelu eron jälkeen on kyllä hyvin tainnuttanut kaiken kaihomielen.
Tätä miestä ennen oli kyllä pari hyvää, jotka tyhmyyksissäni päästin menemään. Mutta ne nyt oli enemmän sellaisia teinirakkauksia : )
Kaipaan usein exääni jonka kanssa suhde päättyi vaikka rakastimme yhä toisiamme. Erosta on muutama vuosi. Etenkin näin kesällä tulee mieleen yhteiset mökkireissut, matkustelut ja muut tekemiset. Hän säilyy ikuisesti sydämmessäni. Olen myös edelleen mustasukkainen hänestä enkä halua kuulla hänen elämästään mtään.Vaikka rakastankin nykyistä miestäni enkä koskaan vaihtaisi häntä kehenkään.
Kaipaan välillä joitain piirteitä paristakin eksästäni. Nykyinen voittaa silti aiemmat kokonaispakettina mennen tullen :)
En. Toivon että hänen nyxänsä on tyytyväinen ahdasmieliseen valehtelijaexääni ja pitää hänet kuosissa että jaksaa tienata elatusmaksuja ja huolehtia lapsistaan.
En kaipaa. Oli ihan kamala mies.
Tänään, kolme vuotta eron jälkeen, tosin kertoi kaipaavansa minua.
Se on helppoa kohdella ensin päin helvettiä, ja katua sitten pitkään..
Ei ole. Mun exät on kaikki aika vaikeita tapauksia, ja ne joiden elämästä tiedän jotain, ovat yhä edelleen n. 10 vuoden jälkeen enemmän tai vähemmän sinkkuja, lapsettomia ja niin pois päin. Joten en ihmettele yhtään että suhteet ovat kaatuneet. Ei tää nykyinenkään helpoimmasta päästä ole, mutta on kuitenkin parisuhdeihminen eri tavalla ja omistautunut perheelleen. On elämäni suurin rakkaus ehdottomasti tähän mennessä ja jos hyvin käy, muita ei tule.
En mä varsinaisesti kaipaa, mutta muistelen useampaakin exää joskus. Ja yhdestä näen painajaisiakin silloin tällöin, vaikken ole nähnyt häntä 18 vuoteen :(
Exien kanssa mulla ei ollut lapsia ja olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta ja saanut kolme lasta :)
Joskus mietin, että minkälaista elämäni olisi nyt jonkun exän kanssa. Tosin en tosiaankaan haluaisi vaihtaa keneenkään exään, nykyinen mieheni on hieno mies ja hyvä isä :)
Itse asiassa nyt ensimmäistä kertaa tajusin, että en kaipaa, enää. Erosta on nyt 8 vuotta, joista ainakin ensimmäiset kaksi meni sumussa ja säälittävän sekaisin. Loistavaa että nyt olen näköjään päässyt kokonaan yli!
Olen jotenkin aina romantisoinut tuon eksän vaikka hänen jälkeensä on tullut toinenkin eksä, jota en muuten todellakaan kaipaa, vaan olen iloinen että onneksi pääsin eroon. Oikeastihan tuo ensimmäinen eksä oli itserakas asshole, pettäjä, valehteleva, ehkä jopa vähän narsistikin. Renttu sanan varsinaisessa merkityksessä, osasi kuitenkin hurmata jos halusi...
Nykyinen mies on noihin kahteen edelliseen verrattuna täydellinen kultakimpale ja hänestä en kyllä aio luopua! Ulkonäkönsä, tai lähinnä vartalonsa vuoksi ei välttämättä kelpaisi kovin monelle, mutta minä tiedän että tuo mies on puhdasta kultaa, kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Itse asiassa olen tyytyväinen että mieheni sikspäkin tilalla oleva tynnyri ei houkuttele naisia, eipähän tarvitse jatkuvasti pelätä että joku olisi viemässä :)
Kaipaan. Yksi eksä taisi olla se elämäni rakkaus. Jätin hänet itse.
En usko, että kukaan tulee häntä enää korvaamaan.
Kaipaan päivittäin niin että itkettää ja oksettaa ja tekisi mieli huutaa vain. Tuon exän jälkeen oon ollut toinenkin nyt jo ex mutta ensimmäinen on ollut parasta elämässäni. Myös perheeni ja sukalaiseni kaipaavat häntä. Toivon että tämä joskus loppuu ja tulee joku jonka kanssa pääsen elämässä etenemään.
Kaipaan, kaipaan usein... kaikkea ei voi aina saada... : "" (