Exän uusi kieltää mun sukulaisia näkemästä lapsiani
silloin kun ovat hänen luonaan. Asuvat exällä ja ennen välit olivat exällä ja mun suvulla lämpimät, mutta exän uuden myötä meno on muuttunut täysin. Harmittaa kun exä on semmonen nössykkä ja lapset saa maksaa siitä hinnan :(
Kommentit (23)
Mun isän vaimo, nyt jo ex hänkin, oli niin mustasukkaista laatua, ettei hyväksynyt mitään isän menneisyyteen liittyvää, ei myöskään meitä lapsia. Isällä oli aikaisemmin, erosta huolimatta, hyvät välit äitini sukuun, mutta tämän vaimon aikana ei voitu edes puhua äitini puolen sukulaisista. Heitä ei voinut myöskään kutsua meille yhtä aikaa, joten kaikki juhlat piti juhlia monena päivänä. Aina piti varoa sanojaan, ettei aiheuttanut kohtausta.
Onneksi isän nykyinen naisystävä on aivan toista laatua. Häntä ei haittaa vaikka samassa kahvipöydässä istuu koko suku kerralla ja juttu luistaa hyvin myös isäni entisen anopin kanssa.
Onko mulla oikeus "vaatia" exän uutta tapaamaan mut ja juttelemaan lasten asioista? Kuitenkin asuu ja vaikuttaa mun lapsiin aika paljonkin
ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:04"]
Jos lapsen ISÄlle on ollut ok tavata lasten äidin sukulaisia, ei asian oikeasti pitäisi kuulua sille uudelle naiselle mitenkään. Oikeasti, jos on valinnut miehen, jolla on lapsia, pitää myös osata ajatella niiden lasten etua!
[/quote]
ja jos LAPSELLE on ok tavata lähimpiä rakkaitaan aikuisten kuuluisi kaikin tavoin edistää ja suojella tätä asiaa. Kyllä on alhainen mieli sillä joka ruikuttaa omasta navastaan lasten edun edessä. Aikuinen voi aina valita, lapsi on aikuisten armoilla. Tunnevammaisten omannapansa tuijottajien ei koskaan pitäisi perustaa uusperhettä, sillä he tuhoavat lapsen ainutkertaista lapsuutta ja se on anteeksiantamatonta.