Primera Air lentoyhtiöstä kokemuksia?
Olisi kenties ihan uusi kokemus noiden koneella, Askarruttaa vain.
Kommentit (7)
Legolandiin lensimme Primeralla kaksi vuotta sitten. Ei mitään valittamista. Itse olen lievästi lentopelkoinen (siis en todellakaan lennä mielelläni ja ajatukset ovat aina turvallisuudessa), mutta matka sujui kaikin puolin mukavasti. Henkilökunta oli tosiaan suomalaista ja kone siisti ja "turvallisen oloinen". Ruoan tarjoamisesta ei ole minkäänlaista muistikuvaa. Luultavasti saimme korkeintaan kahvit ja ehkä jotain pientä, koska lento oli vain parituntinen.
Ei mitään valittamista ... ihan perushyvä lentoyhtiö, sen vaikutelman saa. Meillä maakuntakentältä on paljon Lomamatkojen suoria lentoja Primeralla, mielellään käytämme niitä perheen lomamatkoilla. Myös lentoaikataulut ovat hyvät. Lentäjä ja perämies ovat usein tanskalaisia, osa matkustamohenkilökunnassa puhuu suomea. Olen lentänyt Primeralla ainakin Kyprokselle, Santorinille ja Billundiin.
On ok! Siitä on jo jonkin aikaa kun sillä lensin, niin en muista kauhean tarkkaan. Mutta ei ole mitään negatiivista ainakaan jäänyt mieleen. Ruoka ainakin oli hyvää (maksullinen)
Onko tämä se, joka lentää Legolandiin?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 08:06"]
Onko tämä se, joka lentää Legolandiin?
[/quote]
En tiedä mihin kaikkilalle tekee lentoja. Olisi vain lentoyhtiönä eräässä katsomassani matkakohteessa,
ap
Me olimme Primeran lennolla Teneriffalla tämän vuoden helmikuussa. Matkustamo henkilökunta oli suomalainen ja palvelu pelasi erinomaisesti. Emme tilanneet sapuskaa, kun ei ollut tarvis, mutta katselin kun vieressa söivät ja ihan samanlaiselta lentokoneruoalta näytti kuin yleensäkin. Minusta on mukava, että voi valita syökö vai, sehän vaikuttaa matkan hintaan (Finnairin lomalennoilla pakkosyöttö). Voin lämpimästi suositella.
Hassua sinänsä, että kun lähtiessämme koneesta juttelimme lentoemännän kanssa siinä odotellessa ja kuinka ollakaan asuimme samassa korttelissa Helsingissä:). Nyt ollaan juteltu ja moikattu lähikaupassa.
Up